zgredek27 Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 Cześć, nie mogę się dokopać, może był temat to podeślijcie. Jarzma mam, tarcze to raczej nie problem z tego co wiem, klocek również. jak wygląda sprawa linki od ręcznego oraz przewodów elastycznych? Na US forach znalazłem, że trzeba dźwigienke obrócić, ale przed rozebraniem wolę dopytać, co by za długo nie stało rozgrzebane.
zgredek27 Opublikowano 18 Marca 2017 Autor Opublikowano 18 Marca 2017 Tzn? A4 b5 q polift. Seryjnie niewentylowana tarcza. Obecnie jest 269 wentylowane na jarzmie z a8 plus zacisk z Vw W8 (43 tloczek), to samo co S4 FL, tylko tam jest 41. Jarzmo pod 280 mam, zacisk siada, tylko reczny mnie martwi i przewód. Pod 300 tył w S4 dawaliśmy przewody w oplocie i dźwignie dało się obrócić, ale to na zupełnie innym zacisku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się