STO_PROCENT Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Witam wczoraj postanowałem po raz pierwszy zrobic logi w swoim B5 . Auto przed zimą nie traciło na chwilę mocy przy około 4 tyś obrotów niestety teraz to się zdarza. Powtarza się błąd 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71). Zrobiłem komplet logów tak jak jest to opisane: ( 011 Bs - errror ale to chyba związane z rocznikiem) Prosze o pomoc co mam dalej czynić, co wymieniać lub czyścić turbo. Statyczne grupy normalne -000 -001 -004 -007 -011 Statyczne grupy Basic Settings -000 BS -003 BS -004 BS Dynamiczne -000 -003 -004 -008 -010 -011 Dodam że sztanga chodziła cięzko ale rozruszałem ją na tyle że można było ją z wysiłkiem poruszać ręką Logi powyżej robione były przy juz lekko pracującej sztandze. Dziękuje za odpowiedzi.
przemik Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 -wiecej WD40, wiecej rozruszania sztangi, wiecej palowania po dwupasmowce - sprezarka powinna dojsc do siebie - jesli nie - czeka Cie czyszczenie kierownic VTG -ustaw statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku EGR wyglada na zaslepiony. Nie zamieściles 013 stat. Pozdr
STO_PROCENT Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2009 No tak będzie trzeba jeszcze pokołatać tą sztangą... Kurcze nie bardzo wiem gdzie mam pryskać tym Wd-40 ? Poprostu lać na sztangę? Czy może demontować osłone i pryskać od dołu? Zmieniać kąt wtrysku? Nie wiem czy poradze sobie z tym wszystkim zwłaszcza że dobrze odpala czy zimny czy ciepły -ale faktem jest że nie jest idealnie ustawiony( był zmieniany rozrząd ale prosiłem żeby mongoł ustawił ech..) Co do Egr-u to ja nie zaślepiałem ;( dzięki przemik za podpowiedż w sprawie kąta Chciałbym żeby ten gupi błąd już nie powracał
letallec Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Nie zrobiłeś poprawnie logów BS. Spróbuj jeszcze raz. Wczesniej poczytaj jak to zrobić . Na razie nie jest źle, choć te kierownice lepiej rozruszaj. skoro jest juz 00519(choc nie wkleiles pelnego opisu) to zastanawiałbym się nad wyjęciem i dokładniejszym czyszczeniem turbinki.
przemik Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Nie zrobiłeś poprawnie logów BS Tomek co jest zlego w tych logach ?
letallec Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Nie zrobiłeś poprawnie logów BS Tomek co jest zlego w tych logach ? Co zlego w logach, to juz napisałeś . Natomiast logi są niekompletne, albo ja mam omamy. Mi brakuje tego[cytat z Diagnostyka] tzn BS grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]; - grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START
STO_PROCENT Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2009 Czy Egr jest naprawde zaślepiony? dziś po zajęciach przyglądałem się wężykowi od Egr-u i wydaję mi się a nawet jestem pewien że jest cały nie ucięty i niczym nie zaslepiony chyba że zaślepiony był by juz odrazu w tym plastikowym zaworku. kolego letallec czy z logami w trybie BS mam wydłużyc czas logowania? (na przykład 50 zamiast 40 sekund)
letallec Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Może być. Obroty maja wzrosnac i zawor ma sie cyklicznie otwierac i zamykac. Wiesz co i jak masz nacisnac w VAG-COM'ie?
przemik Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Tomek... Prawdobodobnie jego sterownik nie obsluguje tej funkcji w diagnostyce... log 003 BS bedzie wygladal tak samo jak 003 stat, nie moze tez wykonac 011 BS - spojrz na wiek auta. Pozdrawiam
letallec Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Aaaa, tu możesz mieć racje i rzeczywiście się nie da. Jeszcze niech nam autor potwierdzi że się nie da.
STO_PROCENT Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2009 Potwierdzam że niestety nie da tego uczynić... Po operacji Wd-40 wygląda na to że wszystko wróciło do normy - to znaczy błąd nawet przy mocnym butowaniu nie pojawia się a autko żwawo wyrywa do przodu :> Wcześniej po rozruszaniu sztangi efekt był taki że mimo to iż chodziła lekko to po zapaleniu ( sztanga w góre jak wiadomo) nie chciała wrócić na doł ale wystarczyło ją tknąć lekko i wracała mimo to błąd był. teraz po odpaleniu wraca i błędu brak :> Chciałbym aby ten stan trwał jak nadłużej hehe
spanky Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Chciałbym aby ten stan trwał jak nadłużej hehe to Cie zmartwie .. nie bedzie ...
STO_PROCENT Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2009 Kurcze nie moge ogarnąć tego podobno zaślepionego Egr-u Czy naprawde tak jak pisał kolega przemik z logów wynika że Egr jest zaślepiony lub nie sprawny? Bo nie chce żeby cokolwiek było nie tak jak trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się