Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z temperaturą 1.6 ahl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

W marcu została wymieniona uszczelka pod glowicą, ponieważ test na CO 2 wykazał że są spaliny w układzie, przy czym robiły sie twarde węże od chłodnicy. Teraz nie ma problemu , płynu nie ubywa, węże nie robią się twarde, nie ma powietrza w zbiorniku, termostat wymieniony chyba piąty raz( firmy Vernet niestety, bo u mnie w sklepach nie ma Wahlera). Ale jest problem z temperaturą. Na klimatroniku kanał 49 pokazuje 97 stopni, na zegarach też 97, kanał 51- 90 c .Podłączyłem Vag i ruszyłem w droge i temperatura podczas jazdy 89-90 c, a na klimatroniku 97c. Co to może być ? Cos nie tak z klimatronikiem ?

Edytowane przez Robertk86
Opublikowano

Nie patrz na ten popierdolony klimatronik bo on tylko ludzi w c**ja robi..

Kiedyś człowiek o tym nie wiedział i patrzył tylko na temp. na zegarach, jak masz dobrze na zegarze to jest wszystko git.

Jedynie możesz sobie porównywać VAG -> Zegary i tyle.

 

Opublikowano

Robiłem test licznika i wskazówka temperatury zamiast równo stanąć na 90 to stoi na 96-97 c.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

To czujnik temp. do wymiany.

Jak mi na klimatroniku pokazywało 105 stopni i po każdym odpaleniu silnika na rozgrzanym od razu wskazówka szła na 96 stopni to zmieniłem czujnik temp. i wskazówka jest ok i na klimatroniku max 95 stopni.

Edytowane przez k232
Opublikowano

Czujnik temperatury jest oryginalny z Aso dałem za niego 150zl. A możliwe jest że będzie przeklamywac dane przez lekko naderwany kabelek na czujniku temperatury. ? Bo jest naderwany

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
56 minut temu, Robertk86 napisał:

Czujnik temperatury jest oryginalny z Aso dałem za niego 150zl. A możliwe jest że będzie przeklamywac dane przez lekko naderwany kabelek na czujniku temperatury. ? Bo jest naderwany

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
 

Zlutuj ten kabalek aby był na zero , całkiem możliwe, że przekłamuje jak kabelek przetarty..

Opublikowano

Ok dzięki, dam znać czy coś się zmieniło ;)

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Prawdopodobnie wina lezy po stronie wiskozy. Gdyż podczas pracy silnika wiskoza dała sie zatrzymac po przyłożeniu palca na wiatraku. Z tego co wiem to nie powinno tak być, no chyba że się mylę. :/

Opublikowano

Może być, ja też miałem problemy z wiskozą bo nie dawała rady schłodzić układu. Wymiana łożysk w wiskozie pomogła + czujnik temp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...