Robertk86 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam. W marcu została wymieniona uszczelka pod glowicą, ponieważ test na CO 2 wykazał że są spaliny w układzie, przy czym robiły sie twarde węże od chłodnicy. Teraz nie ma problemu , płynu nie ubywa, węże nie robią się twarde, nie ma powietrza w zbiorniku, termostat wymieniony chyba piąty raz( firmy Vernet niestety, bo u mnie w sklepach nie ma Wahlera). Ale jest problem z temperaturą. Na klimatroniku kanał 49 pokazuje 97 stopni, na zegarach też 97, kanał 51- 90 c .Podłączyłem Vag i ruszyłem w droge i temperatura podczas jazdy 89-90 c, a na klimatroniku 97c. Co to może być ? Cos nie tak z klimatronikiem ? Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez Robertk86
k232 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Nie patrz na ten popierdolony klimatronik bo on tylko ludzi w c**ja robi.. Kiedyś człowiek o tym nie wiedział i patrzył tylko na temp. na zegarach, jak masz dobrze na zegarze to jest wszystko git. Jedynie możesz sobie porównywać VAG -> Zegary i tyle.
Robertk86 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Robiłem test licznika i wskazówka temperatury zamiast równo stanąć na 90 to stoi na 96-97 c. Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) To czujnik temp. do wymiany. Jak mi na klimatroniku pokazywało 105 stopni i po każdym odpaleniu silnika na rozgrzanym od razu wskazówka szła na 96 stopni to zmieniłem czujnik temp. i wskazówka jest ok i na klimatroniku max 95 stopni. Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez k232
Robertk86 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Czujnik temperatury jest oryginalny z Aso dałem za niego 150zl. A możliwe jest że będzie przeklamywac dane przez lekko naderwany kabelek na czujniku temperatury. ? Bo jest naderwany Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 56 minut temu, Robertk86 napisał: Czujnik temperatury jest oryginalny z Aso dałem za niego 150zl. A możliwe jest że będzie przeklamywac dane przez lekko naderwany kabelek na czujniku temperatury. ? Bo jest naderwany Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka Zlutuj ten kabalek aby był na zero , całkiem możliwe, że przekłamuje jak kabelek przetarty..
Robertk86 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Ok dzięki, dam znać czy coś się zmieniło Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Robertk86 Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Opublikowano 24 Maja 2017 Prawdopodobnie wina lezy po stronie wiskozy. Gdyż podczas pracy silnika wiskoza dała sie zatrzymac po przyłożeniu palca na wiatraku. Z tego co wiem to nie powinno tak być, no chyba że się mylę. :/
k232 Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Może być, ja też miałem problemy z wiskozą bo nie dawała rady schłodzić układu. Wymiana łożysk w wiskozie pomogła + czujnik temp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się