LuckyBastard Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) Witam, może będę oryginalny ale chce podnieś moją B6. Kupiłem Auto od niemca i ma on założony gwint KW i niestety po roku użytkowania uznałem, że nie jest to dobre rozwiązanie na nasze drogi. Obecnie samochód ma wysokości: przód prawy: 656 mm przód lewy: 656 mm tył prawy: 631 mm tył lewy: 631 mm Koło 17" felga 8,5J opona 245/45/17. Auto poszło nieco z tyłu w dół ponieważ wstawiłem butle. Oryginalnie wg tabliczki w mojej B6 było zawieszenie 1 BA sprężyny przód: OJH waga 854-885 kg, tył: OYL waga 571-597 kg Aktualnie chce zrobić taki zestaw i proszę was o poradę czy dobrze myślę i czy będzie to grać: Opony 225/45/17 Amortyzatory 1 BE (żeby nie stracić sportowego charakteru:)) sprężyny tył OYM waga 626-640 kg ( chcę zwiększyć wagę osi ze względu na butle oraz dojazdówkę w bagażniku, Czy większa kategoria wago sprawi, że auto będzie twardsze czy wyższe??) sprężyny przód OJG waga 861-899 kg Liczę na waszą opinie Edytowane 12 Czerwca 2017 przez LuckyBastard
orango Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Weź amory z 1BE a sprężyny obniżające np. eibachy i będzie ok. Komfort i w miarę sztywno, ale tym samym mniej sztywno niż na gwincie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się