calvxrr Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Witam, mam problem ze swoją B7. Problem polega na tym, że od 1700 do 2200 ciągnie impulsami. Raz jest moc, raz nie ma. Powyżej 2200 jest ok. Spalanie w normie, zapłon też ok. Dymi chyba też w normie. W logach dziwna jest grupa 3 i 11 przy obrotach 1785 i 2100. Bardzo nagły spadek Charge pressure. Co może być nie tak? Poniżej logi: Dynamiczne: 3-8-11: http://vaglog.com/log-003_008_011_N4n9P.html 11-10: http://vaglog.com/log-011_010_2gRx1.html 3-11: http://vaglog.com/log-003_011_xD24U5.html 1-4: http://vaglog.com/log-001_004_8w6l2.html 11: http://vaglog.com/log-011_X3094z8.html 10: http://vaglog.com/log-010_qU2Fi2.html 8: http://vaglog.com/log-008_4GLIMm3.html 4: http://vaglog.com/log-004_G72UF6.html 3: http://vaglog.com/log-003_9RV8ot.html 1: http://vaglog.com/log-001_G85py.html Statyczne 23: http://vaglog.com/log-023_7C1Pym1.html 18: http://vaglog.com/log-018_tU9s7x.html 13: http://vaglog.com/log-013_VkSG19.html 4: http://vaglog.com/log-004_k28gW.html 1: http://vaglog.com/log-001_5l930.html Basic 11: http://vaglog.com/log-011_unJNL26.html 3: http://vaglog.com/log-003_96nd0.html Edytowane 4 Czerwca 2017 przez calvxrr
Dawid P. Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Jest duza szansa, ze uszczelnienia na pompkach sie koncza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się