Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu & zapłon


pershing1899

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, nie chce zakładać dwóch nowych wątków, więc napiszę w jednym.

Mam Audi A4 b5, właśnie przymierzam się do wymiany rozrządu, mógłbym wiedzieć ile kosztuje średniej klasy rozrząd oraz ile biorą za robociznę?

Mam też problem z zapłonem, idzie mi iskra. Ostatnio wymieniałem świece i kable, może to być spowodowane tym, że jakiś kabel nie styka? Czy przyczyny szukać gdzieś indziej?

Dziękuję za odpowiedzi,

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o rozrząd to u mnie liczą sobie ok 600zł - bez napinacza. Ok 350 za części i 250zł robocizna. To jest chyba dosyć tanio. Jeśli konieczna wymiana napinacza to ok 300zł więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No za części wychodzi jakieś 300-400zł  bez tego hydronapinacza całego.  Pasek, rolka napinacza i  pompa wody tyle gdzieś Cię będzie kosztować, natomiast jeśli zdecydował byś się na wymianę całego tego napinacza to trzeba doliczyć jeszcze jakieś 250-300 zł i polecałbym go wymienić bo mechanicy tylko samą rolkę tego napinacza zmieniają a potem zdarzają się takie przypadki że pasek się urywa , a przecież dopiero co rozrząd był robiony. Koszt robocizny zależy kto jak sobie co liczy, myślę że więcej jak właśnie 300-400zł nie powninni krzyknąć. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana całego rozrządu i przy okazji oleju wyniosła mnie 1000 zł. 

Mam jednak kolejne pytanie, wczoraj odebrałem auto i dzisiaj jadę, włączam klime, a tam leci ciepłe powietrze. Dodam, że przed odstawieniem auta do mechanika klima działała. Może to mieć jakiś związek z wymianą rozrządu lub oleju i filtrów? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wtyczki od klimy pod osłoną zbiorniczka płynu wspomagania oraz wtyczki w przednim pasie przy chłodnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Wszystkie połączenia do sprawdzenia,  jeśli wszystko będzie jednak ok to na twoim miejscu odwiedziłbym tego mechanika ponownie i niech sprawdza skoro działała klimatyzacja przed oddaniem na warsztat.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie idzie od zbiorniczka płynu do wspomagania na prawą stronę samochodu za chłodnicę. Najlepiej do mechanika podjechać niech sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem mogło być tak, że mechanik zamiast ustawić sobie przód razem z chłodnicą w pozycji serwisowej, pozwolił sobie zdjąć wszystko żeby mieć lepszy dostęp, przy okazji odpinając lub uszkadzając węże od klimy :decayed:

 

A może mechanik zapomniał założyć pasek na kompresor od klimy :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...