Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T BEX, problem z przeładowaniem, upuszczający DV


Bartek Biegun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pany! Pacjent A4 B6 1.8t Bex, podczas gwałtownego przyspieszania przy 2800-3000 obrotów z gazem w podłodze słychać jakby DV upuszczało powietrze ?, co nie powinno mieć miejsca. Z tego co się orientuję DV powinno upuszać gdy zdejmiemy nogę z gazu. Dodam że DV jest podłączony bezpośrednio do kolektora dolotowego, zawór n249 został ominiety. Jak zrobić logi? Które bloki.

Prosze o pomoc ?

Edytowane przez Bartek Biegun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do logów to standardowo 003+020, 002+033 i 115+118. Zapinasz trzeci bieg, 2k rpm i but w podłodze pod odcinkę.

Ciekawi mnie, w jaki sposób słychać ten popuszczający DV? ^^ No i zdecyduj się na coś :P. W poście "spadku ciśnienia", a w temacie "problem z przeładowaniem".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, już poprawiłem ?. Chciałem wrzucić filmik ale nie mógł się załadować. Mogę Ci go wysłać na Fb to oceniasz sam. Miałeś podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, X18XET napisał:

Możesz wrzucić na https://vid.me/   i wrzucić linka :).
 

@X18XET https://vid.me/Vg8J     tutaj masz link, słychać ten dźwięk w 3 sekundzie filmiku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytując klasyka : "Panie, kto panu tak spi#$%^lił?!". Nie wspominałeś, że masz zrobionego softa :P.

Ogólnie masz zadane ciśnienie trochę ponad 1bar, tyle że przy tych ~3k rpm rośnie do ponad 1,5 bara. Domyślam się, że może to mieć związek z wysterowaniem N75 prawie na maksa.

W logach to wygląda tak, że N75 jest wysterowany na 9x%, ciśnienie rośnie do > 1,5 bara i nagle (w okolicach 3k rpm) wysterowanie N75 spada do 7x%, a doładowanie spada do 1 bara, potem wraca na 1,2 i delikatnie opada do samego odcięcia. Może stąd właśnie ten dźwięk - 0,5 bara nadmiaru gdzieś ulatuje :P.

Jak to po chipie - wtryski raczej więcej nie "naleją", ale o dziwo nie są zapętlone, chociaż patrząc na lambdę brakuje trochę paliwa.

No ale zapłony to masz tragiczne :/. Cofa na każdym cylindrze praktycznie od samego dołu.

Nasuwa się kilka pytań:

- od kiedy auto ma tego softa?

- kiedy wymieniałeś świece/cewki?

- od kiedy słyszysz ten dźwięk przy 3k rpm?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...