Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI Pęknięta obudowa turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pękniętą obudowę turbiny i wydaje mi się, że puszcza olej (po 7tyś od wymiany poziom min), pytanie co z tym zrobić, regenerować, kupić używaną, a może nową ? A może szarpnąć się na jakieś większe turbo ? Tylko czy jest sens ?

Opublikowano (edytowane)

miałem to samo u siebie około 2 miesięcy temu - dałem turbo do regeneracji - wymiana korpusu i standardowa regeneracja wirnik itp. - koszt 1200zł - i póki co auto jeździ dobrze - auto mam dłubnięte na 250KM coś około 350Nm...

sam zastanawiałem się nad większym turbo K04 lub hybrydę, ale też mam TipTronic to boję się trochę o skrzynię - fajnie byłby mieć moment ponad 400Nm ale nie wiem jak skrzynia to zniesie - czy zaraz nie trzeba będzie jej robić...

może ktoś doświadczony wypowie się jak wygląda sprawa żywotności TipTronica (6HP19) przy momencie ~400Nm lub ponad?

Edytowane przez thawk
Opublikowano

Multi spokojnie znosi 400Nm więc o Tipa nie ma się co obawiać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...