Skocz do zawartości

TDI007

Pasjonat
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TDI007

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Konstancin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TDI007

0

Reputacja

  1. TDI007

    sprzedam audi A6 C4 2.0 quattro 95r.

    To ogłoszenie wygasło!

    • Sprzedam
    • Używany

    Do zaoferowania mam Audi A6 C4 2.0 quattro w kombi z 1995 roku, benzyna i gaz (ważność eksploatacji butli gazowej jest do połowy 2029 roku). Pierwsza rejestracja pojazd w kraju nastąpiła w 2006 roku (drugi właściciel w PL od 2008 rok). Samochód zakupiłem od drugiego polskiego właściciela w 2021 roku przy stanie licznika 323 900 km. Rozrząd wymieniony przy stanie licznika ok. 315 000 km. Obecny stan licznika niedawno przekroczył 380 000 km. Samochód w codziennym użytku. Co 1/2 tygodnie samochód pokonuje trasę 500 km. Na bieżąco dokonywane są wszystkie naprawy. Stan blacharski bardzo dobry.

    16,000.00 PLN

    - PL

  2. Zobacz ogłoszenie sprzedam audi A6 C4 2.0 quattro 95r. Do zaoferowania mam Audi A6 C4 2.0 quattro w kombi z 1995 roku, benzyna i gaz (ważność eksploatacji butli gazowej jest do połowy 2029 roku). Pierwsza rejestracja pojazd w kraju nastąpiła w 2006 roku (drugi właściciel w PL od 2008 rok). Samochód zakupiłem od drugiego polskiego właściciela w 2021 roku przy stanie licznika 323 900 km. Rozrząd wymieniony przy stanie licznika ok. 315 000 km. Obecny stan licznika niedawno przekroczył 380 000 km. Samochód w codziennym użytku. Co 1/2 tygodnie samochód pokonuje trasę 500 km. Na bieżąco dokonywane są wszystkie naprawy. Stan blacharski bardzo dobry. Użytkownik TDI007 Data 03/05/24 Cena 16,000.00 PLN Kategoria Audi  
  3. Masz racje ale głowica była robiona i to nie dawno przez kogoś. Potwierdzone w warsztacie. Auto nie zostaje u mnie. Kupiłem okazyjnie furę z uszkodzonym silnikiem i okazało się, że głowica jest kaput. Zakup z alle... był dobrym trafieniem i weryfikacja przebiegła prawidłowo. Odbierając tę zostawiłem do obróbki głowicę z szerokim kanałem i tam będą działy się inne rzeczy. Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich. Może komuś się przyda.
  4. Czym wyciągałeś zaworki z środka bo mocno siedzą? Umyłem całe szklanki w myjce ultradźwiękowej i teraz siedzą w benzynie ekstrakcyjnej.
  5. Nie wiedziałem jak postąpić więc się pytam. Widziałem filmik, że ktoś wyciągał wsady z środka i upuszczał ciśnienie to była inna marka ale popychacz działał tak samo .
  6. Koledzy czy jest możliwość kasowania szklanek. Zrobiłem przegląd głowicy, została splanowana i wymieniono tylko uszczelniacze bo stan był bardzo dobry. Czy założyć stare popychacze na swoje miejsce i się zaadoptują czy może jest możliwość skasowanie napięcia. Pozdrawiam
  7. TDI007

    wsady do ECU

    czy ktoś z kolegów obrabia wsady do ECU automat na manual i odwrotnie. Pozdrawiam
  8. Tylko coś się stało bo wcześniej turbo wstawało tak 03 (2).csv
  9. Witam, koledzy mam prośbę o analizę logów przed strojeniem. Wszystko zrobione dynamicznie na 98 i ciągle spalanie stukowe. LOG-01-020-115-002.98.CSV LOG-01-020-033-002.98.CSV LOG-01-005-115-134.98.CSV LOG-01-005-115-120.98.CSV LOG-01-005-115-020.98.CSV
  10. moje turbo k03S wtaje tak : 03 (2).csv cofa zapłonem wiec może za ubogo? wrzuć dynamiczne 031 033
  11. wrzuć ludziom logi dynamiczne 115 118 tylko prośba od 1400 do 6200 pozdrawiam.
  12. jakie jest tam turbo? wydaje mi się że późno wstaje i chyba nie trzyma. Moim zdaniem program chyba przesadzony. Masz tutaj BFB K03S 03.csv
  13. ściągaj pokrywę zaworów i sprawdź ustawienia wałków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...