Skocz do zawartości

lucasso86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lucasso86

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Tychy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    BDV
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lucasso86

0

Reputacja

  1. W moim przypadku nie działa otwieranie klapy z pilota oraz po naciskaniu klamki z mikroprzełącznikiem w blendzie klapy (otwieram obecnie tylko za pomocą kluczyka co jest bardzo doskwierające) Po przeczytaniu pierwszego posta w temacie zdemontowałem siłowniczek i wymieniłem ową blaszkę. Zabieg naprawy nie pomógł więc zakupiłem za 35 zł używany siłowniczek co również nie pomogło. Zastanawiam się teraz więc co jest przyczyną problemu. Przewody we wiązce? Centralny zamek i podświetlenie tab. rej. działają w klapie.
  2. lucasso86

    Problem z opalaniem

    Cześć, wymieniłeś cały reduktor? Czy usterka nadal występuje? Proszę o szczegóły
  3. Witam, Chciałbym podzielić się swoim problemem, a zarazem poprosić o rzeczową ocenę oraz konstruktywną odpowiedź. Od kilku TYGODNI zmagam się z doskwierającym problemem odpalania silnika (rosyjska ruletka - raz odpala, a raz nie). Nie ma zależności między panującą na zewnątrz temperaturą, czy wilgotnością. W listopadzie akumulator oraz rozrusznik były badane testerem zużycia, przy okazji wymiany opon w warsztacie wulkanizacyjnym. Z resztą aku zakupiony został na początku zeszłego roku. Pojazd ma zamontowaną instalację gazową S-TAGa, reduktor parownik AC typ R01. Jeśli silnik odpali to pracuje stabilnie; na jałowym biegu 800 obr/min przy rozgrzanym silniku, brak jakichkolwiek falowań. Podczas jazdy na wszystkich biegach praca bez zastrzeżeń i dynamiczna - na gazie jak i benzynie. Komputer pokładowy nie wyświetla żadnych checków. Wymienione zostały: rozrząd z boscha, pompa paliwa, czujnik położenia wału korbowego, czujnik temperatury cieczy chłodzącej (po sugestiach mechaników); problem nadal występuje. Kręci rozrusznikiem ale nie odpala. Samochód został oddany do naprawy u dwóch mechaników. Pierwszy raz przy wymianie rozrządu pojazd odpalał bez zarzutu podczas pobytu na warsztacie więc mechanik zbagatelizował zgłoszoną przeze mnie usterkę. Ostatnio zawiozłem do innego mechanika pod kątem tejże usterki i samochód od środy do soboty również odpalał. Po odebraniu z warsztatu pojazdu i po przejechaniu kilku tras ponownie wystąpił problem odpalania. Stały błąd jaki występuje to 17944 - na VAGu Diagnosta (4ta osoba niezależna w tym zamieszaniu) wskazał poniższy NASTAWNIK POŁOŻENIA WAŁKA ROZRZĄDU" jako ogniwo do wymiany związane z błędem na VAGu. Problem polega również na tym, że za błędne diagnozy cierpi moja kieszeń. Póki co wskazanego czujnika jeszcze nie wymieniłem. Oczywiście mam zamiar oddać pojazd w fachowe ręce po raz 3ci ale liczę na to, że ktoś coś ciekawego odpisze. Poniższy filmik nie jest mojej produkcji i proszę nie sugerować się jego tytułem. W moim przypadku nie ma znaczenia, czy pojazd przez dłuższy czas nie był uruchamiany i podczas kręcenia rozrusznikiem nie pojawiają się żadne checki na wyświetlaczu deski rozdzielczej. Umieszczam link tylko dla zobrazowania problemu. Kiedy słyszę, że na któryś cylindrach zaczyna palić to pracuję delikatnie pedałem gazu; kilka razy udało mi się wskrzesić bestię.
  4. Siemanko, jak sobie poradziłeś z opisywanym przez Ciebie problemem? Mam ten sam kod problemu natomiast symptomy znaczniej doskwierające. W mojej audi problem jest z odpalaniem - rosyjska ruletka - nie ma znaczenia, czy tem. na zew jest poniżej 0, czy silnik jest rozgrzany; raz odpala, a raz nie. Kilka raz zdarzyło mi się, że nie wróciłem samochodem z pracy. Sprawdzone zostały: świece, cewki, przewody, pompa paliwa - brak nieprawidłowości. Na VAGu mam dwa kody błędu występujące po skasowaniu: - 17944 -Nastawnik wałka rozrządu strona 2 - przerwa obwód przerwany, - 17841 - Przekaźnik pompy powietrza dodatkowego - przerwa obwód przerwany, Tydzień temu został wymieniony czujnik położenia wału korbowego pod kątem błędu 17944. Niestety problem odpalania wciąż występuję. Za kilka dni pojazd przejdzie wymianę rozrządu. Czy ma ktoś pomysł na naprawę usterki? Cenne sugestie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...