Mlody33 0 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 (edytowane) witam. Czy ktoś kiedyś miał coś takiego że podczas postoju i stałeś prędkości samochód delikatnie szarpał? Te szarpanie pojawiło się podczas wymiany rozrządu i napinacza łąńcuszka i uszczelki z pod dekla zaworów. Czyżby kable od świec mają przebicie bo mechanik kilka razy je zakładał i zdejmował czy cewka zapłonowa siada a może jest jakaś inna przyczyna... Pozdrawiam Edytowane 10 Czerwca 2017 przez Mlody33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaq 0 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 może rozrząd przestawiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody33 0 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 wydaje mi się jak by rozrząd był przestawiony to by coś stukało a nie szarpało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1727 2 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 (edytowane) jak chcesz sprawdzić czy jest przebicie to weź butelkę z rozpraszaczem po płynie do mycia szyb i w nocy najlepiej odpal auto i z latarką rozprosz wodę po kablach,cewce bo w 1.8 u siebie mam jedną cewkę, zgaś latarkę i przyjrzyj się jak masz przebicie to zauważysz wypadające iskierki (jak w zapalniczce). Ja tak sprawdzałem i okazało się że mam na kablu 3 cylindra lekkie przebicie i towarzyszyło mi na postoju taki jak to nazwałeś szarpaniem, ja bym to nazwał po prostu wypadaniem zapłonu, silnikiem tak co 3-5 sek telepnie. Pozdrawiam Edytowane 10 Czerwca 2017 przez Adrian1727 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody33 0 Opublikowano 24 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 16684 Wykryto przerwę zapłonu - jakikolwiek cylinder, 16686 Cylinder 2 - wykryto przerwę zapłonu. Czy to wina kabli zapłonowych czy czegoś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Sprawdź tak jak Ci Adrian napisał. Jak zobaczysz przebicia to będziesz miał odpowiedź. Po tym błędzie wygląda, że kable albo świece, ale, żeby od razu nie wymieniać całości to sprawdź tak jak napisał Adrian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody33 0 Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 a do skręcenia cewwki zapłonowej to potrzebny klucz dynomomeryczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Nie potrzebny, cewkę dokręcasz imbusem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody33 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 przyczyna uszkodzony kabel i czarne świece. Po wymianie wszystko jest ok. Temat uważam za zamknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 4 godziny temu, Mlody33 napisał: przyczyna uszkodzony kabel i czarne świece. Po wymianie wszystko jest ok. Temat uważam za zamknięty Ale kabel od czego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody33 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 kabel zapłonowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się