Skocz do zawartości

guccioo777

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O guccioo777

Informacje

  • Imię
    piotr
  • Miasto
    lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia guccioo777

0

Reputacja

  1. nie rób płukanki ( nic to nie daje) zalej olej 10w40 tak jaki był , zmieniaj co 6 tyś ( i się wymyję silnik sam bez płukanki, czasem dawaj mu ostro ognia) filtr oleju jaki kolwiek ( każdy filtr puszcza bajpasem jak ciśnienie oleju wysokie "silnik zimny" lub troszkę się zapcha tak że mało kiedy filtruję olej , lepiej częściej zmieniać olej , śmigaj autem i nie pieść go zbytnio bo będzie się srał silnik.
  2. guccioo777

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    pewnie mam silnik zakatowany ,choć w orginale niewiele zostało chyba sam silnik,bo cały osprzęt , kilka lat temu kumpel wstawił mi jakąś inną pompę paliwa majstrował przy listwie paliwowej i przepływomierzu, w sterowniku silnika też coś przestawiał ,termostatu elektronicznego też nie mam,grzania przepustnicy niema , w korku płynu chłodzącego też majstrował. sonda lambda jest od innego auta ,katalizator zepsuty psiukany był jakąś pianą przez dziurę po sondzie ,odpowietrzenie- odma odpięta od dolotu ,eżektor odpięty od odmy i podpięty do dolotu , Olej sprawdzam sobie raz na tydzień ,jak coś brakuje(rzadko ale czasem trzeba) to doleję żadna informacja o stanie oleju mi się nie wyświetla wyłączona. śmigam sobie autem bez problemu, (poza sprężyną pękła z tyłu) Mógłbym się pościgać na trasie z jakimś zadbanym 2.0 alt na oleju 0w40 i serwisowanym w aso
  3. guccioo777

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    to jest nie prawda ,wprowadzasz ludzi w błąd . Nie przedłużysz żywotności silnika olejem np 5W40 , Przedłużysz żywotność silnika częstymi zmianami oleju...
  4. guccioo777

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    zgadza się ,jeśli silnik jest ok, to większej różnicy nie będzie 10W40 czy 5W40 lub 0W40 (chyba że będzie mróz -30) ,ważne są interwały wymiany oleju(częściej lepiej) ,a z tą hydrauliką zaworową ,wariatorem czy łańcuchem to są mity i chwyt reklamowe. Do audi olej za 200 zł ,do forda za 100 zł do fiata za 50 zł, no a już do porsche to pewnie za tysiaka. I teraz psikus- jeśli w fiacie i porsche byłby ten sam silnik
  5. guccioo777

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    10W 40 do silnika 2.0 ALT jest wystarczający . To że te ten silnik (ALT) jest w starszym audi to nie znaczy żeby go traktować jak jakiś cud techniki ,bo nim nie jest.
  6. guccioo777

    Bierze olej po remoncie

    do Langista dobry mechanik z mechanicznych rzeczy . to znaczy od jakich rzeczy ???????????????? w temacie jest :( bierze olej po remoncie) to chyba chodzi o silnik nie ??????????????
  7. guccioo777

    Bierze olej po remoncie

    95% mechaników samochodowych nie potrafi obsługiwać takich narzędzi jak średnicówka ,suwmiarka, szczelinomierz , manometr czy wakuometr , nie potrafią manualnie sprawdzić ciśnienia i temperatury np oleju lub płynu chłodniczego , a ingerencja w sterownik silnika mapa paliwa itd to dla nich kosmos . najlepiej zaprowadzić samochód do gościa co robi tuning samochodów lub motocykli posprawdza wszystko i powie co jest nie tak z silnikiem
  8. 350 tys to mało jeszcze , myślę że starość raczej niż przebieg będzie eliminowała te samochody
  9. witam. może żywotność A4 2.0i ALT ? mam to auto od 2013 r obecny przebieg to 287 tyś, ma ktoś np 400 tyś ????????? w tym ja przejechałem 100 tys auto pije olej ( nie sprawdzam ile) do silnika leje 10w40 lotos lub orlen wymiana co 7 tys
  10. w końcu to forum idzie w sensowne i normalne używane audi 2.0 i 131 km , moim zdaniem to super porada
  11. dziwny ten pomiar 2,5 .ja u siebie nie mam stałej wartości tz po nagrzaniu silnika +- 3,1 włączy się zaworek oparów i od razu spada na +- 2,7 ,wcisnę sprzęgło skoczy na +- 3,0, odkręcę korek oleju spada momentami do 0,0 i silnik szarpie jak by miał zaraz zgasnąć, włączę jakiekolwiek światło skacze do góry. ciągle się zmienia ta wartość i jest bardzo czuła na zmianę obciążenia.
  12. dziwny ten pomiar 2,5 .ja u siebie nie mam stałej wartości tz po nagrzaniu silnika +- 3,1 włączy się zaworek oparów i od razu spada na +- 2,7 ,wcisnę sprzęgło skoczy na +- 3,0, odkręcę korek oleju spada momentami do 0,0 i silnik szarpie jak by miał zaraz zgasnąć, włączę jakiekolwiek światło skacze do góry. ciągle się zmienia ta wartość i jest bardzo czuła na zmianę obciążenia.
  13. przedmuchy tz jak pierścienie przepuszczają kompresję pod tłok, lub głowicą przez zawory, to ciśnienie idzie w odmę i jest tak dużo powietrza w odmie ze pomijany jest przepływomierz ,silnik bierze powietrze z odmy (za dużo) a za mało z filtra powietrza ,
  14. masz przedmuchy w silniku które idą w odmę i z syczy , sprawdz ile ci wskazuje przepływomierz na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...