daroo74 0 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Witajcie, od pewnego czasu mam następujący problem. Jak wkładam kluczyk do stacyjki i przekręcam w pierwszą pozycję to muszę "trafić". Praktycznie za każdym razem kontrolki na liczniku są jakby "przymrużone" i po pewnym czasie zaczynają szaleć. Wyświetlają się wszystkie po kolei. Włącznie z komunikatami na "FIS". Oczywiście nie ma możliwości uruchomienia silnika w tym momencie. Muszę kilka razy "pomieszać" kluczykiem w stacyjce aż zaskoczy i kontrolki świecą się "jaśniej" bez dziwnych komunikatów i oczywiście wówczas mogę uruchomić silnik. Po podpięciu pod VAG żadnych informacji. Oświetlenie wnętrza, centralny zamek, opuszczanie i domykanie szyb bez problemów. Chciałem ostatnio aktywować automatyczne ryglowanie drzwi, niestety na każdym kanale pojawiał się "ERROR". Bardzo proszę o sugestie i porady. Zawartość dodana 25 minutes later Chyba, że to problem z samymi zegarami (immo), bo nie mogę się połączyć ze sterownikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 2 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Witajcie, od pewnego czasu mam następujący problem. Jak wkładam kluczyk do stacyjki i przekręcam w pierwszą pozycję to muszę "trafić". Praktycznie za każdym razem kontrolki na liczniku są jakby "przymrużone" i po pewnym czasie zaczynają szaleć. Wyświetlają się wszystkie po kolei. Włącznie z komunikatami na "FIS". Oczywiście nie ma możliwości uruchomienia silnika w tym momencie. Muszę kilka razy "pomieszać" kluczykiem w stacyjce aż zaskoczy i kontrolki świecą się "jaśniej" bez dziwnych komunikatów i oczywiście wówczas mogę uruchomić silnik. Po podpięciu pod VAG żadnych informacji. Oświetlenie wnętrza, centralny zamek, opuszczanie i domykanie szyb bez problemów. Chciałem ostatnio aktywować automatyczne ryglowanie drzwi, niestety na każdym kanale pojawiał się "ERROR". Bardzo proszę o sugestie i porady. Zawartość dodana 25 minutes later Chyba, że to problem z samymi zegarami (immo), bo nie mogę się połączyć ze sterownikiemPoradziles sobie jakoś?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo74 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Wszystko wskazuje na to, że winowajcą był akumulator. Po jego wymianie wszystko w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 2 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Wszystko wskazuje na to, że winowajcą był akumulator. Po jego wymianie wszystko w porządku. U mnie w chlodniejsze dni po przekreceniu zaplonu mrugaja kontrolki w liczniku i cyka jakiś przekaźnik. Nie idzie odpalić dopiero po kilku probach odpala od razu. Aku wymieniony i nic to nie dało Filmik; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo74 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 U mnie to wyglądało inaczej, kontrolki były "przygaszone" i w takim stanie nie dało się uruchomić silnika. Dopiero jak pomieszałem kluczykiem i kontrolki świeciły się normalnie mogłem uruchomić silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się