TDI007 0 Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 dynamiczne http://vaglog.pl/log-115_aK14u4n.html http://vaglog.pl/log-118_k4Uv3t7.html http://vaglog.pl/log-003_y75xW1.html http://vaglog.pl/log-002_USp9F.html statyczne http://vaglog.pl/log-001_032_003_Zz9340.html http://vaglog.pl/log-001_032_3oVcKvO.html http://vaglog.pl/log-002_003_PtUkuTD.html mam wrażenie, że jest dziura w dolocie? Dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was002 14 Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 zacznij od wymiany zaworu DV, widać że stoi zatkany, albo cały czas minimalnie popuszcza, bo ciśnienie na turbo nie osiąga wartości zadanej, a po zdjęciu nogi z gazu zamiast natychmiast opadać - narasta jeszcze w ostatnim cyklu pomiarowym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDI007 0 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Dziękuję za pomoc, ocena znacznie zawęża mi poszukiwania. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDI007 0 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się