Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie przy przyspieszaniu Pomocy! 3.0 ASN


tyfus83

Rekomendowane odpowiedzi

Błedy P1242.  P1240. P0304. P0306 

Obwod wtryskiwacza otwarty. Wypadanie zaplonu na tych cylindrach. Autem szarpie przy opciazeniu, przyspieszaniu. Na lpg jak i benzynie te same bledy te same objawy. Luty sprawdzone tam gdzie gazownik sie wpinal we wtryski benzynowe. Komp lpg podmieniony na drugi nowy. Macie koledzy jakies pomysly? Czy moze to byc sterownik silnika uwalony?

Edytowane przez tyfus83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie korekty pokazuje vag ? Kanał bodajże 032/033

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis juz sie nie pdepne ale jak ×sprawdzalem z tydzien temu to -12% -10%  Chodzi o mieszanke tak bogata uboga?

4 minuty temu, rogigor napisał:

Jakie korekty pokazuje vag ? Kanał bodajże 032/033. 
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za bogato, może ci przelewać i to powodować szarpanie i petlenie wtrysków. Sprawdź bo przeżywacie tydzień się dużo mogło zmienić.

Nagle się tak zaczęło dziać ?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegos czasu. W zasadzie jak zalozylem instalacje lpg. To zaczelo sypac bledami p0204, wypadanie zaplonu, p1242, p1240. Gazownik niby jeszcze raz robil mapy. Pojezdzilismy bylo dobrze linie nawet sie pokrywaly. Ale po dluzszej jezdzie i obciazeniu but w podloge i powyzej 4,5tys zaczelo przerywac i sypac tymi blefami co wyzej. Swiece zmienione 2kkm temu na ngk dedykowane. Czyli co radzisz kolego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam ze na benzie jest to samo. Odłaczylem nawet kostki od wtryskow lpg i jazda na benie. I dalej sypie tymi bledami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na linie nie patrz, najważniejsze są korekty.  Musiałbyś pojeździć kilkadziesiąt kilometrów (minimum 40-50) na samej benzynie żeby się korekty ustabilizowały i wtedy zobacz czy błędy wrócą. Jeśli tak - cewki, świece - od tego zacznij. Jeśli jednak będzie ok to problem leży w źle skalibrowanym gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...