Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A3 by CORN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

MODEL: 2005r, Sportback, 5d
SILNIK: 2.0 TFSI 200 KM i 280 Nm AXX
UKLAD DOLOTOWY: Seria
UKLAD WYDECHOWY: Sportowy wydech końcowy z kwasówki
ELEKTRONIKA: Seria
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia 6 biegowa manualna, napęd Quattro
ZAWIESZENIE: S line
UKLAD HAMULCOWY-Seria
BODY-KIT: S line + Przyciemnione szyby przednie (tylne są przyciemnione fabrycznie w S line)
ŚRODEK: S line
CAR-AUDIO: Seria 8 głośników + fabryczny Subwoofer

ZDJECIA: 
tABXiGi.jpg

MOC: Program w TuneUp Gdańsk na 250 KM i 384 Nm

Opublikowano

Ostatnio postanowiłem sprawdzić jak to przyspiesza:

7qwGl0M.jpg

Opublikowano

No zdziwiłbym sie na światłach :)

Opublikowano

Update tematu:

Pojechałem do ASO Audi wymienić kilka rzeczy profilaktycznie:

- Cewki zapłonowe 4 szt
- Świece zapłonowe platynowe
- Popychacz pompy wysokiego ciśnienia
- Odma
- Pompa paliwa w zbiorniku
- Filtr powietrza
- Końcówki drążków stabilizatora
- Górne mocowania amortyzatorów kompletne z łożyskami i wszystkimi śrubami
- Górną część podłokietnika bo była połamana
- Śruby zabezpieczające do felg

Po wszystkim udałem się do miejscowego tunera firmy Carro na wyczyszczenie kompletnego dolotu z nagaru (kolektor ssący, kanały ssące, gniazda zaworowe). Sporo sadzy się nazbierało, ogromne podziękowania dla Analoga za wyczyszczenie tego profesjonalnie i za podejście do tematu. Po czyszczeniu pojechaliśmy na autostradę posprawdzać logi czy wszystko jest ok i jest malina :-)
Auto stało się sporo żwawsze, zresztą pierwsza rzecz podpiąłem Racelogicka i pojechałem na pomiary:

8R6g0Fk.jpg

tvgzC7I.jpg

Wynik jest zacny, zwłaszcza, że poprzednie 6,4 s do 100 było na wąskich zimowych 205/55 R16 a teraz ma cięższe letnie 225/45 R17. Czas na 1/4 mili poprzednio to 14,9 s.

Na koniec A3 trafiła do ręcznej myjni gdzie wyprali tapicerkę, odkurzyli, nabłyszczyli wszystkie plastiki wewnętrzne, umyli szyby, została umyta z zewnątrz + quick detailer, wyszorowane felgi i zaciski hamulcowe, wydech, zakonserwowane opony i efekt widać poniżej :-)

AjqinNY.jpg

K0vXGIQ.jpg

Opublikowano

Sporo dobrej pracy wykonałeś no i efekty zacne :good:

Opublikowano

Robi wrażenie. Miałem kiedyś też A3, ale aż tak nie dopieściłem swojej. Pozazdrościć

Opublikowano

LD6PdAv.jpg

Hg3TpgE.jpg

Wskoczył dedykowany DOWNPIPE firmy RM MOTORS - Podziękowania dla CARRO ze Szczecina za ogarnięcie montażu :-) Dźwięk jest teraz genialny jak na czterocylindrówkę, nie jest przesadnie głośno, fajnie bulgocze jak się odpuszcza gazu a i znacznie podniósł się moment obrotowy przez co auto dużo lepiej zbiera się z niskich obrotów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...