Skocz do zawartości
IGNOROWANY

280mm tył B5 quattro. Pytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,
nie mogę się dokopać, może był temat to podeślijcie.

Jarzma mam, tarcze to raczej nie problem z tego co wiem, klocek również.
jak wygląda sprawa linki od ręcznego oraz przewodów elastycznych?



Na US forach znalazłem, że trzeba dźwigienke obrócić, ale przed rozebraniem wolę dopytać, co by za długo nie stało rozgrzebane.

Opublikowano

Za mało danych mamy

Opublikowano

Tzn? A4 b5 q polift. Seryjnie niewentylowana tarcza.

Obecnie jest 269 wentylowane na jarzmie z a8 plus zacisk z Vw W8 (43 tloczek), to samo co S4 FL, tylko tam jest 41.
Jarzmo pod 280 mam, zacisk siada, tylko reczny mnie martwi i przewód.

Pod 300 tył w S4 dawaliśmy przewody w oplocie i dźwignie dało się obrócić, ale to na zupełnie innym zacisku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...