TDI007
Pasjonat-
Postów
112 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O TDI007
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Konstancin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia TDI007
0
Reputacja
-
TDI007 obserwuje zawartość sprzedam audi A6 C4 2.0 quattro 95r.
-
To ogłoszenie wygasło!
- Sprzedam
- Używany
Do zaoferowania mam Audi A6 C4 2.0 quattro w kombi z 1995 roku, benzyna i gaz (ważność eksploatacji butli gazowej jest do połowy 2029 roku). Pierwsza rejestracja pojazd w kraju nastąpiła w 2006 roku (drugi właściciel w PL od 2008 rok). Samochód zakupiłem od drugiego polskiego właściciela w 2021 roku przy stanie licznika 323 900 km. Rozrząd wymieniony przy stanie licznika ok. 315 000 km. Obecny stan licznika niedawno przekroczył 380 000 km. Samochód w codziennym użytku. Co 1/2 tygodnie samochód pokonuje trasę 500 km. Na bieżąco dokonywane są wszystkie naprawy. Stan blacharski bardzo dobry.16,000.00 PLN
- PL
-
Zobacz ogłoszenie sprzedam audi A6 C4 2.0 quattro 95r. Do zaoferowania mam Audi A6 C4 2.0 quattro w kombi z 1995 roku, benzyna i gaz (ważność eksploatacji butli gazowej jest do połowy 2029 roku). Pierwsza rejestracja pojazd w kraju nastąpiła w 2006 roku (drugi właściciel w PL od 2008 rok). Samochód zakupiłem od drugiego polskiego właściciela w 2021 roku przy stanie licznika 323 900 km. Rozrząd wymieniony przy stanie licznika ok. 315 000 km. Obecny stan licznika niedawno przekroczył 380 000 km. Samochód w codziennym użytku. Co 1/2 tygodnie samochód pokonuje trasę 500 km. Na bieżąco dokonywane są wszystkie naprawy. Stan blacharski bardzo dobry. Użytkownik TDI007 Data 03/05/24 Cena 16,000.00 PLN Kategoria Audi
-
Masz racje ale głowica była robiona i to nie dawno przez kogoś. Potwierdzone w warsztacie. Auto nie zostaje u mnie. Kupiłem okazyjnie furę z uszkodzonym silnikiem i okazało się, że głowica jest kaput. Zakup z alle... był dobrym trafieniem i weryfikacja przebiegła prawidłowo. Odbierając tę zostawiłem do obróbki głowicę z szerokim kanałem i tam będą działy się inne rzeczy. Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich. Może komuś się przyda.
-
Czym wyciągałeś zaworki z środka bo mocno siedzą? Umyłem całe szklanki w myjce ultradźwiękowej i teraz siedzą w benzynie ekstrakcyjnej.
-
Nie wiedziałem jak postąpić więc się pytam. Widziałem filmik, że ktoś wyciągał wsady z środka i upuszczał ciśnienie to była inna marka ale popychacz działał tak samo .
-
Koledzy czy jest możliwość kasowania szklanek. Zrobiłem przegląd głowicy, została splanowana i wymieniono tylko uszczelniacze bo stan był bardzo dobry. Czy założyć stare popychacze na swoje miejsce i się zaadoptują czy może jest możliwość skasowanie napięcia. Pozdrawiam
-
czy ktoś z kolegów obrabia wsady do ECU automat na manual i odwrotnie. Pozdrawiam
-
prośba o analizę logów stoker 1.8t, k03s, kat 200 kom, wtryski BEX
TDI007 odpowiedział(a) na TDI007 temat w Audi A4 B6/B7
właśnie cofa ale dlaczego ? Na 95 jest gorzej. -
prośba o analizę logów stoker 1.8t, k03s, kat 200 kom, wtryski BEX
TDI007 odpowiedział(a) na TDI007 temat w Audi A4 B6/B7
Tylko coś się stało bo wcześniej turbo wstawało tak 03 (2).csv -
prośba o analizę logów stoker 1.8t, k03s, kat 200 kom, wtryski BEX
TDI007 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam, koledzy mam prośbę o analizę logów przed strojeniem. Wszystko zrobione dynamicznie na 98 i ciągle spalanie stukowe. LOG-01-020-115-002.98.CSV LOG-01-020-033-002.98.CSV LOG-01-005-115-134.98.CSV LOG-01-005-115-120.98.CSV LOG-01-005-115-020.98.CSV -
A4 B6 1.8T BEX Quattro poszukiwanie mocy - prośba o analize logów
TDI007 odpowiedział(a) na adasek temat w Audi A4 B6/B7
moje turbo k03S wtaje tak : 03 (2).csv cofa zapłonem wiec może za ubogo? wrzuć dynamiczne 031 033 -
1.8T BFB - prośba o przykładowe logi dynamiczne silnika 1.8T BFB
TDI007 odpowiedział(a) na ethernal temat w Audi A4 B6/B7
wrzuć ludziom logi dynamiczne 115 118 tylko prośba od 1400 do 6200 pozdrawiam. -
jakie jest tam turbo? wydaje mi się że późno wstaje i chyba nie trzyma. Moim zdaniem program chyba przesadzony. Masz tutaj BFB K03S 03.csv
-
zrób logi
-
ściągaj pokrywę zaworów i sprawdź ustawienia wałków.