Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kierownica piszczy podczas skrecania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem. gdy wjezdzałem do domu na podwórku kierownica zaczeła mi okropnie piszczeć. Sprawdziłem i okazało się że płynu od wspomagania w ogóle nie ma. Kupiłem nowy dolałem i było już ok . Nastepnego dnia zlokalizowałem wyciek i ze wzgledu na brak czasu po 3-4 dniach pojechałem z bratem na auto schrot celem zakupu używanego kabla od wspomagania . Po wymianie kabla kierownica raz chodzi cieżko a raz lekko i czasem piszczy. Kabel wymieniałem sam z bratem na kanale u znajomego mechanika. Mechanik ten powiedział że musze układ odpowietrzyc. Próbowałem krecić kierownicą kilka razy do oporu. Zarówno otwierając korek od wspomagania jak i przy zamknietym ale nadal trochę kierownica piszczy (już jest lepiej niż było ) .

Płyn jaki nalałem to ten febi zielony polecany do audi .

 

W załączniku filmik .

https://megawrzuta.pl/download/30a1f098fffbbbd6d8a0229e1ac5353a.html

 

Opublikowano

Nikt nic nie poradzi ? nie wiem czy mam pompę wymieniać .Przed wymiana kabla nic nie piszczało.

Opublikowano
13 minut temu, kamil2227 napisał:

Nikt nic nie poradzi ? nie wiem czy mam pompę wymieniać .Przed wymiana kabla nic nie piszczało.

Nie za dużo tego płynu tam wlałeś ? jak zakręcisz korek to ci się przeleje, gdyż podczas pracy silnika płyn wspomagania w zbiorniczku wędruje ok 2 cm w górę. Słychać cały czas ten dźwięk "wycia" może pompa wspomagania siada. Poczytaj tematy na forach czy rzeczywiście po wymianie węża ciśnieniowego (bo pewnie ten wymieniałeś), czy trzeba odpowietrzać układ wspomagania. Ja jak wymieniałem płyn wspomagania, po zlaniu starego i zalaniu nowego, odpaliłem auto to pompa rzęziła na cały garaż, ale po paru skrętach kierownicy prawo /lewo przeszło i nic nie wyje, i nic nie odpowietrzałem. Może zwyczajnie pompa wspomagania siadła jak jeździłeś bez płynu wspomagania. Może podjedź do znajomego mechanika lub kolegi który coś może ci doradzić, jeśli tutaj ktoś nic nie doradzi.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź .Auto zostawiłem u kolegi,który jest takze mechanikiem . 

W tym problem że jak płyn się skończył ze wzgledu na uszkodzenie kabla do dolałem nowy i jezdziłem tak przez tydzien .Był wyciek,trzeba było uzupełniać płyn ale pompa nie nic nie warczało .Po wymianie kabla zaczeło warczeć i problem ten utrzymuje się nadal . Na wiekszych predkościach kierownica warczy i chodzi luzno a na mniejszych predkościach juz nie warczy ale chodzi bardzo cieżko .

Opublikowano
13 godzin temu, kamil2227 napisał:

Dzięki za odpowiedź .Auto zostawiłem u kolegi,który jest takze mechanikiem . 

W tym problem że jak płyn się skończył ze wzgledu na uszkodzenie kabla do dolałem nowy i jezdziłem tak przez tydzien .Był wyciek,trzeba było uzupełniać płyn ale pompa nie nic nie warczało .Po wymianie kabla zaczeło warczeć i problem ten utrzymuje się nadal . Na wiekszych predkościach kierownica warczy i chodzi luzno a na mniejszych predkościach juz nie warczy ale chodzi bardzo cieżko .

Może kolega mechanik się bardziej zna, u mnie przecieka ciśnieniowy ale dolewam tak co ok 1000 km dolewka z 1 cm w górę w zbiorniczku ale będzie też wąż do wymiany także nie pomogę dalej, nie chce wprowadzać w błąd bo nie znam dokładnie jak to działa na 100%. Także jak będziesz wiedział już co było przyczyną to napisz:D dobrze by było wiedzieć na przyszłość. Pozdrawiam

Opublikowano

Kolega sprawdził i mówi że najprawdpodobniej pompa się zatarła i bedzie piszczeć mogę trochę na tym pojezdzić ale będzie trzeba wymienić.

 

Polecacie nówkę zamiennik czy używke ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...