Skocz do zawartości
IGNOROWANY

245 czy 225?


Osta

Rekomendowane odpowiedzi

[mention=96533]krystian.gawin[/mention]
Jaka jest Twoja konkluzja ? Polecasz tą szerokość opony 225 ? Jeździłeś również na 245 ? Jakie są różnice wg Ciebie ?
Zakładam, że na polskie drogi trochę lepiej się będzie sprawować i nie będzie tak kiery z rąk wyrywało...a na minus dynamiczna jazdy, mniejsza stabilność w zakrętach...


Ja mam 225 przód i 245 tył.nie miałem nigdy założone 245 na przód bo bałem się o to że mogłyby trzeć.
Ale na 225p przód można zapier... na zakrętach bez problemu

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że mogłyby trzeć w A5 rozmiar 245 ? Przecież to fabryczny rozmiar...

Rzutuje mi coś jeśli założyłbym 225 na przód i tył ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

245
658891de3c3304c0529961f84e92c212.jpg

225
0e019bac3be2ef661b6b901f58551d1e.jpg6a83ab82ac6671e5f28d56dac308489b.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170228/4661100199665250d8483ba516dd7f32.jpg[/img
Felgi 8.5j et29 audi a5

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za fote! Chyba iednak podbije na 235 , ale teraz pytanie czy isc w profil 40 czy 45, bo cos mnie sklania do 45[emoji4]

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Zawartość dodana 1 minute later

Daj znać jak leży

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz, w takim razie bede brac 235/45R18 bo fele mam rowniez od a5 18x8,5j et29

może jakimś cudem opanuję temat przez weekend i dam znać jak to wygląda - podrzucę foto. 


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez Mr.Saint
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy takich kołach i takim et rant felgi nie będzie się uszkadzał jak opona jest równo z błotnikiem lub bardzo blisko rantu?  a5 18x8,5j et29. Przecież ten cały piach, błoto z koła idzie wprost na rant felgi i z biegiem czasu może lakier odpadać 

Edytowane przez Osta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lakier odpadac nie będzie a na ranty trzeba uważać,chociasz latem zjechałem z krazeznika i opona ochronila rant,zalewie kilka lekkich rys powstało

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o krawędź błotnika. Czy lakier z błotnika odpadać nie będzie jak z opony będzie leciał prosto piach/kamyczki/błoto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o krawędź błotnika. Czy lakier z błotnika odpadać nie będzie jak z opony będzie leciał prosto piach/kamyczki/błoto. 

Z tego co sie orientowalem to nie jest to wychodzenie z kolem na linie z blotnikiem ale fakt - jest blisko.

 

Felgi z takim et moim zdaniem wygladaja w sam raz - widzialem po zdjeciach i bede to montowac u siebie.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i przez tą bliskość może rant błotnika delikatnie obrywać i po jakimś czasie odpada lakier/wychodzi rdza. Lepiej chyba wziąć większe et i ew dystans sobie samemu dopasować np 10mm albo 12mm. Wtedy będzie bezpieczniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i przez tą bliskość może rant błotnika delikatnie obrywać i po jakimś czasie odpada lakier/wychodzi rdza. Lepiej chyba wziąć większe et i ew dystans sobie samemu dopasować np 10mm albo 12mm. Wtedy będzie bezpieczniej. 

W b7 mialem ustawione na styk i fakt przednie nadkola troche dostaly po rancie (pytanie czy za mojej kadencji czy wczesniej) ale z kolei tyl nienaruszony woec sam nie wiem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No o to mi chodziło właśnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja A4 B6 (której jeszcze osobiście nie widziałem nawet, ale czeka na mnie ;) ) ma 17calowe felgi S-Line i na nich zimówki 235/45.

Te felgi przerobię na zestaw letni, tylko pytanko jakie opony dobrać. Widziałem jakieś dyskusje, że lepiej 225, bo oszczędniej i bardziej komfortowo. Co myślicie? Letnie kupić identycznie, czy tak samo jako zimowe - 235/45? 

Tak wyglądają zimówki:

 

IMG_8743.JPG

 

Styl jazdy mam naprawdę bliski emeryckiemu, ale to jednak BEX + Q... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

225 :) w zupelnosci :) chyba ze idziesz na lans albo masz w okolicy dobre drogi to dawaj 235. :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli 225. :) A jaki profil do tego? 45? Czy w takim przypadku 50?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...