Skocz do zawartości

tex

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tex

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    SCZ

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia tex

0

Reputacja

  1. Cześć Kolego.u mnie było podobnie .Najpierw wywalało że jest uszkodzony jojstick sterowania lusterek ale po wymianie na nowy i tak był błąd więc przelutowałem nowe przewody w kostce w drzwiach.Dalej czasem zamykał z pilota a czasem nie.Wymieniłem zamek drzwi na nowy w którym jest trochę mikrostyków z których każdy może zrobić złą robotę i mam już spokój.Wszystko działa.Nie miałem też podświetlenia ikon drzwi a teraz wszystko wróciło do normy.
  2. Witam.Poproszę o informacje o efektach po wymianie termostatu.Ja dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury (ten zielony).Nie pomogło chociaż przy pierwszym odpaleniu było ok ale przy następnym znowu włączył się wiatrak na zimnym silniku.Miałem błąd 17700 z dopiskiem że to ten czujnik.
  3. tex

    Koszt wymiany rozrządu

    Witam.Jestem tuż po wymianie w 1,6 alz 2004r A4 B6 Pasek rozrządu,napinacz(skf),pompa wody(hepu),pasek osprzętu(conti),napinacz(ina) =620 zł Płyn chłodniczy G12(7l),olej shell 5W30 (4l),filtr oleju man,filtr powietrza =260 zł Robocizna u mechaniora =430 zł Mechanik doświadczony pracujący do niedawna w serwisie ale wolał rozebrać przód jak mówi "dla spokojności"
  4. tex

    N75 słabe podciśnienie

    Witam.Nie wiem czy jakoś pomogę ale u mnie było podobnie .Źle sterowało podciśnieniem i dostawał "muła" ale co ciekawe tylko wtedy kiedy było ciepło , jak zimno to strzała.Odwiedziłem ASO (wymiana przepływki na ori no i logi-kicha) ,kilku mechaników od diesli (czyszczenie turbo,wymiana wężyków i zaworków,czyszczenie elektryki i kto wie czego jeszcze oraz sprawdzenie vacum pompy,logi -kicha).Wpadłem na pomysł i pojechałem do elektronika ze sterownikiem ale odparł że one psują sie tylko od np.ciosu młotem lub siekierą i wypad.Męki moje trwały 6 lat ,tak nie pomyliłem się najbardziej "lat".Wszędzie tylko logi i nic.Postawiłem w końcu na swoim ,zakupiłem na znanym serwisie aukcyjnym sterownik identyczny z "naturalnym" i pojechałem do tego samego elektronika żeby mi go zaadaptował .Kopaczka mu zjechała bo przy gorącym lecie i przejechaniu kilkudziesięciu km ani śladu notlaufa .Zrobiłem już parę tysi km i jest ok.
  5. Witam i pragnę dołączyć do Klubu A4.Od tygodnia jestem użytkownikiem Audi A4 1,9 D Avant 110 kM i postanowiłem poszerzyć swoją wiedze na temat tego wspaniałego autka oraz poznać innych Szanownych Użytkowników.Poprzednie moje autka naprawiałem sam więc dobrze jest też poznać A4 (oby tylko z ciekawości).Proszę o wyrozumiałośc dla początkującego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...