Jump to content

rade

Pasjonat
  • Content Count

    383
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6

About rade

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Jaworzno

Car

  • Car model
    Volkswagen
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2014
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CRBC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Np. czy użytkownikiem auta nie była wypożyczalnia i czy auto nie miało przygód naprawianych u wuja Zdzisia za flaszkę... W salonie VW oglądałem Golfa 7, sprzedawca przyznał się co było robione(przerysowany próg i drzwi o jakiś słupek) i pokazał zdjęcia, ale na pytanie czy będzie to w historii auta stwierdził, że nie ... Nie podpiszą się pod naprawą... Salon ma obok zakład likwidacji szkód, żeby było zabawniej
  2. Mając Playa przez 4 lata praktycznie nigdy nie był podłączony do sieci Play tylko do Plusa polecam
  3. Odpuść sobie przynajmniej ten konkretny wynalazek... Ja mam, co prawda w Golfie, regulowaną długość świecenia i moje max 30 sekund to jest mało... Rano otwieram auto podchodząc do garażu, to oczekuję, że mi oświetli otwieranie drzwi i ich blokadę ( mam dwuskrzydłowe w blaszaku) i wsiadanie do auta. Bez sensu wydaje mi się też wyłączanie ksenonu na chwilę, jak po odpaleniu i tak mam automatyczne światła... Wolał bym ustawić sobie tak do minuty...
  4. Tak, to wina zamiennika, lepiej kupić używkę. Powiem jeszcze, że nie tylko Audi ma takie problemy bo BMW (e46) też odwala dokładnie taki sam cyrk po montażu zamiennika.
  5. Samochód ma pracować poprawnie na benzynie, tj. mieć moc, przyspieszać i przepalać poprawnie mieszankę paliwa z powietrzem. Bo potem Ty się będziesz wkurzał na gazownika a gazownik na Ciebie. Co do zastanawiania się czy założyć: zakładaj nawet jak nie zamierzasz nie wiadomo ile jeździć , nie stracisz na tym Ja mając Audi zrobiłem całe 300km na benzynie po zakupie, potem tylko gaz. Sprzedałem bo mnie wkurzało wieczne grzebanie w tej przereklamowanej "marce premium" , ale myślę, że jak będę za kilka lat zmieniał auto to znów będzie to jakaś benzyna z gazem. Nawet mega ekonomiczny diesel którym teraz jeżdżę nie umywa się co kosztów utrzymania auta w gazie, aczkolwiek przyjemność z jazdy to inna rozmowa Diesel górą!
  6. Rozgrzej auto i sprawdź wszystkie węże , na dole przed chłodnicą jest jeszcze czujka temperatury. Obłóż papierowymi ręcznikami czy coś to zobaczysz czy cieknie gdzieś czy nie. Chłodnica też robi się ciepła ?
  7. To ja od siebie dorzucę iż Lavor Ninja generalnie super, aczkolwiek przedłużkę pistoletu ciśnienie rozsadziło jak trzymałem przez dłuższa chwilę na pełnej mocy
  8. Widziałem taki motyw w Golfie V , co ciekawe po podłączeniu tego samego radia z tym samym adapterem pod drugiego Golfa V , trochę nowszego, problem nie istniał miałeś coś grzebane w instalacji ? Bo ten pierwszy miał, ale ciężko powiedzieć co bo niby wszystko na swoim miejscu a w środku bałagan i skręcane kable
  9. rade

    B6 DIVISION

    No to co innego Inna sprawa, że ja mam jeszcze długą drogę do dzieci, więc nie myślę tymi kategoriami Z drugiej strony też ani myślę o ładowaniu kasy w modzenie, auto jest po to by jeździć Dbać owszem dbam ,ale nic więcej. Ja chciałem kupić nowe, konkretnie to patrzyłem nowe VW Polo, ale cena kosmos no i nie kombi a po a4b6 w sedanie to musiało być kombi. Potem Toyotę Auris, ale poczytałem trochę i ani to wyposażone, ani mocne, ani niezawodne a w tych samych pieniądzach, a nawet sporo taniej 3 letni VW czy Skoda. Ten pierwszy trafił się z wystarczającym wyposażeniem i niskim przebiegiem, no i z Polski. Po przeliczeniu kosztów nie miałem wątpliwości... Teraz myślę, że jak nie będzie z nim problemów to 5 lat bym chciał pojeździć a jak będą to raczej powrót do czegoś starszego i w gazie. Po roku posiadania 3 letniego auta, koszta utrzymania równają się albo nawet przebijają utrzymanie starego Audi biorąc pod uwagę wszelakie naprawy. Słaby biznes generalnie, bo strasznie dużo nowe auta tracą na wartości, jedynie znaczny plus to niezawodność, no i może to trochę niweluje tę stratę wartości. Powodzenia w szukaniu Pozdro
  10. rade

    B6 DIVISION

    @grzes283 Golfa w dieslu pod siebie to tak 130-140k trzeba mieć fakt i uważam, że to jest dużo. Oczywiście po rabatach można coś z tego urwać. Przesiadka Superb/Passat na Golfa szczerze mówiąc widoczna była jak się siedziało z tyłu , jako kierowca to nie czułem różnicy w ogóle, prawie ten sam samochód. No i bagażnik oczywiście jest większy w tych pierwszych. A6 jest duże w środku, ale tak na prawdę jako kierowcy, o ile nie masz 2m wzrostu to w sumie na ile Ci to potrzebne? Na pewno będzie Ci mało mocy po przesiadce Jak się tak zastanawiasz to ja bym w ogóle nie brał nowego... No chyba, że chcesz go na 10 lat. Kupiłem niespełna 3 latka i po roku za dużo stracił na wartości, AC też dużo wychodzi, a gdzie tam nówka @pajda Octavia 3 to taki tańszy Golf 7 Oglądałem, coś tam się przejechałem i szczerze mówiąc nie widziałem większej różnicy w prowadzeniu. Cena bardzo przemawia za Octavią bo będzie o wiele lepiej wyposażona niż Golf. A z Golfa jestem mega zadowolony, a chciałem kupić właśnie Octavię ( achhh te ledy w przednich lampach ). Nawigacja jest delikatnie przereklamowana, po Polsce wolę Google, ale już obsługa kart SD, Audio BT, telefonu, radia bajka, jedyna wada, że nie można zmieniać katalogów z kierownicy. Polecam w miarę możliwości pół-skóry, chyba, że lubisz pełne. Szukał bym też ze skrętnym biksenonem, zwykły daję radę , ale jest niedosyt Silnik minimum 2.0 TDI 150KM, 1.6 nawet jedzie ale zaczyna hałasować przy prędkości autostradowej, spalanie 5.5 w trasie to dla mnie coś pięknego. Ze złych doświadczeń to napinacz paska rozrządu potrafi się rozsypać, w moim przypadku przy ponad 80tyś km , VW się oficjalnie nie przyznaje, ale generalnie problem istnieje patrząc po internecie. Audi na pierwszy samochód mi tylko otworzyło oczy
  11. rade

    B6 DIVISION

    Jeździłem Superbem 2.0 150KM w dieslu w automacie i kombi i było słabo , szczególnie, jak siadły 4 osoby. Auto jest mega ciężkie, porównywalnie do nowego Passata. Passatem jeździłem w manualu i też bieda, ale za to równie komfortowa Nie wyobrażam sobie jazdy z mniejszym momentem niż ma ten diesel (340nm) a 1.4 ma max 250nm. Mam Golfa 7 2.0 150KM w dieslu, 320nm i to się jakoś super nie odpycha a waży co najmniej 150kg mniej. Jest też kwestia spalania , diesel mniej wciągnie, obawiał bym się też o żywotność tego silnika. Cena generalnie kosmos ale i tak lepiej niż Audi
  12. Miałem podobny problem po wymianie kompletu sprzegła z dwumasą i krótkotrwale pomagało odpowietrzanie wysprzeglika. Ja stawiałem bardziej na pompkę sprzegła ale mechanicy się upierali... dźwięk to było takie pulsowanie jak właśnie tłoczenie płynu przez pompkę. Ostatecznie problem nie rozwiązany, auto zmieniło właściciela
  13. W sensie, że się wytarło od ich czyszczenia czy zeżarło od zawartości ? Póki co nie zauważyłem żadnych problemów z tym a mam auto rok i powłokę kładł jeszcze poprzedni właściciel nie nie wiadomo kiedy
  14. Kupiłem tą myjkę, którą podałem wyżej. Obudowa tani plastik, tak samo cały osprzęt ale ciśnienie jest dobre i fajnie myje nawet elewację budynku. Jak wytrzyma 2 lata to myślę, że te 400 zł to nie majątek
  15. Dopóki nie zdejmiesz to się nie dowiesz. Pęknięcie plastiku wzdłuż ścianki wielkości rysy ale pod temperaturą wodę puszcza. Jak byś wymieniał to na dokładnie ten sam numer części, bo są podobne do 2.0 i 1.8 , sprzedawcy się zarzekają, że to to samo a różnią się rozstawem śrub. 3 różne próbowałem i dopiero z Aso spasowało
×
×
  • Create New...