Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypadnie zapłonu


JacekSlupsk1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy więc z góry przepraszam za bledy?

Pacjent to a4 b6 1.6. Kiedy odpalę rano i silnik jest zimny chodzi nierówno, nie na wszystkie gary ( komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 1,2,3,4 cylindrze), mruga kontrolka check engine, dzieje się tak tylko na biegu jałowym, jak jadę wszystko jest ok. Po rozgrzaniu problem znika. W ostatnich dniach wymienione świece, przewody oraz cewka. Gdzie szukać przyczyny? 

Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przed wymiana to samo dlatego zaczolem wymieniać od najprostszych rzeczy :) nie wie jakiej firmy świece i przewody ale cewka Halla czy jakoś tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadnij do mnie na warsztat to zobaczymy co go boli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń jutro 693456699

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, JacekSlupsk1 napisał:

nie wie jakiej firmy świece i przewody

A szkoda.....bo te części można założyć bardzo dobrej jakości jak i również totalny badziew, który często może nie być lepszy od tych wymienianych....

Na przyszłość polecam dopytać tego czy innego mechanika co konkretnie założył w danej sytuacji, będziesz przynajmniej miał jakąś wiedzę jakby coś było nie tak po naprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czujnik temperatury chłodziwa sprawny? Bo też lubi namieszać 

Edytowane przez kriistoff
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, JacekSlupsk1 napisał:

Po rozgrzaniu problem znika

Czyli "czyta" parametry....to chyba nie to, choć to moje gdybanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie był taki sam przypadek i był to czujnik temperatury g62 z tyłu głowicy - nie pracował liniowo - coraz gorzej odpalał, potem przestał, jak zaskoczył to na ciepłym było git a jak ostygł to problem wracał. Nadmieniam, że cewka była sprawna,  kable nowe, świece itp. - wszystko wyeliminowane a winowajcą okazał się czujnik temp ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dniach wymienię czujnik i dam znać. Dodam jeszcze że po odpaleniu gdy jest zimny zaczęły skakać obroty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, JacekSlupsk1 napisał:

Na dniach wymienię czujnik i dam znać. Dodam jeszcze że po odpaleniu gdy jest zimny zaczęły skakać obroty. 

Tylko kup ori w ASO, nic innego

Plus nowy oring 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jeszczeni wymieniony alejest nowy błąd "system pomiaru paliwa, Mieszanka zbyt uboga' czy jakoś tak, auto pali 2 x więcej :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jakie masz napięcie Sondy na wolnych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę wymienić czujnik i sprawdzić napięcie sondy. Dziś rano odpaliłem auto, błąd check engine zaczol mrugać a samochód stracił moc (dusi się przy dodawaniu gazu). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...