mix99 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam, Panowie czy głowica z A3 8L o kodzie AGU będzie pasowała bez żadnych problemów do BFB? Czytałem że dużo głowic z 1.8t można stosować zamiennie ale mogą pojawić się problem z zaworkiem kombinowanym (co to w ogóle jest?) i wyjściem na EGR? I co z napinaczem łańcucha na wałkach? Pozdrawiam Edytowane 19 Sierpnia 2017 przez mix99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex87 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 tak głowice są zamienne. Jeśli bedziesz miał bez wyjacia na zawór kombinowany musisz wyrzucic układ SIA. Co do napinacza zakładaż swój "stary" no chyba ze wymieniasz na nowy to kupujesz do BFB. Przerabiałem ostatnio to sama tylko ja zakładałem z S3 o oznaczeniu APY. Ze tak zapytam duzo miałeś pęknieć bo moja w 3 miejscach była walnięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mix99 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 głowica kupiona, poszła na sprawdzenie, układ SAI do wywalenia i napinacz łańcucha jest inny także trzeba będzie przełożyć z mojej głowicy. Dnia 22.08.2017 o 18:40, drex87 napisał: Ze tak zapytam duzo miałeś pęknieć bo moja w 3 miejscach była walnięta pęknięta raczej nie była, w każdym bądź razie nie była sprawdzana ale wizualnie było widać że kilka zaworów będzie do zrobienia, a ta od AGU trafiła się w dobrym stanie i dobrych pieniądzach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się