Skocz do zawartości

ReDAudiana

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ReDAudiana

Informacje

  • Imię
    Audiana
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ReDAudiana

  1. faktycznie to była wina palucha po wymianie jeździ do tego coś mi poprawiał mi w systemie i wziął bardzo tanio 100zł
  2. Samochód od 17 u Elektromechanika i jutro będzie wiadomo czy odnaleziona przyczyna wstępnie winowajcą jest paluch który nie przekazuje dalej napięcia być może kupiłem jakiś wadliwy paluch i pojeździłem na nim ok 2 tygodni i siadł. Do tego coś elektromechanik poprawił w systemie jeśli to nie będzie paluch to może wskaże mu na synchronizację rozrządu? albo kopułka będzie także do wymiany bo wymieniałem wraz z paluchem z tego co pamiętam paluch miał taką blaszkę w miejscu wpięcia i gdy tak docisnąłem go to było słychać jak została zmiażdżona to był dość tani paluch.
  3. Ja mam świeżo wymieniona na nową kopułkę i palec zaplonowy oraz świece i kable zapłonowe, cewke dałem używkę oraz moduł nowy i chodzilo auto z tydzień A jeszcze wymienione mam Czyjniki stukowy, walu korobowego Zastanawia mnie aparat zapłonowy albo czujnik halla cos czuje ze tam jest przyczyna bądź immobiliser bo czasami pojawia sie ikonka ale auto powinno odpalić i zgasnąć? Elektromechanika mam na 18.10.2023 więc na razie nie wiem co robić? Jeżdżę autobusem do pracy
  4. brak iskry z kopułki rozdzielacza ktoś na innym forum napisał mi aby podpiąć kabel zapłonowy bezpośrednio w ten jeden wtyk do cewki i sprawdzić czy wtedy będzie iskra
  5. Po wymianie modułu nadal auto nie odpala macie może jeszcze jakies rady? niżej podam jak i co sprawdziłem: Cewkę sprawdziłem: Sprawdziłem napięcia według książki odpiąłem wtyczkę od cewki i sprawdziłem napięcie na niebieskim i masa i włączając powinno być 10v u mnie było ok 11,5 Następnie sprawdziłem na dwóch skrajnych przewodach kontrolka diodowa i zapala się Następnie na włączonym zapłonie mam plusa na obu zaciskach cewki czyli na (1) i (15) podczas kręcenia pojawia się impuls masy na zacisku (1) Na wtyczce od czujnika walu korbowego napiecie 1,84 Na wtyczce od aparatu zaplonowego 1-mada 2-napiecie 11,5 3-napiecie 5 tak myślę o synchronizację rozrządu ale trochę z tym dużo pracy a jak sprawdzić sprawność aparatu zapłonowego?
  6. Czujnik stukowy, walu korbowego wymienione mam także kable zapłonowe, cewkę używkę, kopułkę rozdzielacza, czujnik stukowy oraz czujnik wału korbowego udało mi się znaleźć ten moduł na allegro w tańszej cenie z możliwością zwrotu MODUŁ ZAPŁONOWY STEROWNIK 138050 HITACHI Możecie potwierdzić który kabelek pod jaki zacisk (1) i który pod (15)? ten od lewej pierwszy niebieski przewód z modułu (1) z tego co wyczytałem to na (1) powinna być podczas kręcenia masa a czarny do (15) Pin pierwszy w module to GND drugi to S+ a trzeci pin B+
  7. Pompa paliwa pracuje i przekaźniki działają bezpieczniki także sprawdzone wszystkie i jest okay Rozrusznik kręci napotkany w czasie awarii elektryk sugerował na moduł w cewce. Pobliscy mechanicy odmawiali mi podjęcia sie naprawy wysyłając mnie do elektryków zanim to zrobię chciałbym jeszcze spróbować zdiagnozować czy mam uszkodzony modul zapłonowy jak to zrobić? Zadzwoniłem do motoryzacyjnego z pytaniem o moduł i wyslal mi zdjecie który powinien pasowac ma także 3 piny i wychkdza z niego 2 kabke lecz bez oznaczeń przewodów w starym mam (1) i (15) a koszt ok 150zl i tak jakby dal mi do zrozumienia że bez możliwości zwrotu wiec jest ryzyko
  8. Dzieki za schemat okazało się że strzelił bezpiecznik F32 odpowiedzialny za Sterowanie silnikiem (Cewki zapłonowe; Czujnik masowego przepływu powietrza;ECM.) wróciło napięcie na tym pinie w wtyczce czy to oznacza że jest już okay do momentu tej wtyczki? auto nadal nie odpala co dalej mogę sprawdzić? na chwilę zamieniłem na poprzednią cewkę z modułem aby sprawdzić czy to coś zmieni lecz nadal nie odpala. te kable w tym alarmie co są połączone prowadzą i do bezpiecznika F32 i do wtyczki od cewki po ich rozłączeniu nie ma napięcia na bezpieczniku gdzie byście szukali problemu? każda wskazówka się przyda
  9. Witam, mam problem w wtyczce do cewki aktualnie nie ma napięcia czy ktoś spotkał się z czymś takim? przerwany przewód? akurat przejeżdżał elektryk i zatrzymał się i trochę mi posprawdzał nie znalazł przekaźników które powinny być w skrzynce gdzie jest komputer obstawiał albo padnięty moduł albo przekaźnik i zrywa napięcie oraz że może alarm więc przeciął mi te dwa przewody i połączył ale to nic nie dało może nawet to sprawiło że nie ma teraz tam napięcia w tej wtyczce do cewki jak sprawdzałem miernikiem przejście to było na jeden kabel obcięty ale gdy sprawdzałem miernikiem bezpośrednio we wtyczce sprawdzając napięcie to 0 podczas próby odpalenia auta.
  10. Dziękuję wszystkim za rady wymieniłem kopułkę z paluchem oraz bezpiecznik 3A który jest w przewodzie i odpaliło auto https://www.youtube.com/shorts/lWe73_fmbzE
  11. paluch zmienił swoje położenie to przyszła myślę że od niego się liczy aby dawał odpowiednio iskrę 1 następnie 3 i 4-2 domyślam się że tu nie chodzi o palucha gdyż on może zatrzymać się np na 4 cylindrze? więc jak rozpoznajecie w 100% rozmieszczenie kabli w kopułce ?
  12. Czy ktoś ma schemat kabli do głośników oraz zasilających w audi a4 b5 1,6 ADP Schemat podłączenia w Radiu Android Wstępna diagnoza kabli Jeśli ktoś ma schamat bądź jakieś zdjęcia dotyczące podłączenia do kostki to proszę wrzucajcie pomożecie wtedy mi przypisać kable do odpowiednich funkcji w radiu
  13. Czy można kopułkę sprawdzić za pomocą miernika? włączyłem rezystencje i wykazała mi 0 na każdym stylu oprócz tego środkowego ale gdy ustawiłem na mierniku pikacza aby sprawdzić czy jest przejście pika czy to oznacza że kopułka do wymiany? po sprawdzeniu palucha miernikiem nie ma przejścia Wcześniej paluch był w tym miejscu co czerwona linia a kable zapłonowe w tej kolejności Po próbie odpalenia auto jest w tym miejscu: Czy to oznacza że teraz od miejsca palucha powinny być liczone kable zapłonowe czy mogę je podłączyć tak samo jak wcześniej ?
  14. 1 : 3 : 4 : 2 licząc od strony rozrządu ?? U mnie wcześniej chyba było tak jak na zdjęciu poniżej a paluch jest ustawiony pomiędzy 1 a 2 czy tak powinno być ?
  15. Okazało się, że w kopułce zaciął się krzemień/grafit i przez to nie było iskry. Po wyczyszczeniu sprężynka teraz go wyciska normalnie. Teraz pytanie: w jakiej kolejności podłączyć kable zapłonowe w Audi A4 B5 1,6 ADP?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...