Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie i strzelanie z tłumika.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wczoraj jadąc autostradą nagle poczułem że podczas gwałtownego wciśnięcia pedału gazu auto zaczyna szarpać i strzelać z tłumika. Dzieje się tak na begach od 2 do 6 i tylko podczas szybszego wciśnięcia pedału gazu. Gdy przyśpieszam normalnie nic takiego nie występuję. Podłączyłem pod komputer i jedyny błąd jaki wyskoczył to ten niżej:


                Address 01: Engine       Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
Control Module Part Number: 8E0 910 115 Q    HW: 8E0 907 115 D
  Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI     0030
           Software Coding: 010C0003180F0120
            Work Shop Code: WSC 00191 264 15243
                      VCID: 2F69178FC5DD
1 Fault Found:

001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low 
               P0642 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 278046 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Load: 0.0 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: -40.0°C
                    Temperature: -40.0°C
                    Absolute Pres.: 0.0 mbar
                    Voltage: 0.000 V


Readiness: 0110 0000

Co może być przyczyną takiego zachowania się silnika ? Od czego rozpocząć poszukiwania przyczyny ?

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Opublikowano
W dniu 10.07.2017 o 11:55, r00x napisał:

Witam.

Wczoraj jadąc autostradą nagle poczułem że podczas gwałtownego wciśnięcia pedału gazu auto zaczyna szarpać i strzelać z tłumika. Dzieje się tak na begach od 2 do 6 i tylko podczas szybszego wciśnięcia pedału gazu. Gdy przyśpieszam normalnie nic takiego nie występuję. Podłączyłem pod komputer i jedyny błąd jaki wyskoczył to ten niżej:


                Address 01: Engine       Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
Control Module Part Number: 8E0 910 115 Q    HW: 8E0 907 115 D
  Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI     0030
           Software Coding: 010C0003180F0120
            Work Shop Code: WSC 00191 264 15243
                      VCID: 2F69178FC5DD
1 Fault Found:

001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low 
               P0642 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 278046 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Load: 0.0 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: -40.0°C
                    Temperature: -40.0°C
                    Absolute Pres.: 0.0 mbar
                    Voltage: 0.000 V


Readiness: 0110 0000

Co może być przyczyną takiego zachowania się silnika ? Od czego rozpocząć poszukiwania przyczyny ?

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Siema znalazłeś przyczynę też taki błąd mam 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...