Skocz do zawartości

Zbooy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zbooy

Informacje

  • Imię
    Tom
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zbooy

0

Reputacja

  1. Cewka w ALZ pracuje parami: 1 i 4 gar oraz 2 i 3. Jeśli na którejś parze masz problem to na 99% cewka chyba, że wyjątkowy pech i wypada zapłon przez kable lub świece na 1 i 4 lub 2 i 3.
  2. Witajcie, Średnio co 2 lata padała mi cewka zapłonowa, próbowałem różne firmy, zawsze to samo - padała jedna strona i nie pracowały dwa cylindry - widocznie taka jest obecnie marna jakość podzespołów. Jak wiemy w 1.6 alz cewka jest umieszczona niefortunnie na silniku i pod przepustnicą i jest problem zmienić ją gdy jesteśmy daleko od domu. Przeniosłem cewkę na dorobiony wspornik zamontowany do kielicha przedniego lewego tak, że cewka jest poniżej zbiorniczka wyrównawczego - teraz jej wymiana to 10 minut max. Musiałem dokupić jeden kabel zapłonowy na sztukę (22 zł) bo ten krótki od 4 cylindra nie dostawał do nowej lokalizacji cewki. Wtyczkę i gniazdo cewki kupiłem na allegro, przewód to 4 x 2 mm. Wszystko chodzi super zarówno na benzynie jak i na LPG. Druga kwestia: zawsze jeździłem na świecach NGK jednoelektrodowych i jestem załamany jakością a raczej jej brakiem obecnie - po 15 tyś km każda ze świec miała już tak wypaloną elektrodę środkową, że został tylko ostry stożek - był problem z zapalaniem rano, czasem na zimnym wypadały zapłony itp.. Założyłem Denso K20TT i auto śmiga perfect. Teraz nie boję się jechać w żadną dłuższą trasę - zapasową cewkę mam w bagażniku. Pozdrowienia!
  3. Zobacz czy wiązki nie zamokły, czy też nie stoi woda w podszybiu.
  4. Zbooy

    Wypadnie zapłonu

    U mnie był taki sam przypadek i był to czujnik temperatury g62 z tyłu głowicy - nie pracował liniowo - coraz gorzej odpalał, potem przestał, jak zaskoczył to na ciepłym było git a jak ostygł to problem wracał. Nadmieniam, że cewka była sprawna, kable nowe, świece itp. - wszystko wyeliminowane a winowajcą okazał się czujnik temp ;).
  5. Cieszę się, że wątek się rozrasta ale Panowie nikt jak dotąd nie wrzucił skanów a wszyscy zapewne na to czekają
  6. Witam wszyskich Jakiś czas temu przeglądałem którąś z gazet motoryzacyjnych jak Motor, Auto Świat itp. gdzie był artykuł o używanych Audi A4 - czy ktoś może ma skany tego artykułu? Chętnie bym poczytał, ponadto chyba nie ma jeszcze takiego wątku "prasowego" aby w jednym miejscu były zebrane skany wybranych artykułów o tematyce A4. Pozdrawiam, Tomek
  7. Witam serdecznie, Od 5 dni jestem posiadaczem A4 z 1995 1.6 benzyna ADP + sekwencja Elpigaz Stella 2.6. Będę tu często zaglądał . Pozdrawiam, Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...