marcin5190 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Witam Wszystkich, jako że przesiadłem się z mojej a4 b6 na a6 c6 to są też z nią problemy. Mianowicie auto odcina moc przy mocnym przyspieszaniu. I wchodzi w tryb awaryjny. Oddalem do mechanika i sprawdził już np klapy wirowe, egr, intercoolery, klapy gaszenia i nadal jest to samo. Wywala błąd od turbiny o nieosiagnieciu limitu cisnienia (nie mam dokładnego kodu błędu bo auto u mechanika) przed oddaniem do mechanika zrobiłem logi dynamiczne kanału 11, ponizej link do logów: http://vaglog.pl/log-011_Q2nU2s.html Czy może mi ktoś na podstawie logów powiedzieć czemu odcina? Bo mechanik juz siedzi nad tym kilka dni i nie może dojść dkaczego? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Samsung19 Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) sprawdż zawór podcisnieniowy i węże czy są całe , jak są całe to pozostaje turbo do sprawdzenia najlepiej sprawdzić czy wirnik jest ok i wyczyścić łopatki A pojazd dymi ??? Edytowane 18 Marca 2017 przez Samsung19
marcin5190 Opublikowano 18 Marca 2017 Autor Opublikowano 18 Marca 2017 No właśnie auto wogole nie dymi... a wirnik turbo chodzi normalnie... nastawnik też był podmieniany i nic to nie dało... dpf też już wycięty bo był zapchany ale to samo dalej... z tego co mowi mechanik to przepływ powietrza jest za mały w stosunku do wymaganego przez komputer...Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
marcin5190 Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Opublikowano 17 Lipca 2017 Witam. Zamykam temat. Problem rozwiązany. U mnie przyczyną byla turbina i pompa wysokiego ciśnienia.. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się