Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciągle świecące się światła awaryjne


bibciu

Rekomendowane odpowiedzi

witam. 

Mianowicie mam problem z swiecacymi sie awaryjnymi! po wyciagnieciu komputera i ponownym jego wsadzenia ciagle swieca sie swiatla awaryjen (tylko tak jak by jakims kodem raz swieca obie strony raz jedna raz na przemian i znow oba ) co bym nie zrobil swieca przekrece zaplon swieca po jakim czasie przestaja. Odpale samochod i zaczynaja swiecic dalej i po jakis 10 min przestaja otworze dzrzwi ii zas swieca nie wiem co jest grane ;0 sadze tez ze licznik byl wymieniany poniewaz silnik odcina przy obrotach 4,500 a nie przxy okolo 7 jak powino byc w benzynie od czasu do czasu zaswiecaja mi sie kontrolki typu reczny termostat olej  oraz nie wysletlaja mi sie przejechane km. 

POMOCY nigdzie nie mozna sie ruszyc tym autem z racji ciagle swiecacy sie awaryjnych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że odpowiedź, że coś masz skopanę z elektryką Ci nie wystarczy :)

A na poważnie to problem nie jest "rutynowy", ewidentnie głupieją moduły. Co do awaryjnych na początku myślałem że walnięty będzie przycisk świateł awaryjnych, który też może być potencjalnym winowajcą, ale nie ma związku z licznikiem, tak czy inaczej sprawdź go. Czy ten samochód kupiłeś z takimi problemami czy on z dnia na dzień zaczął głupieć?? Podjedź na spot niech ktoś podłączy VCDS-a lub VAG-a to się może trochę wyjaśni. Wygląda na walnięty licznik i moduł komfortu lub centralnego zamka, może auto jest po powodzi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mily napisał:

Rozumiem że odpowiedź, że coś masz skopanę z elektryką Ci nie wystarczy :)

A na poważnie to problem nie jest "rutynowy", ewidentnie głupieją moduły. Co do awaryjnych na początku myślałem że walnięty będzie przycisk świateł awaryjnych, który też może być potencjalnym winowajcą, ale nie ma związku z licznikiem, tak czy inaczej sprawdź go. Czy ten samochód kupiłeś z takimi problemami czy on z dnia na dzień zaczął głupieć?? Podjedź na spot niech ktoś podłączy VCDS-a lub VAG-a to się może trochę wyjaśni. Wygląda na walnięty licznik i moduł komfortu lub centralnego zamka, może auto jest po powodzi??

tzn tak auto kupilem 2 dni temu do tej pory kierunki nie swiecily sie tylko nie dzialal ten wyswietlacz z kilometrami na liczniku, predkosciomierz wariowal pokazywal za duzo i to odciecie silnika przy 4,500 tys/ obrotow jak w dieslu a nie w benzynie ;/ co do centralnego to nie dziala musze zamykac z kluczyka kazde dzrzwi z osobna szyby przednie nie dzialaja (przyciski sa lecz zrobione sa korbki) i sterowanie lusterek dziala tylko i wylacznie do wewnatrz ;/ przed odpieciem komputera kierunki nie swiecily caly czas ;/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, kaczorvw napisał:

Niefabryczny alarm oraz źle ustawiony rozrząd. I ze 170 tys przebiegu :decayed:

nie fabryczny alarm jest to fakt |(zastanawiam sie czy go calkiem nie wyciagnac z auta) bo wraz z kierunkami mryga mi diodka od tego pseudo allarmu ...  rozrzad widac ze byl robiony ale zapewne co do przebiegu to byl by prawidlowy gdybys zamienil 7 z 1 hah 

 

Zawartość dodana 3 minutes later

sadze ze licznik byl juz kiedys wymieniany ( bo to nie halo ze odcina go przy 4.500 tys obr na mi  i zaklamuje predkosc zapewne jakis mirek po wymianie licznika zaprogramowal go i dzialal normalnie dopuki nie wyciagnelem i nie poodpinalem komputera i na nowo go nie podlaczylem moze by trzebabylo zaprogramowac go od nowa? tylko czy jest sen jak takie zaklamane wartosci pokazuje ?? mysle o wymianie na nowy najlepiej taki sam  i dopiero wtedy o zakodowaniu ;/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde ale rzeźba, przez neta chyba nie da się tego wyprowadzić, bo nie wiadomo co tam jest porobione, ale niech inni próbują. Błędy się i tak przydadzą żeby rozwiązać zagadkę.

Edytowane przez mily
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mily napisał:

Kurde ale rzeźba, przez neta chyba nie da się tego wyprowadzić, bo nie wiadomo co tam jest porobione, ale niech inni próbują. Błędy się i tak przydadzą żeby rozwiązać zagadkę.

Wydaje mi sie ze jest problem z immo w liczniku bo cos nie gra z tym licznikiem a moze ten licznik jest dobry a sa problemy ze skrzynia i poprostu czujniki zle odbieraja predkosci ? Bo zauwazylem ze na laczeniu skrzyni z blokiem jest wyciek oleju poprostu kapie (i tak sadze ze mogl posypac  sie uszczelniacz w skrzyni i sprzeglo i czujniki sa pozalewane okejem) ale to zas nie wyjasnia tego ze nie dziala przejechany kilometrarz ten maly ekranik pod predkosciomierzem ;/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bibciu zacznijmy od początku czyli wrzuć autoscan i zamieść jakie błędy mamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mily napisał:

bibciu zacznijmy od początku czyli wrzuć autoscan i zamieść jakie błędy mamy.

juz dziala ;) wyciagnolem bateryjke z kluczyka i wsadzilem na nowo pozniej kluczyk w stacyjke i juz nie mrygaja;) co do licznika to przebieg nie wyswietlal sie z racji spalonej zarowki lecz jest nie tak cos z obrotomierzem poniewaz  nie dziala on wedlug skali benzynowej tylko dieslowej tzn np jak mam gdzies na obo 3.500 tys obr na min to na liczniku pokazuje mi 2000 tys  zastanawiam sie czy nie sa wsadzone inne cewki i dlatego blednie pokazuje :0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego jaki masz silnik - pojemnośc i rodzaj paliwa, po drugie do ilu wyskalowany masz obrotomierz, po 3 potrzebny będzie komputer z interfejsem i sprawdzenie kodowania licznika.  Może masz licznik zakodowany dla diesla (ktoś zmieniał licznik na wersje od diesla), albo się nie znał i z kodowaniem coś pomieszał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.02.2017 o 09:09, prezesik18 napisał:

Zacznijmy od tego jaki masz silnik - pojemnośc i rodzaj paliwa, po drugie do ilu wyskalowany masz obrotomierz, po 3 potrzebny będzie komputer z interfejsem i sprawdzenie kodowania licznika.  Może masz licznik zakodowany dla diesla (ktoś zmieniał licznik na wersje od diesla), albo się nie znał i z kodowaniem coś pomieszał.

1.6 pb- lpg  obrotomierz jest do 7 co do kompa to na kompie ( polski vag) pokazuje normalnieze odcina go przy 6000 z hakiem tys obr na min a na liczniku 4,500 tys obr,  jadac przy obrotach 1500 na liczniku na kompie mialem 2250 okolo. A mniej wiecej o co chodzi z tym kodowaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

{Kombiinstrument / Instrument Cluster}
Steuergerät Codierung / Control Module Coding
STG 17 (Kombiinstrument) auswählen / Select 17 (Instrument Cluster)
STG Codierung -> Funktion 07 / Coding -> Function 07
??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen (bis MJ 2000) / ??xxx: Extra-Options (through MY 1999)
+00 - keine Mehrausstattung / no Extra Options
+01 - Bremsbelagverschleißanzeige aktiv / Brake pad warning active
+02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige aktiv / Seatbelt warning active
+04 - Waschwasseranzeige aktiv / Washer fluid warning active
+16 - Navigation aktiv / Navigation active
??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen (ab MJ 2000) / ??xxx: Extra-Options (from MY 2000)
+00 - keine Mehrausstattung bzw. Nav. III / no Extra Options or Nav. III
+02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige aktiv / Seatbelt warning active
+16 - Navigation I & II / Navigation I & II
xx?xx: Länderauswahl / xx?xx: Country
0 - Deutschland (D) / Germany (D)
1 - Europa (EU) (bis MJ 2000) / Europe (EU) (through MY 1999)
1 - Rest der Welt Linkslenker (RdW) (ab MJ 2000) / Rest of World (left hand steering - RoW) (from MY 2000)
2 - USA (US)
3 - Kanada (CDN) / Canada (CDN)
4 - Großbritannien (GB) / Great Britain (GB)
5 - Japan (JP) (bis MJ 2000) / Japan (JP) (through MY 1999)
5 - Japan Linkslenker (JP) (ab MJ 2000) / Japan (left hand steering - JP) (from MY 2000)
6 - Saudi Arabien (SA) / Saudi Arabia (SA)

7 - Australien (AUS) / Australia (AUS)
8 - Rest der Welt Rechtslenker (RdW) (ab MJ 2000) / Rest of World (right hand steering - RoW) (from MY 2000)
9 - Japan Rechtslenker (JP) (ab MJ 2000) / Japan (right hand steering - JP) (from MY 2000)
xxx?x: Zylinderzahl / xxx?x: Cylinder
4 - 4-Zylinder / 4-Cylinder
6 - 6-Zylinder / 6-Cylinder
8 - 8-Zylinder / 8-Cylinder
xxxx?: Motorvariante / xxxx?: Engine
0 - TDI-Motor / TDI-Engine
2 - 4-Zylinder und 6-Zylinder Otto-Motor / 4-Cylinder and 6-Cylinder Gasoline-Engine
3 - 8-Zylinder Otto-Motor / 8-Cylinder Gasoline-Engine
4 - Turbo-Motor (ab MJ 2000) / Turbo-Engine (from MY 2000)

Jeśli masz tak jak w profilu, czyli 1.6 benzyna, to kodowanie powinno być 00142, wtedy już nie będzie przekłamywać.

Polskim vagiem połącz się z licznikiem, w żółtym polu obok napisu "kodowanie programowe" będziesz miał wartość, jeśli będzie inna niż 00142 to jest źle.

Aby to zmienić trzeba niżej kliknąć przekodowanie i wprowadzić to co napisałem wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.02.2017 o 20:47, prezesik18 napisał:

{Kombiinstrument / Instrument Cluster}
Steuergerät Codierung / Control Module Coding
STG 17 (Kombiinstrument) auswählen / Select 17 (Instrument Cluster)
STG Codierung -> Funktion 07 / Coding -> Function 07
??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen (bis MJ 2000) / ??xxx: Extra-Options (through MY 1999)
+00 - keine Mehrausstattung / no Extra Options
+01 - Bremsbelagverschleißanzeige aktiv / Brake pad warning active
+02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige aktiv / Seatbelt warning active
+04 - Waschwasseranzeige aktiv / Washer fluid warning active
+16 - Navigation aktiv / Navigation active
??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen (ab MJ 2000) / ??xxx: Extra-Options (from MY 2000)
+00 - keine Mehrausstattung bzw. Nav. III / no Extra Options or Nav. III
+02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige aktiv / Seatbelt warning active
+16 - Navigation I & II / Navigation I & II
xx?xx: Länderauswahl / xx?xx: Country
0 - Deutschland (D) / Germany (D)
1 - Europa (EU) (bis MJ 2000) / Europe (EU) (through MY 1999)
1 - Rest der Welt Linkslenker (RdW) (ab MJ 2000) / Rest of World (left hand steering - RoW) (from MY 2000)
2 - USA (US)
3 - Kanada (CDN) / Canada (CDN)
4 - Großbritannien (GB) / Great Britain (GB)
5 - Japan (JP) (bis MJ 2000) / Japan (JP) (through MY 1999)
5 - Japan Linkslenker (JP) (ab MJ 2000) / Japan (left hand steering - JP) (from MY 2000)
6 - Saudi Arabien (SA) / Saudi Arabia (SA)

7 - Australien (AUS) / Australia (AUS)
8 - Rest der Welt Rechtslenker (RdW) (ab MJ 2000) / Rest of World (right hand steering - RoW) (from MY 2000)
9 - Japan Rechtslenker (JP) (ab MJ 2000) / Japan (right hand steering - JP) (from MY 2000)
xxx?x: Zylinderzahl / xxx?x: Cylinder
4 - 4-Zylinder / 4-Cylinder
6 - 6-Zylinder / 6-Cylinder
8 - 8-Zylinder / 8-Cylinder
xxxx?: Motorvariante / xxxx?: Engine
0 - TDI-Motor / TDI-Engine
2 - 4-Zylinder und 6-Zylinder Otto-Motor / 4-Cylinder and 6-Cylinder Gasoline-Engine
3 - 8-Zylinder Otto-Motor / 8-Cylinder Gasoline-Engine
4 - Turbo-Motor (ab MJ 2000) / Turbo-Engine (from MY 2000)

Jeśli masz tak jak w profilu, czyli 1.6 benzyna, to kodowanie powinno być 00142, wtedy już nie będzie przekłamywać.

Polskim vagiem połącz się z licznikiem, w żółtym polu obok napisu "kodowanie programowe" będziesz miał wartość, jeśli będzie inna niż 00142 to jest źle.

Aby to zmienić trzeba niżej kliknąć przekodowanie i wprowadzić to co napisałem wyżej.

O super dzieki przez weekend postaram sie to ogarnac ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...