Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana butli LPG. Czy trzeba dodatkowo wymienić wielozawór?


EnJoy89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam mały problem. Oddałem samochód do gazownika ponieważ musiałem wymienić zbiornik LPG. Skończyła się homologacja i teraz się okazuje że jest do wymiany wielozawór bo mówi że nie pasuje do butli którą kupił. Mówi że jest jakiś Holenderski czy coś takiego i nie pasuje do butli na którą miał wymienić. Może mnie ktoś oświecić o co tutaj chodzi? Ile w ogóle kosztuje takie wielozawór? Nie znam się na tym a wiadomo jak mechanicy działają.

 

Pozdro.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamy się domyślić jaką masz instalacje? Jaką butle miałeś do tej pory a jaką on kupił? Gazownik i nie może wymienić butli i kupić pasującej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamy się domyślić jaką masz instalacje? Jaką butle miałeś do tej pory a jaką on kupił? Gazownik i nie może wymienić butli i kupić pasującej?


Nie wiem jaką miałem butle. Auto kupiłem i wiedziałem że to jest do zrobienia. I się pytam czy jest konieczna wymiana wielozaworu czy mnie robi w bambuko.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli kupił inną butle i fizycznie nie pasuje no to musi. Z prawnego punktu widzenia również trzeba zmienić wielozawór przy wymianie butli. Ale czy w dzisiejszych czasach problem jest kupić taką samą butlę lub znaleźć informacje w internecie na temat zamienników butli? Może jest konieczna wymiana, może nie. Gdybyś wiedział jaka butla stara była (producent, model, litraż) a jaka nowa to byłbym w stanie stwierdzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach