Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z opalaniem


piti82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

W październiku wymieniałem świece i przewody. Wszytko komplet NGK.

Na drugi dzień samochód nie chciał odpalić za pierwszym razem co do tej pory nigdy się nie zdarzało. Od tej wymiany mam cały czas problem. Raz odpala przy -10°C a raz dopiero za 3 razem przy +1°C. Nie wiem już co sprawdzić, bo na starych przewodach też tak jest...

Silnik 2.4 bdv

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz komputer, bo tak to wróżenie z fusów.

 

PS. Jak umieszczasz temat to umieszczaj go konkretnie(tu jest podział na silniki) nie ogólnie w dziale. Przeniosłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na komputerze zero błędów, dodam tylko że jak w końcu odpali to odpala już cały czas aż znów postoi przez noc...
PS: sorry za złe umieszczenie tematu

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to, że nie trzyma ciśnienia w układzie paliwowym. Spróbuj po nocy parę razy włączyć tylko zapłon i powiedzmy za 4 razem spróbuj go odpalić i jaka będzie reakcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już też próbowałem i czasem pomaga, a czasem nie. Dodam, że za każdym pierwszym przekręceniu kluczyka słychać jak pompa pracuje...

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa może pracować, ale tam jak się nie mylę jest zawór zwrotny, aby się paliwo nie cofało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to sprawdzić?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, choć zauważyłem że jak nie idzie odpalić za pierwszym razem i próbuje 2 lub 3 raz to jak w końcu się uda to z rur zadymi i czuć zbyt bogatą mieszanka czyli wychodzi że wtedy go zalewa...
Ale oczywiście nie zaszkodzi sprawdzić:)

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!
Problem chyba rozwiązany, na razie 3 dzień w fazie testów ...najprawdopodobniej to nieszczelny reduktor. Po odpięciu podciśnienia auto pali od strzału.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.02.2017 o 10:10, piti82 napisał:

Witam!
Problem chyba rozwiązany, na razie 3 dzień w fazie testów ...najprawdopodobniej to nieszczelny reduktor. Po odpięciu podciśnienia auto pali od strzału.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
 

Cześć,

wymieniłeś cały reduktor? Czy usterka nadal występuje? Proszę o szczegóły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
wymieniłeś cały reduktor? Czy usterka nadal występuje? Proszę o szczegóły

Zregenerowałem za 250zł, gazownik daje 6 m-cy gwarancji za nowy chcieli drugie tyle. Od 1,5 miesiąca zero problemów z opalaniem

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...