Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 1.9TDI-ALL]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam pytanko

jak się nazywa ta część -zaworek pokazany na zdjęciach (niezbyt dobrze udało mi się zrobić go bo niemiałem zbytniego dostępu ale ci co się znaja napewno będą wiedzieć o co chodzi) ma on bodajże jak dobrze policzyłem i namacałem 3 wyjścia i 1 wtyk...jak to się nazywa fachowo??

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f4a219ae2eac3181.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39ca6f1b65f999fd.html

on jest pod taką rura bodajże ona idzie od kolektora

na tym drugim zdjęciu widac jak jest odpięty wężyk idący- prawdopodobnie to sie nazywa -do EGR. mechanik odpiął mi go w celu wykluczenia tego egr'a i teraz jak jeżdżę narazie wszystkjo jest okej .......jest moc pedał gazu nonstop w podłaodze i niema zaniku mocy jak było wcześniej gdy ten wężyk był tam wpięty ......sądzi on że to jest zrypane........tylko jak to sie nazywa???

dzięki wszystkim za podpowiedzi

pozdrawiam.....adamFox

Opublikowano

Zawór recyrkulacji spalin(N któryśtam). No ale w czym problem. Nie powinien go ściągać. Wężyki pozaślepiał?? A w celu wykluczenia egr mógł poprostu odpiąć wtyczkę, ale sterownik odnotowuje błąd.

Opublikowano

Zaworek jest N18. Ale przyczyna Twojego problemu napewno nie leży w tym zaworku!!

Pozatym widzę że wziąłeś sobie do serca wykaz błędów - i z tego co wnioskuję chcesz wymienić części które wykazały błędy podczas diagnozy - czy tak ?? A to zupełnie nie tak, a wręcz przeciwnie, broń cię cokolwiek kupować !!

Opublikowano

więc co mama robić jak niekupować tych części????????

[ Dodano: 03-03-2007, 22:17 ]

Nie powinien go ściągać. Wężyki pozaślepiał??

nie ........niezaśłepił

to źle :/??

Opublikowano

1. Zawór znajduje sie w układzie podciśnieniowym, w tym momencie układ jest nieszczelny = sterowanie tyrbiną jest do d*py, jak najszybciej trzeba go włożyć spowrotem albo pozaślepiać węzyki.

2. Z tego co wyczytałem to jakiś incydentalny przypadek, trzeba jeździć jak się nie powtarza.

3. Cała sztuka diagnozowania DTC i wykrywania usterek polega na wiedzy co powoduje wyświetlanie konkretnego kodu DTC(błędu), np: mogło pojawić się powietrze w układzie paliwowym... i gotowe, mamy szereg błędów poszczególnych podzespołów - ale to nie znaczy że są one uszkodzone. Jężeli układ jakim jest silnik zostanie wybity z rytmu pracy przez jakąś pierdołe wtedy błędy się mnożą.

4. Jeżeli np G71 byłby uszkodzony(chociaż jest niezniszczalny), to byś sobie nie pojeździł - muł totalny.

------------

Moja rada jest taka - nie szukać dziury w d*pie, takie dziwne niedomagania się zdarzają. Wymienić filtr paliwa i zmienić mechanika :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...