Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 ASN stopiony katalizator


mati90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Stopił mi się drugi katalizator z lewej strony i po naprawie plecionki strasznie zamulilo samochód.

Czy jezeli dam zamiast drugich katalizatorow tlumiki to czy sondy będą dobrze działać ? Pre katów nie chce wycinać bo są całe. Za drugimi katalizatorami nie ma sond. I czy mozna np. Wymienic tylko lewy katalizator na tlumik bo widzialem w lewym sonda jest umieszczeona jakies 10- 15 cm od katalizatora a w prawym katalizatorze sonda znajduje sie na załomie kata.

Z gory dzieki za pomoc.

 

Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie będzie kat, to będzie Ci świeciła kontrolka od sondy. Najlepiej wyrzuć całkiem 2 rząd katalizatorów (możesz zastąpić rurą lub opróżnić puszkę) i dobrze byłoby wyłączyć obsługę sond diagnostycznych w sterowniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam zamiar pierwsze katalizatory zostawić. A tylko te drugie usunąć i wstawić tłumiki bo rury czy puste puszki brzęczą podobno a nie stać mnie na katy. Na pewno muszę wycinać w ecu te sondy ? Bo slyszalem ze one sprawdzają sprawnosc ale pierwszego kata.

Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mati90 napisał:

 

Witam

Stopił mi się drugi katalizator z lewej strony i po naprawie plecionki strasznie zamulilo samochód.

Czy jezeli dam zamiast drugich katalizatorow tlumiki to czy sondy będą dobrze działać ? Pre katów nie chce wycinać bo są całe. Za drugimi katalizatorami nie ma sond. I czy mozna np. Wymienic tylko lewy katalizator na tlumik bo widzialem w lewym sonda jest umieszczeona jakies 10- 15 cm od katalizatora a w prawym katalizatorze sonda znajduje sie na załomie kata.

Z gory dzieki za pomoc.

 

Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka

 

 

Pomine tutaj temat ,wywalania,czy nie wywalania katalizatorów ..

 

Skupie sie jednak na samej awarii ,podejżewam ,że została zastosowana ,niewłasciwa plecionka ,która spowodowała takowe spustoszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bartez80 napisał:
Pomine tutaj temat ,wywalania,czy nie wywalania katalizatorów ..
 
Skupie sie jednak na samej awarii ,podejżewam ,że została zastosowana ,niewłasciwa plecionka ,która spowodowała takowe spustoszenia.

 


Plecionka byla ori poprostu gazownicy cos pokabacili i robił mi w dziwnych momentach dotryski paliwa i do tego tylko na lewą stronę i pewnie to bylo przyczyną teraz juz zrobione po x interwencjach [emoji14] no ale dalej zastanawiam sie czy te drugie moge wyciąć i zamienić na tłumiki

Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka
 

aha i stało się to po tym jak jeździłem tydzień z rozwaloną plecionką i pewnie to jest główną przyczyną.

 

Edytowane przez mati90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wydłubane drugie katy i silnik ma taki sam dźwięk jak przed  ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem takie tłumiki i czy mogą być ?

http://allegro.pl/awg-tlumik-w-obudowie-katalizatora-czestochowa-i6748337847.html

Średnica 55, długość 40 i płaski.

Oczywiście tylko tylne katy za sondami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...