Jump to content

patryq633

Pasjonat
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8

About patryq633

Informacje

  • First name
    Patryk
  • Location
    KRA

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.6
  • Engine code
    ALZ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

805 profile views
  1. Jedyne co mi przychodzi do głowy to zrobić pomiary ciśnienia paliwa, w tym kierunku bym uderzał. Zależy też jaką tą przepływke rok temu zamontowałeś, bo jesli jakiś zamiennik to mogła po tym roku paść. Najlepiej zrobić logi i wszystko powinno wyjść co jest nie tak
  2. Tak, obok pompy hamulcowej w tej skrzynce gdzie jest ecu, przekaźniki są pod sterownikiem.
  3. Zerknij sobie na przekaźniki w skrzynce na podszybiu, poprostu czy tam czasem nie dostała się woda do środka z racji zapchanego odpływu wody. U mnie też zaczęło się od tego że raz się zapalał abs i esp a raz było normalnie aż do tego momentu gdy podczas jazdy auto zgasło i już nie byłem go w stanie odpalić.
  4. Z tym otwieraniem na 2 razy to tak ma działać jeśli masz włączone auto ryglowanie drzwi podczas jazdy pow. 15km/h wtedy dopóki kluczyka nie wyjmiesz ze stacyjki to trak właśnie będzie się otwierać na 2razy w tym co piszesz nie widzę nic co mogłoby być problemem ja mam tak samo.
  5. Najpierw podpięcie pod komputer i sprawdzenie błędów żeby wiedzieć gdzie szukać awarii, bo to może być wszystko.
  6. EGR do 1.6 ALZ wygląda tak: Jest zamontowany z tyłu silnika. Co do tego w którym miejscu możesz go zaslepic nie jestem w stanie pomóc, a po zaślepieniu zapewne trzeba go wyprogramować ze sterownika silnika, bo przypuszczam że będzie błąd.
  7. Bo w zestawach INA są paski DAYCO o ile dobrze się orientuje, natomiast sam osprzęt INY nie jest sam w sobie taki zły.
  8. Ja się z tym nie zgodzę że ''ten typ ALZ tak ma'' jeśli chodzi o pobór oleju. Dużo też zależy od tego jaki olej w samochodzie jest wlany, sam się o tym przekonałem. Gdy kupiłem swoją b6 była zalana castrolem edge 5w30, więc ja postanowiłem wtedy że przy najbliższej wymianie oleju nie będę nic zmieniał i zaleje go takim olejem jaki był wcześniej. Co 1000 km trzeba było właśnie dolać te 0.3-0.5L i też zacząłem doszukiwać się nie wiadomo czego. Przy kolejnej wymianie mój mechanik zalał Totala o tej samej specyfikacji co Castrol i na tym oleju zrobiłem właśnie ponad 9000km i w tym czasie nie dolał
  9. To u mnie aż takich dużych skoków obrotów jednak nie ma. U mnie jest tak że jak jadę na pierwszym biegu w tym korku obr max 1500 po czym wciskam sprzęgło wtedy samochód przygasa obroty do 1100 się podnoszą po czym spadają do normalnej wartości. Jakbym właśnie miał taki duży skok tych obrotów to też bym się zaczął denerwować.
  10. No nie do końca, skoro auto jedzie jak powinno a wcześniej podczas próby gwałtownego depniecia w padał gazu był problem żeby się zabrał
  11. Mam ten sam problem co ty i też mi się wydaje że to przez zużyty katalizator, u mnie pojawia się błąd p0420 świadczący właśnie o jego niesprawności lub o nie sprawności sondy za katem, tyle że ja mam drugą sonde wyprogramowaną z ecu, a błąd nadal pozostaje. To falowanie mi jakoś nie przeszkadza za bardzo, u mnie ono występuje tylko wtedy jak stoję w korku, ruszysz i za raz stoisz.
  12. Wypnij kostkę od czujnika temp przy chłodnicy i zobacz czy nadal wentylator się włącza nadal, jeśli tak to można obstawić walnięty czujnik właśnie, U mnie właśnie ostatnio stało się zupełnie na odwrót wentylatory załączały się 10-15 min po zgaszeniu silnika aż do momentu gdy rozładowały mi aku do zera. Wyłączały się one dopiero jak włączyłem zapłon. Obstawiłem przekaźnik styku roboczego i miałem się za to zabierać, jednak trzeba podszybie rozbierać i stwierdziłem że za dużo czasu mi to zajmie i skończyło się na tym że naładowałem aku zakręciłem klemy, problem znikł. Czujnik i termostat raz ju
  13. patryq633

    A4 B6

  14. patryq633

    1,6 KRAKÓW

    Lepiej odpala, silnik dużo ciszej pracuje i co najważniejsze brak jakiegokolwiek poboru oleju podczas gdy jak jeździłem na castrolu to 0.5L na 1000km potrafił wypić.
×
×
  • Create New...