Skocz do zawartości

mix99

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mix99

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    wawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mix99

0

Reputacja

  1. Witam, Mam zegary z czerwonym fisem i uszkodzonym wyświetlaczem, chciałbym go wymienić na kolorowy tylko zastanawiam się co się stanie z przebiegiem, czy po wymianie zegarów będę miał dalej swój aktualny przebieg czy będzie wyświetlany przebieg auta z którego zostały wyciągnięte "nowe" zegary?
  2. mix99

    Dotysk

    jakieś czary mary ten Twój gazownik wyprawia, aut odpala na Pb jak złapie odpowiednią temperatura ma jeździć na samym LPG.
  3. mix99

    Jaki olej do 1.8T?

    To że jest dużo podróbek motula to jest fakt i to że ktoś poleca coś innego (swoją drogą millers to też dobre oleje ) to nie jest żaden najazdy... No i wulgaryzmy można sobie darować, chyba że dyskusja o oleju silnikowy wywołuje aż takie emocje...
  4. na forum wymyślili taki myk że na tył zakłada się podkładki podwyższające (do kupienia w aso), a na tył talerzyki z b5, trochę obniżają i w ten sposób można to trochę zniwelować.
  5. też ma ori be i ten sam problem, zresztą dużo osób o tym na forum pisało że przód stoi wyżej niż tył.
  6. mix99

    wypadanie zapłonu 1.8T

    u mnie jak zaczął wypadać zapłon na drugim cylindrze to najpierw zmierzyłem kompresję, było 4 bary....
  7. mix99

    Jaka głowica do AVJ

    ogólnie chyba wszystkie głowice z 1.8t podchodzą zamiennie, jedyne różnice, jakie musisz sprawdzić to wielkość kanałów dolotowych, te starsze mają większe ale to w niczym nie przeszkadza a podobno nawet lepiej. druga sprawa to czy głowice ma wyjście na pompe sai, którą Ty masz, starsze modele 1.8t tego nie miały, jeśli trafisz na taką trzeba po prostu zaślepić sai, ewentualnie całkiem go wywalić.
  8. Mi przylega ładnie, w jednym miejscu zawsze zostaje tylko taka jakby "rysa" nieściągniętej wody, na poprzednich było to samo. Co do mocowań to nawet nie wiedziałem, że są różne typy, dzik mi przysłał odpowiedni, po zdjęciach wydaje mi się że też mam typ E.
  9. Ja polecam Denso, brałem od dzika, żadnych dźwięków nie wydają. Zbierają dobrze ale nie idealnie, ale to już chyba bardziej wina szyby, po której widać że już 300k km przejeździła
  10. jeśli to otarcia od opon to ciekawe jak teraz te opony wyglądają
  11. nie mam czym, zresztą pierwszą lepszą praską z allgro raczej ciężko będzie zrobić przewód stalowy Info dla potomych (strasznie ciężko się tego doszukać ) długość przewodów sztywnych: -lewy przód - 41.5 cm -prawy przód - 105.5 cm -lewy tył 1. z pompy abs - 58 cm 2. dalsza część do zacisku - 273,5 cm -prawy tył 1. z pompy abs - 54 cm 2. dalsza część do zacisku - 192 cm
  12. mix99

    zapieczone jarzma

    widocznie ślepy jestem, numer części itp jest, ale wymiarów nie widzę
  13. mix99

    zapieczone jarzma

    No dokładnie. Mistrzu poratuj, jakie są długości przewodów sztywnych na tył, lewy i prawy, a4 b6 1.8t sedan, mam oba do wymiany... Nie mogę najpierw wyciągnąć na przymiarkę bo nie będę miał czym potem pojechać i kupić nowych
  14. przy swapie na 320/288 poległy niestety przewody hamulcowe sztywne, tzn przód poszedł ok, gorzej z tyłem, prawa strona co prawa puściła ale końcówka jest maskarycznie skorodowana, ta sprężynka którą jest na łączeniu przewodu sztywnego z elastycznym sama się rozleciał lewa strona ani drgnęła... w związku z tym, wie ktoś może jaka jest długość przewodów sztywny do tyłu, prawa i lewa strona, i czy gwinty z obu stron są takie same? sedan, 1.8t, ośka jak coś
  15. mix99

    zapieczone jarzma

    No ja miałem na myśli śruby której trzymają jarzmo do piasty, pasuje je odkręcić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...