Madern Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Witam, mam pękniętą obudowę turbiny i wydaje mi się, że puszcza olej (po 7tyś od wymiany poziom min), pytanie co z tym zrobić, regenerować, kupić używaną, a może nową ? A może szarpnąć się na jakieś większe turbo ? Tylko czy jest sens ?
thawk Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) miałem to samo u siebie około 2 miesięcy temu - dałem turbo do regeneracji - wymiana korpusu i standardowa regeneracja wirnik itp. - koszt 1200zł - i póki co auto jeździ dobrze - auto mam dłubnięte na 250KM coś około 350Nm... sam zastanawiałem się nad większym turbo K04 lub hybrydę, ale też mam TipTronic to boję się trochę o skrzynię - fajnie byłby mieć moment ponad 400Nm ale nie wiem jak skrzynia to zniesie - czy zaraz nie trzeba będzie jej robić... może ktoś doświadczony wypowie się jak wygląda sprawa żywotności TipTronica (6HP19) przy momencie ~400Nm lub ponad? Edytowane 4 Maja 2017 przez thawk
afroo. Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Multi spokojnie znosi 400Nm więc o Tipa nie ma się co obawiać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się