Jump to content

karolek_ust

Pasjonat
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

73

About karolek_ust

Informacje

  • First name
    Karol
  • Location
    SE

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2009
  • Engine
    1.8 TFSI
  • Engine code
    CABB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,045 profile views
  1. Mam nadzieję bo inaczej się zdenerwuje
  2. Pisałem wyżej na każdym cylindrze jest ok 12.5
  3. To zamawiam ssący wydechowy i zestaw popuchaczy
  4. Tak w teraz patrzę że piszą ludzie że jak się zmieli to sitko w podstawie to wałek dostaje. Czy można sam wariator kupić czy trzeba cały walek
  5. no tak silnik drzy a slychac ze nie chodzi na wszystkie gary
  6. Dziś wpadł nowy zawór nowa podstawa i dalej błąd wypadania zapłonu na 4 cylindrze. Jak jade autem ma moc jedzie dobrze tylko jak zejdą obroty na bieg jałowym zaraZ przestaje trybic 4 cylinder. Świecę cewki zamieniane i bez zmian dalej tylko na 4 . Gdzie szukać kompresją na każdym cylindrze ok 12.5
  7. Dziś tylko doszedł zawór bez podstawy. Po zmianie zawory samochód pracuje dużo płynnie na wolnych praktycznie idealnie czasem potrafi kulac i wtedy zapali się wypadanie zapłonu. Gdy jest na obrotach zero objaw. Czyli czekam na podstawę i mam nadzieję że to będzie koniec z remontu. Dzięki chłopaki za dobre rady @Dev @kixi4 @jaras99 💪💪💪
  8. Blad synchronizacji byl. I okazało się ze kiedyś ktoś wymienił ślizgi łańcuchy bez napina cza
  9. Jutro będzie zawor o obudowa możliwe też. Po wy kręceniu 8 skręceniu na 15 nM dużo lepiej praktycznie brak wypadania zapłonu. Widocznie może jakieś opieki czy coś i nie dostaje ciśnienia na 4 cylinder. Kolizji nie było bo kamerę wkladalem i patrzyliśmy i tłoki bez znaków. Dziś poszła plulanka Jutro graty olej i musi być ogien
  10. A więc tak dziś wyskoczył błąd wypadanie zapłonu 4 cylinder. Po skasowaniu błędów samochód mniej kuleje. Jak go wkręcę na obroty powyżej 2.000 jest wszystko dobrze zero błędów, jak zejdzie z obrotów to od razu poszarpuje i po chwili check i już potem bez skasowania nie poprawi się na wyższych obrotach. Najgorsze ro że potrzebuje je na ndziec gotowe
  11. Myślisz że e tym wina. A nie że np rozrząd zlec ustawił
  12. Właśnie nie. Ale przed wymiana było wszystko dobrze
  13. Komplet rozrząd, bo ktoś prędzej zmienił sam łańcuch i napinacz sie zesral i zapaliła się lampka synchronizacją pokazało w vcds i łańcuch zaczął szorowac obudowe
  14. Panowie wczoraj ze znajomy zmienilismy u mnie rozrzad 1.8 tfsi , po zlozeniu wszystkiego odpalam auto i chodzi nie równo , jakby na jeden nie palil , zero błedów po zmianie cewek na inne troche sie polepszyło tzn mnie szarpie ale nadal nie do konca , gdzie szukac przyczyny ?
  15. https://m.youtube.com/channel/UCyQQEF-i32FbLKne6EhSGRw móje Audi na, yt
×
×
  • Create New...