Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Syczenie po wymianie rozrządu i paska wielorowkowego audi a4 b7 ALT


marcin30a

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zmieniłem autko na audi a4 b7 2.0 Alt, wymieniłem rozrząd z pompą i paskiem oraz pasek wielorowkowy. Po wymianie auto zaczęło syczeć przy zwiększaniu obrotów od ok 2000 i więcej. Odpala jest cicho. Przed wymianą auto jeździło 70000km na napinacz, rolka NTN, pasek DAYCO, pompa nie wiem jaka firma z łopatkami metalowymi oraz pasek wielorowkowy DAYCO , a teraz było założone napinacz i rolka taka sama NTN oraz pasek Dayco, pompa SIL z plastikowymi łopatkomi oraz pasek wielorowkowy continental.

Czy ktoś może mi doradzić o co chodzi? bo robi się to denerwujące

Wszystkie koła pasowe są proste i chodzą równiutko. auto odpala jest bardzo cicho .

 

*Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać."

Zapraszam tu ->Regulamin Tu się tylko witamy. - temat przeniesiony

Proszę uzupełnić profil.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...