skulcz 1 Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Czy ktoś wie za co odpowiada ten błąd. Mam go na sterowniku silnika. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo 17 Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Podaj numer bledu wedlug OBD ,ten z P ,badz jakis opis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Podaj numer bledu wedlug OBD ,ten z P ,badz jakis opis.No właśnie nie ma tego z P. Dlatego pytam.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo 17 Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Cos takiego znalazlem : 4167 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) P0237 00 [032] - Signal too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Dzięki może tak być Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz 1 Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Odświerzam temat bo nadal nie działa. Mam tak 4167 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) P0237 00 [175] - Signal too Low Który to będzie czujnik. Zmieniłem ten na rurze plastikowej i dalej to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się