AdiAdecky Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Witam serdecznie wszystkich, mam problem z moim ALT- kiedy silnik pracuje pod maską słychać syczenie, uchodzi powietrze. Oczywiście wiem skąd tylko mam problem bo nie wiem w ogóle co to jest za część i tutaj moja prośba czy ktoś może mi podać prawidłową nazwę części i napisać czy te syczenie to coś normalnego czy nie. Dziękuję za pomoc. Na zdj zaznaczyłem prostokątem obszar części skąd uchodzi powietrze ( dodam, że wężyk jest dobrze wciśnięty i dokręcony opaską).
rade Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Eżektor to się nazywa. Nie powinno nic syczeć, masz gdzieś nieszczelność. BTW moja fura
AdiAdecky Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Dzięki wielkie za nazwanie rzeczy po imieniu , tak zdj podglądowe akurat dzięki jeszcze raz.
jacho87 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Witam wszystkich, po wymianie eżektora syczenie ustało? Też syczy mi w tym rejonie i ustaje jak przydławię wężyk biegnący od przepustnicy. Tez nie mogę namierzyć miejsca nieszczelności chyba ze to normalne?
guccioo777 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 masz przedmuchy w silniku które idą w odmę i z syczy , sprawdz ile ci wskazuje przepływomierz na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku
jacho87 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Kabelek dopiero w tym tygodniu dojdzie wiec wtedy sprawdzę... gdzie te przedmuchy?
guccioo777 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 przedmuchy tz jak pierścienie przepuszczają kompresję pod tłok, lub głowicą przez zawory, to ciśnienie idzie w odmę i jest tak dużo powietrza w odmie ze pomijany jest przepływomierz ,silnik bierze powietrze z odmy (za dużo) a za mało z filtra powietrza ,
jacho87 Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Ilość powietrza to 2,5 g/s - co to oznacza? ponadto w bloku 33 Lambda control jest na poziomie 16% co chyba tez nie do konca dobrze, blad 16684 i 16687 natomiast w readiness brakuje passed w lambda controls i catalytic converter... prosze znawców o opinie na temat mojej audi, z gory dziękuję
guccioo777 Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 dziwny ten pomiar 2,5 .ja u siebie nie mam stałej wartości tz po nagrzaniu silnika +- 3,1 włączy się zaworek oparów i od razu spada na +- 2,7 ,wcisnę sprzęgło skoczy na +- 3,0, odkręcę korek oleju spada momentami do 0,0 i silnik szarpie jak by miał zaraz zgasnąć, włączę jakiekolwiek światło skacze do góry. ciągle się zmienia ta wartość i jest bardzo czuła na zmianę obciążenia.
guccioo777 Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 dziwny ten pomiar 2,5 .ja u siebie nie mam stałej wartości tz po nagrzaniu silnika +- 3,1 włączy się zaworek oparów i od razu spada na +- 2,7 ,wcisnę sprzęgło skoczy na +- 3,0, odkręcę korek oleju spada momentami do 0,0 i silnik szarpie jak by miał zaraz zgasnąć, włączę jakiekolwiek światło skacze do góry. ciągle się zmienia ta wartość i jest bardzo czuła na zmianę obciążenia.
jacho87 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 To jest taka wartość średnia na wolnych obrotach zagrzanego auta, mogę zrobić jakiegoś loga zmieniając obroty i włączając odbiornik itd zobacze jak skacze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się