Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] Co wylicza masę powietrza / n75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Panowie.

Borykam się od momentu zakupu auta z dziwną przypadłością. Auto po dodania gazu w 100% przyśpiesza gorzej niż z gazem dodanym w 50-70%, po prostu czuć przy odpuszczeniu gazu że auto lepiej ciągnie. 

I teraz nasuwa mi się pytanie, co to może powodować..

Wyeleminowalem już egr i DPF więc to nie to, szczelność w układzie dolotowym jest, podcianieniowym także.

Jak czytałem,dowiedziałem się, że tu już przeplywka nie wpływa na moc i faktycznie, po odpieciu kostki zero reakcji. Więc co mierzy masę powietrza zasysanego?  Bo chyba przecież coś musi mierzyć dawkę powietrza.

Druga sprawa n75, próbowałem czyścić ale chyba źle złożyłem i buczy po zgaszeniu auta, czy zaworki od egr i klapy gaszacej dadzą radę sterowac vnt zamiast n75? 

Opublikowano

Tu kluczową rolę odgrywa map sensor.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, michcio1985 napisał:

Tu kluczową rolę odgrywa map sensor.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

Da radę go sprawdzić przez vcdsa, czy poprawnie działa? Bo nie mam u siebie w okolicy nikogo z BRD...

Tak ogólnie, to gdzie on się znajduje? 

Ok, zdiagnozowalem go, wyczyscilem. Auto chodzi inaczej, ale problem nadal występuje.

Edytowane przez scania1213
Opublikowano

Musisz zrobić logi

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
9 minut temu, michcio1985 napisał:

Musisz zrobić logi

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

Ok. Ale które grupy zrobić?

Opublikowano (edytowane)

Brd nie zareaguje na 100% gazu, 

Też byłem dociekliwy szukałem, 

Nowy egr, N75, przeplywka - Dpf wymieniony na uzywke ze 150tkm oryginalnego nalotu...

poprostu te szmaty tak chyba mają...

Zobacz jak jeździ na wył.klomatyzacji 

Ja jak chce po upalać to klima i ESP off 

Egr masz zaślepiony rozumiem... 

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Dpf i egr wywalony z kompa, dodatkowo egr zaslepiony bo i tak puszczal,  jeszcze muszę na lato zablokować chlodniczkę. 

Z ESP nie sprawdzałem, ale zerknę. A może problem tkwi w akcelerometrze?  

Jak sprawdzałem, to pedał gazu 1-2 cm przed końcem już jest w 99% 

Sonda lambda po wyrzuceniu dpf ma jakieś znaczenie? I czy ten n75 można zamienić z innym zaworkiem

Opublikowano

Co dodam, u mnie po wyczyszczeniu MAP semsora, auto przestało być takie mulowate na wlaczonej klimie. A z tego czujnika, po psiknieciu cx leciał czarny osad... Nawet nie chce wiedzieć jak to w środku wyglądało 

Opublikowano

Jak pedal wciśnięty do końca to ile pokazuje?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
22 godziny temu, michcio1985 napisał:

Jak pedal wciśnięty do końca to ile pokazuje?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

99%,  tyle że tak jak pisałem. 99% jest już 1-2 cm przed końcem ruchu pedału gazu.

Czy czujnik ciśnienia spalin może powodować ubytki mocy, jeśli auto już nie.ma.dpf? Wyczytałem coś takiego na forum VW, ale chłopaki nie dokonczyli tematu i nic się nie dowiedziałem...

Edytowane przez scania1213
Opublikowano

Jak dobrze usunięty DPF w kompie to czujnik ciśnienia spalin nie ma żadnego znaczenia bo go soft olewa.

99% i 2 cm przed końcem = tak ma być.

 

Opublikowano
8 minut temu, Pawelkiwi napisał:

Jak dobrze usunięty DPF w kompie to czujnik ciśnienia spalin nie ma żadnego znaczenia bo go soft olewa.

99% i 2 cm przed końcem = tak ma być.

 

Nawet przed usunięciem dpf był problem z tym gazem...

Czyli przynajmniej akcelerometr mogę wykluczyć. Jutro sprawdzę podcisnienie ile daje. Powinno być od vacum w stronę n75 0,9 a z n75 do vnt też 0,9?? 

I te logi, może dzięki nim wyjdzie problem..Tylko ten czas -.-

Opublikowano
Dnia 2.07.2017 o 18:11, scania1213 napisał:

Cześć Panowie.

Borykam się od momentu zakupu auta z dziwną przypadłością. Auto po dodania gazu w 100% przyśpiesza gorzej niż z gazem dodanym w 50-70%, po prostu czuć przy odpuszczeniu gazu że auto lepiej ciągnie. 

I teraz nasuwa mi się pytanie, co to może powodować..

Wyeleminowalem już egr i DPF więc to nie to, szczelność w układzie dolotowym jest, podcianieniowym także.

Jak czytałem,dowiedziałem się, że tu już przeplywka nie wpływa na moc i faktycznie, po odpieciu kostki zero reakcji. Więc co mierzy masę powietrza zasysanego?  Bo chyba przecież coś musi mierzyć dawkę powietrza.

Druga sprawa n75, próbowałem czyścić ale chyba źle złożyłem i buczy po zgaszeniu auta, czy zaworki od egr i klapy gaszacej dadzą radę sterowac vnt zamiast n75? 

Witam. 

Mam podobny problem z moim BRD.

Mam dpf i egr (niedawno zmieniony razem z chlodniczka).

Mianowicie lepiej sie zbiera na wpol gazie niz full.

Opublikowano
2 godziny temu, Adam87 napisał:

Witam. 

Mam podobny problem z moim BRD.

Mam dpf i egr (niedawno zmieniony razem z chlodniczka).

Mianowicie lepiej sie zbiera na wpol gazie niz full.

No to szukamy problemu razem :-) 

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze myśle żeby zobaczyć potencjometr w pedale gazu. Może jest jakoś zanieczyszczony...

Tyle, że dopiero za 2 tyg będe w Pl więc dopiero coś wniose di tematu.

Edytowane przez Adam87
Opublikowano (edytowane)
Dnia 9.07.2017 o 12:08, Adam87 napisał:

Jeszcze myśle żeby zobaczyć potencjometr w pedale gazu. Może jest jakoś zanieczyszczony...

Tyle, że dopiero za 2 tyg będe w Pl więc dopiero coś wniose di tematu.

Pomysł nie głupi, tyle że jeśli było by coś nie tak, to ma Vagu nie dobjie do 99%. Tak sądzę bynajmniej 

Zastanawia mnie jeszcze, czy poprawa u tunera wyeleminiwala by tą dziurę.

Edytowane przez scania1213

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...