marekddz21 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Witam Jestem posiadaczem A4 B8 z 2010 roku 1.8 TFSI. Autko zakupiłem w niemieckim autoryzowanym salonie Audi z przebiegiem 24 tyś km. Od początku paliła "nieco" więcej oleju, w salonie powiedziano mi że jeszcze się dociera turbina i że z czasem się ustabilizuje. Teraz mam już przejechane 91 tyś i wcale nie jest lepiej, doszedł do tego jak się dziś dowiedziałem czarny dym podczas wyprzedzania na wyższych obrotach. Czy ktoś miał podobne problemy z tym silnikiem? Znajomy mechanik powiedział żeby lepiej do 130 tyś km sprzedać ją. Co o Tym sądzicie. P.S. Dodam tylko że mówiąc sporo oleju mam na myśli ok 1 l na jakieś 2-3 tyś kilometrów. Szerokości.
komoornik Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Jak pije tyle przy takim przebiegu, to fakt - będzie tylko gorzej. Ale czarny dym ma z tym mały związek - być może coś Ci się dzieje z turbo. Błędy sprawdzane? Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez komoornik
marekddz21 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Robię serwisy w salonie zgodnie z zaleceniami. Co 30 tyś inspekcja. Dym z tego co kolega mówił, to on go zauważył jadąc za mną, że perfidnie śmierdziało olejem. Czy czas się pożegnać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się