Skocz do zawartości

Mlody33

Pasjonat
  • Postów

    119
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mlody33

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    AVV
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1075 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mlody33

0

Reputacja

  1. Siemka wszystkim, martwi mi na zegarach napięcie akumulatora. Zegar raz pokazuje połowę a innym razem 3/4 naładowania akumulatora. Może ktoś wie co to może być za przyczyną?
  2. Przekaźnik 373 został wymieniony na oryginalnym z ASO o numerze 645. Jak na dzień dzisiejszy usterka znikła
  3. Mlody33

    VCDS Lite

    Ma ktoś ten program gdzie nie wymaga kupna licencji, ostatnio ściognąłem ale we wszystkie moduły nie mogę wejść bo pisze ,,ta funkcja wymaga rejestracji i aktywacji vcds lite skontaktuj się z autorem lub dystrybutorem w celu uzyskania kodu aktywacyjnego""
  4. Dopadł mnie problem z odpaleniem samochodu, wyskakuje błąd 17072 PO688 czujnik przekaźnika zasilania ECM/PCM (j271) - odwód otwarty Rozwiązał ktoś ten problem czy tylko trzeba ten przekaźnik wymienić?
  5. Jakiś inny program który można na allegro kupić
  6. A czy program posiadasz ten? Na necie albo jest zawirusowany albo trzeba jakieś hasło podać
  7. Siemka, kilka lat temu gość wymieniał mi licznik z pół fis na pełny fis. Wtedy podał mi pin do immo3, zapisałem sobie go. W tamtym momencie miałem jeden kluczyk i za kodował mi a teraz zakupiłem drugi i bym chciał go zakodować ale wynika że mam zły pin immo, dodał że pin poprzedzam 0. Pilota do centrali Ori nie posiadam. Szukałem na necie troszkę i wiem że trzeba mieć specjalny program aby wydobyć ten pin immo3. Może ktoś w ostatniej chwili to robił i chciałby się podzielić zemną ta wiedza. Czekam na odpowiedź Pozdrawiam
  8. Wiem, dzięki. Zamówiłem już nową. Teraz tylko znaleźć dobry sposób na naprawę cięgna w gruszce
  9. Siemka. Jakim klejem najlepiej z kleić membranę? Używam kleju poxipol ale bez rezultatu za kilka dni klej puszcza.
  10. Witam. Borykam się z takim problemem że rośnie mi temperatura cieczy chłodzącej i oleju i przy okazji klima daje wtedy ciepłym powietrzem. Czujnik od temperatury cieczy chłodzącej był wymieniony jakiś miesiąc temu. Wiem tylko że w klimatyzacji wywala taki błąd 00792 włącznik ciśnienia klimatyzacji F129. Dodam że temperatura oleju wynosi na zegarach 120C a w klimatroniku w kanale 51 90C zaś ciecz chłodząca pokazuje 110C na zegarach a w kanale 49 klimatronika 118C. Nie mam pojęcia co to może być. W załączniku przesyłam zdjęcia
  11. Siemka Ostatnio wyskoczył mi taki błąd 00792 włącznik ciśnienia klimatyzacji(F129) Objawy są takie że podczas postoju na światłach klima daje ciepłym powietrzem, zdarza się nawet że zapatrują szyby a przy okazji podskoczy na liczniku temperatura cieczy chłodzącej do 110stopni i wraz z nią temperatura od oleju. Jak jest ustatkowana temperatura na liczniku 90 stopni a na klimatroniku pokazuje 104 stopnie. Dodam że klima była nabita 2 tyg temu i odzyskano ok 90 % czynnika Może ktoś by podpowiedział co może zrobić. Czekam na odpowiedzi
  12. Witam wszystkich. Mam mały problem. Ostatnio podczas jazdy za uważałem że podniósł mi się wskazać od temperatury cieczy chłodzącej na prawie 120 stopni a i przy okazji temperatura oleju też mniej na tyle samo stopni. Na drugi dzień sprawdziłem w klimatroniku temperaturę na rozgrzanym silniku to pokazało mi 98 stopni i tyle samo na vagu a na liczniku powyżej 90 stopni. Żadnych błędów brak. Co powinienem w tej sytuacji zrobić? Można jeździć ?
  13. Mlody33

    Woda pod dywanikami

    Dzięki też o tym pomyślałem. Jak będę miał czas to sprawdzę to
  14. Mlody33

    Drży po odpaleniu

    Na LPG wszystko normalnie jest. Dziś byłem u elektryka to powiedział jak by rozrząd się przestawił albo pasek się wydłużył od rozrządu. Gdzieś tam wchodził w bloki i mówi że pokazuje mu w którymś bloku który odpowiada za rozrząd wartości od 3 do 5 a powinno być mniej więcej na 0. Dodał że przez to silnik na zimnym silniku będzie za dużo paliwa i temu na cylindrach nie chodzi prawidłowo. Wystarczy żeby trochę przy gazować i będzie wszystko w porządku...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...