Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 ALT SYCZY POWIETRZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich, mam problem z moim ALT- kiedy silnik pracuje pod maską słychać syczenie, uchodzi powietrze. Oczywiście wiem skąd tylko mam problem bo nie wiem w ogóle co to jest za część i tutaj moja prośba czy ktoś może mi podać prawidłową nazwę części i napisać czy te syczenie to coś normalnego czy nie. 
Dziękuję za pomoc.

 

Na zdj zaznaczyłem prostokątem obszar części skąd uchodzi powietrze ( dodam, że wężyk jest dobrze wciśnięty i dokręcony opaską).

dd.jpg

Opublikowano

Eżektor to się nazywa. Nie powinno nic syczeć, masz gdzieś nieszczelność. 

BTW moja fura :D

Opublikowano

Dzięki wielkie za nazwanie rzeczy po imieniu , tak zdj podglądowe akurat ;)  dzięki jeszcze raz.

Opublikowano

Witam wszystkich, 

po wymianie eżektora syczenie ustało? Też syczy mi w tym rejonie i ustaje jak przydławię wężyk biegnący od przepustnicy. Tez nie mogę namierzyć miejsca nieszczelności chyba ze to normalne?

Opublikowano

masz przedmuchy w silniku które idą w odmę i z syczy , sprawdz ile ci wskazuje przepływomierz na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku

Opublikowano

Kabelek dopiero w tym tygodniu dojdzie wiec wtedy sprawdzę... gdzie te przedmuchy?

Opublikowano

przedmuchy tz jak pierścienie przepuszczają kompresję pod tłok, lub głowicą przez zawory, to ciśnienie idzie w odmę i jest tak dużo powietrza w odmie ze pomijany jest przepływomierz ,silnik bierze powietrze z odmy (za dużo)  a za mało z filtra powietrza ,

Opublikowano

Ilość powietrza to 2,5 g/s - co to oznacza?

ponadto w bloku 33 Lambda control jest na poziomie 16% co chyba tez nie do konca dobrze,

blad 16684 i 16687

natomiast w readiness brakuje passed w lambda controls i catalytic converter...

prosze znawców o opinie na temat mojej audi,

z gory dziękuję

Opublikowano

dziwny ten pomiar 2,5 .ja u siebie nie mam stałej wartości tz  po nagrzaniu silnika +- 3,1 włączy się zaworek oparów i od razu spada na +- 2,7 ,wcisnę sprzęgło skoczy na  +- 3,0, odkręcę korek oleju spada momentami do 0,0 i silnik szarpie jak by miał zaraz zgasnąć, włączę jakiekolwiek światło skacze do góry.  ciągle się zmienia ta wartość i jest bardzo czuła na zmianę obciążenia.

Opublikowano

dziwny ten pomiar 2,5 .ja u siebie nie mam stałej wartości tz  po nagrzaniu silnika +- 3,1 włączy się zaworek oparów i od razu spada na +- 2,7 ,wcisnę sprzęgło skoczy na  +- 3,0, odkręcę korek oleju spada momentami do 0,0 i silnik szarpie jak by miał zaraz zgasnąć, włączę jakiekolwiek światło skacze do góry.  ciągle się zmienia ta wartość i jest bardzo czuła na zmianę obciążenia.

Opublikowano

To jest taka wartość średnia na wolnych obrotach zagrzanego auta, mogę zrobić jakiegoś loga zmieniając obroty i włączając odbiornik itd zobacze jak skacze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...