Skocz do zawartości

patryq633

Pasjonat
  • Postów

    120
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patryq633

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    KRA

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1128 wyświetleń profilu

Osiągnięcia patryq633

9

Reputacja

  1. Na zdjęciu to co w kółku zaznaczone, o te łączniki zapewne chodziło.
  2. Czujnik halla w tym samochodzie to jest to pod aparatem zapłonowym ta kostka na 3 piny z tego co pamiętam. Widziałem że zaczynałeś od sprawdzania alarmu. I teraz pytanie czy odpinałeś może ten sterownik od alarmu całkiem i sprawdzałeś czy samochód odpala ? Ja właśnie lata temu miałem w audi 80 taki problem kręcił nie odpalał. Wypiąłem na sam początek bezpiecznik z tego modułu i wtedy odpalił, później poprostu powypinałem wtyczki od tego sterownika i wywaliłem ten alarm i po problemie.
  3. Zacznij najpierw od wymiany przewodów zapłonowych i świec, u mnie wypadał zapłon na pierwszym i trzecim cylindrze podczas jazdy zaczynał mrugać check, auto nagle szarpie. Wymieniłem same przewody i świece i jak ręką odjął. Kable zakładałem BERU, Świece Denso
  4. patryq633

    Audi nie odpala

    Wyjmij bezpiecznik od tego dokładanego alarmu i zobacz czy odpali
  5. Kable zapłonowe jak dla mnie napewno do wymiany, pisałeś że świece wymieniałeś o przewodach nie wspominałeś nic to myślę że już mija ich żywot. Przy obecnych warunkach pogodowych, i dużej wilgoci najbardziej to się objawia właśnie
  6. U mnie tak się działo zaraz po kupnie i okazało się że ktoś kto zmieniał spaloną żarówkę w tylnej lampie od światła stop zamiast p21w/5w włożył zwykłą p21w
  7. Miałem ten sam problem ale akurat zbiegło mi się to z wymianą rozrządu i mechanik miał się tym zająć, wymienił czujnik na dolnym wężu przy chłodnicy. Zrobił rozrząd i okazało się że rozleciał się termostat bo nie był w stanie odpowietrzyć układu. Jeśli wymieniałeś termostat na nowy to nie koniecznie może być sprawny. Zresztą najlepiej pod vcds i sprawdzić jakie temperatury pokazują czujniki i wszystko powinno być wiadome
  8. Idealny biały błąd Canbus bezpłatne żarówki LED wnętrze kopuły mapa napowietrznych zestaw oświetleniowy dla Audi A4 S4 RS4 B5 B6 B7 B8 ( 1996 2015)|overhead light|audi rs4 kitled light interior - AliExpress PL.ALIEXPRESS.COM Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com Kupowałem coś takiego tu masz cały zestaw w ledach do b6 I żarówki każde osobno popakowane i opisane do której lampki idą
  9. Jedyne co mi przychodzi do głowy to zrobić pomiary ciśnienia paliwa, w tym kierunku bym uderzał. Zależy też jaką tą przepływke rok temu zamontowałeś, bo jesli jakiś zamiennik to mogła po tym roku paść. Najlepiej zrobić logi i wszystko powinno wyjść co jest nie tak
  10. Tak, obok pompy hamulcowej w tej skrzynce gdzie jest ecu, przekaźniki są pod sterownikiem.
  11. Zerknij sobie na przekaźniki w skrzynce na podszybiu, poprostu czy tam czasem nie dostała się woda do środka z racji zapchanego odpływu wody. U mnie też zaczęło się od tego że raz się zapalał abs i esp a raz było normalnie aż do tego momentu gdy podczas jazdy auto zgasło i już nie byłem go w stanie odpalić.
  12. Z tym otwieraniem na 2 razy to tak ma działać jeśli masz włączone auto ryglowanie drzwi podczas jazdy pow. 15km/h wtedy dopóki kluczyka nie wyjmiesz ze stacyjki to trak właśnie będzie się otwierać na 2razy w tym co piszesz nie widzę nic co mogłoby być problemem ja mam tak samo.
  13. Najpierw podpięcie pod komputer i sprawdzenie błędów żeby wiedzieć gdzie szukać awarii, bo to może być wszystko.
  14. patryq633

    Zaslepienie EGR'a

    EGR do 1.6 ALZ wygląda tak: Jest zamontowany z tyłu silnika. Co do tego w którym miejscu możesz go zaslepic nie jestem w stanie pomóc, a po zaślepieniu zapewne trzeba go wyprogramować ze sterownika silnika, bo przypuszczam że będzie błąd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...