Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logu temperatury 1.8t bfb


zibi0310

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów

Panowie mam problem z duza temp w dolocie. Pół roku temu wymieniłem intercooler na ten http://allegro.pl/intercooler-audi-a4-b6-b7-1-8-t-00-09-i6427853535.html Stary był juz dziurawy a logi ktore robilem po zalozeniu nowego intercoolera gdzies mi wcielo i nie zwrocilem uwagi chyba wtedy na temp w dolocie. Wczoraj pojechałem zrobic profilaktycznie logi dynamiczne Temp na zewnatrz byla okolo 19 stopni a temp w dolocie ukrop przy 3 probach. Czy jest mozliwe zeby ten intercooler tak sie zasyfil ? 

http://vaglog.pl/log-118_115_o4b7S.html

Koledzy co byscie doradzili? Wyprac go w ekstrakcyjnej a jezeli tak to czy trzeba wykrecic czujnik cisnienia? Pytam bo byla mala rzezba przy mocowaniu czujnika do tej chlodnicy wiec wolalbym go nie ruszac tylko czy ekstrakcyjna mu nie zaszkodzi? Moze problem tkwi gdzie indziej? Oleju na 10tys km bierze mi okolo 0.5l Przepustnica po czyszczeniu nie jest zawalona olejem. Czy przez wysoka temp w dolocie zmniejsza sie ilosc powietrza na przeplywce? Wczesniej mialem 150-155 mg a wczoraj w logach okolo 140mg

http://vaglog.pl/log-033_002_3kbVjhR.html

Prosze o rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tam wyciągnął ten intercooler i porządnie umył. ale najpierw druga opcja, może pytanie głupie ale już dwa razy się spotkałem z takim przypadkiem. Kratka przed kierownicą powietrza ma dziury czy cała zabudowana ? Kierownica powietrza jest ?

Co do przepływki. Seryjne BFB nie będzie miało przepływu na poziomie 155 g/s :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to nie jest seryjne bfb :) dobrze m7 polali paliwa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest seryjne. Soft byl robiony po kupnie auta a poprawial go kolega Galetto z forum. Kratka jest i kierownica powietrza tez.. Intercooler tez z zewnatrz nie jest niczym zabrudzony. Czyli co mycie polecacie mimowszystko? Zastanawialem sie czy nie czujnik temp powietrza w dolocie moze przeklamywac Mozliwa jest taka temperarura jak u mnie? Spotkal sie ktos z tak wysoka w dolocie? No i czy ten czujnik cisnienia przed myciem wyjac czy mozna zostawic? Logi byly robione na lpg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy intercooler wymyty i dalej wysoka temperatura Jadac 120km/h utrzymuje sie w okolicach 55stopni Jak depne do oporu to w momencie rosnie do 86stopni wiec obstawiam ze to wina budowy samego intercoolera Temp na zewnatrz 33stopnie byla Brak pomyslow... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainwestuj w prawy z 2.5 TDI też mam auto po sofcie.Przed temp do 65 po jednym logowaniu przy 20 st teraz max ok 50 przy upałach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy sprawa wyjasniona Winny byl ten intercooler firmy Loro Kolega z forum podejrzewal ze ma jakis kiepski rdzen Kupilem uzywke oryginalna od innego kolegi z forum Umylem cooler w srodku i na zewnatrz najlepiej jak moglem Przy logowaniu temp na zewnatrz 28.5stopnia a w dolocie max 48 Nie polecam zamiennikow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...