adamFox 1 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 witam mam pytanko jak się nazywa ta część -zaworek pokazany na zdjęciach (niezbyt dobrze udało mi się zrobić go bo niemiałem zbytniego dostępu ale ci co się znaja napewno będą wiedzieć o co chodzi) ma on bodajże jak dobrze policzyłem i namacałem 3 wyjścia i 1 wtyk...jak to się nazywa fachowo?? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f4a219ae2eac3181.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39ca6f1b65f999fd.html on jest pod taką rura bodajże ona idzie od kolektora na tym drugim zdjęciu widac jak jest odpięty wężyk idący- prawdopodobnie to sie nazywa -do EGR. mechanik odpiął mi go w celu wykluczenia tego egr'a i teraz jak jeżdżę narazie wszystkjo jest okej .......jest moc pedał gazu nonstop w podłaodze i niema zaniku mocy jak było wcześniej gdy ten wężyk był tam wpięty ......sądzi on że to jest zrypane........tylko jak to sie nazywa??? dzięki wszystkim za podpowiedzi pozdrawiam.....adamFox Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalina 0 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Zawór recyrkulacji spalin(N któryśtam). No ale w czym problem. Nie powinien go ściągać. Wężyki pozaślepiał?? A w celu wykluczenia egr mógł poprostu odpiąć wtyczkę, ale sterownik odnotowuje błąd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamFox 1 Posted March 3, 2007 Author Share Posted March 3, 2007 Zawór recyrkulacji spalin(N któryśtam). no właśnie ale który ??? No ale w czym problem. problem jest w tym http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=54229&highlight= =>to mój post :/:( i dalej bez efektu:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalina 0 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Zaworek jest N18. Ale przyczyna Twojego problemu napewno nie leży w tym zaworku!! Pozatym widzę że wziąłeś sobie do serca wykaz błędów - i z tego co wnioskuję chcesz wymienić części które wykazały błędy podczas diagnozy - czy tak ?? A to zupełnie nie tak, a wręcz przeciwnie, broń cię cokolwiek kupować !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamFox 1 Posted March 3, 2007 Author Share Posted March 3, 2007 więc co mama robić jak niekupować tych części???????? [ Dodano: 03-03-2007, 22:17 ] Nie powinien go ściągać. Wężyki pozaślepiał?? nie ........niezaśłepił to źle :/?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalina 0 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 1. Zawór znajduje sie w układzie podciśnieniowym, w tym momencie układ jest nieszczelny = sterowanie tyrbiną jest do d*py, jak najszybciej trzeba go włożyć spowrotem albo pozaślepiać węzyki. 2. Z tego co wyczytałem to jakiś incydentalny przypadek, trzeba jeździć jak się nie powtarza. 3. Cała sztuka diagnozowania DTC i wykrywania usterek polega na wiedzy co powoduje wyświetlanie konkretnego kodu DTC(błędu), np: mogło pojawić się powietrze w układzie paliwowym... i gotowe, mamy szereg błędów poszczególnych podzespołów - ale to nie znaczy że są one uszkodzone. Jężeli układ jakim jest silnik zostanie wybity z rytmu pracy przez jakąś pierdołe wtedy błędy się mnożą. 4. Jeżeli np G71 byłby uszkodzony(chociaż jest niezniszczalny), to byś sobie nie pojeździł - muł totalny. ------------ Moja rada jest taka - nie szukać dziury w d*pie, takie dziwne niedomagania się zdarzają. Wymienić filtr paliwa i zmienić mechanika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now