Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prosze o ocenę moich pierwszych logów


STO_PROCENT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wczoraj postanowałem po raz pierwszy zrobic logi w swoim B5 .

Auto przed zimą nie traciło na chwilę mocy przy około 4 tyś obrotów niestety teraz to się zdarza.

Powtarza się błąd 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71).

Zrobiłem komplet logów tak jak jest to opisane: ( 011 Bs - errror ale to chyba związane z rocznikiem)

Prosze o pomoc co mam dalej czynić, co wymieniać lub czyścić turbo.

Statyczne grupy normalne

-000

4771535f998cf2a2m.jpg

-001

1d050e4ac69adbf3m.jpg

-004

516b36c43b899de1m.jpg

-007

a4c097c5a2000edem.jpg

-011

e44654f21fe721fam.jpg

Statyczne grupy Basic Settings

-000 BS

f205ed70ab73d1a7m.jpg

-003 BS

1c9113cbcdf8e040m.jpg

-004 BS

033ee13c5851ab12m.jpg

Dynamiczne

-000

bc2b2fca9a06edf9m.jpg

-003

f1ba16adecf48bafm.jpg

-004

c5e48b9030f97db8m.jpg

-008

c4be426c3123a345m.jpg

-010

6a2875b8d3bf9a22m.jpg

-011

ced3e711c0e464fdm.jpg

Dodam że sztanga chodziła cięzko ale rozruszałem ją na tyle że można było ją z wysiłkiem poruszać ręką

Logi powyżej robione były przy juz lekko pracującej sztandze.

Dziękuje za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-wiecej WD40, wiecej rozruszania sztangi, wiecej palowania po dwupasmowce - sprezarka powinna dojsc do siebie - jesli nie - czeka Cie czyszczenie kierownic VTG

-ustaw statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku

EGR wyglada na zaslepiony.

Nie zamieściles 013 stat.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak będzie trzeba jeszcze pokołatać tą sztangą...

Kurcze nie bardzo wiem gdzie mam pryskać tym Wd-40 ? Poprostu lać na sztangę? :decayed: Czy może demontować osłone i pryskać od dołu?

Zmieniać kąt wtrysku? Nie wiem czy poradze sobie z tym wszystkim zwłaszcza że dobrze odpala czy zimny czy ciepły -ale faktem jest że nie jest idealnie ustawiony( był zmieniany rozrząd ale prosiłem żeby mongoł ustawił ech..)

Co do Egr-u to ja nie zaślepiałem ;(

dzięki przemik za podpowiedż w sprawie kąta

Chciałbym żeby ten gupi błąd już nie powracał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrobiłeś poprawnie logów BS. Spróbuj jeszcze raz. Wczesniej poczytaj jak to zrobić :naughty:. :hi: Na razie nie jest źle, choć te kierownice lepiej rozruszaj. :mysli: skoro jest juz 00519(choc nie wkleiles pelnego opisu) to zastanawiałbym się nad wyjęciem i dokładniejszym czyszczeniem turbinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrobiłeś poprawnie logów BS

Tomek co jest zlego w tych logach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrobiłeś poprawnie logów BS

Tomek co jest zlego w tych logach ?

Co zlego w logach, to juz napisałeś :decayed:. Natomiast logi są niekompletne, albo ja mam omamy. Mi brakuje tego[cytat z Diagnostyka] tzn BS

grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:

- grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;

- grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać];

- grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać].

W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Egr jest naprawde zaślepiony?

dziś po zajęciach przyglądałem się wężykowi od Egr-u i wydaję mi się a nawet jestem pewien że jest cały nie ucięty i niczym nie zaslepiony chyba że zaślepiony był by juz odrazu w tym plastikowym zaworku.

kolego letallec czy z logami w trybie BS mam wydłużyc czas logowania? (na przykład 50 zamiast 40 sekund)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być. Obroty maja wzrosnac i zawor ma sie cyklicznie otwierac i zamykac. Wiesz co i jak masz nacisnac w VAG-COM'ie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek...

Prawdobodobnie jego sterownik nie obsluguje tej funkcji w diagnostyce... log 003 BS bedzie wygladal tak samo jak 003 stat,

nie moze tez wykonac 011 BS - spojrz na wiek auta.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa, tu możesz mieć racje i rzeczywiście się nie da. Jeszcze niech nam autor potwierdzi że się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam że niestety nie da tego uczynić...

Po operacji Wd-40 wygląda na to że wszystko wróciło do normy - to znaczy błąd nawet przy mocnym butowaniu nie pojawia się a autko żwawo wyrywa do przodu :>

Wcześniej po rozruszaniu sztangi efekt był taki że mimo to iż chodziła lekko to po zapaleniu ( sztanga w góre jak wiadomo) nie chciała wrócić na doł ale wystarczyło ją tknąć lekko i wracała mimo to błąd był.

teraz po odpaleniu wraca i błędu brak :>

Chciałbym aby ten stan trwał jak nadłużej hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym aby ten stan trwał jak nadłużej hehe

to Cie zmartwie .. nie bedzie ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie moge ogarnąć tego podobno zaślepionego Egr-u

Czy naprawde tak jak pisał kolega przemik z logów wynika że Egr jest zaślepiony lub nie sprawny?

Bo nie chce żeby cokolwiek było nie tak jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...