Jump to content

Instincts

Pasjonat
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Instincts

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Uszczelniacze zaworowe przerabiałem temat
  2. Zdejmij pasek i go odpal wtedy zobacz czy coś chalasuje. Ostatnio w swojej wymieniałem koło pasowe bo miało letkie bicie i raczej nie ma co tam chalasowac. Jak na zdjętym pasku będzie dalej coś ci chalasowalo to ja bym proponował zdjąć osłonę rozrządu tą metalowa za kołem i sprawdzić jak tam to wygląda. Może jeszcze chalasowac pompa oleju jest zaraz za kołem. Co do napinacza paska one tak mają.
  3. Mój nowy 06a145710h febi po tygodniu użytkowania wylądował na półce nie dawał rady
  4. Ja miałem podobny efekt winą było za wysokie ciśnienie dla dv który w okolicach 3-3.5tys obrótow się otwierał było to czuć bardziej na wyższych biegach. Z tego co pamiętam ''zwykla'' dv trzyma 0.7-0.8bara musisz ją wymienić na regulowana. Jak masz kompresor to możesz w łatwy sposób sprawdzić przy jakim ciśnieniu się otwiera.
  5. Znalazłem coś takiego możesz ci się przyda nr tej rurki 06B 103 474 To jakieś odpowietrzenie które jest podłączone pod kolektor dokładnie do 058 133 753 B. Zobacz jak wygląda podłączenie pod ten ezektor czy czegoś nie brakuje 😉
  6. Nie masz czasami tipa od innej wersji z tego co kojarzę to w b7 jest podobny, bo co powinno być odma, dv, n75 i odpowietrzenie baku przynajmniej w avj tak jest. Zobacz czy wszytko masz podłączone jeżeli tak to ja bym to zaślepił
  7. Temat ogarnięty przestawiłem wałek o jeden zabek względem oryginalnego znacznika i wartość spadła do - 2
  8. Witam Niestety ostatnio wracając do domu kawałek plastykowej osłony rozrządu pękł i wpadł pod koło rozrządu. Co oczywiście spowodowało przeskoczeniem o kilka ząbków paska. 5 zaworów ssących poszło do wymiany. GMP ustawiłem na kole pasowym jest znacznik jaki i wizualnie pierwszy i czwarty tłok były w górnej pozycji na wałkach znaczniki na panewkach plus 16 oczek między nimi. Co pokryło się ze znakiem na pokrywie i kole wałka. Silnik odpalił od strzała i teoretycznie wszystko działa tylko wartości w grupie 93 mnie trochę niepokoją bo wynoszą -16st. na rozgrzanym silniku. Z te
  9. W moim chinolu można mierzyć pod ciśnienie jak nadciśnienie zero jest pośrodku😉
  10. Z mojego doświadczenia mam już 4 filtr paliwa wynika że każdy daje trochę inne ciśnienie. Na filtronie ciśnienie miałem w granicach 5-5.5 bar po wymianie na boscha ciśnienie spadło do 4+/-0.2 ale filtr wydawał dziwne dźwięki więc wymieniłem go na gwarancji z dopłatą na man-a który też dziwnie chalasowal, ciśnienie już nie pamiętam ale też było inne niż na boschu (wedł. Chłopaka z hurtowni podobno Bosch i Man są rabione w Chinach w jednej fabryce i dlatego znowu udało mi się go zareklamować ). Po tych przygodach założyłem stary filtr i jeździłem na nim jakieś 1.5 - 2 lata do momentu aż mi pompa
  11. Najlepiej to jak byś miał waklometr bądź inny manometr i wtedy wyjąć turbine zobaczyć jak wygląda ciepła strona turbo i ustawić ja konkretnie na dane ciśnienie.
  12. Sprawdzałeś żeliwo? Trochę wolno wstaje turbo
  13. Jak dla mnie coś się dzieje w przedziale 3400-3600 widac to na przepływie. Sprawdź dv przy jakim puszcza mailem podobny objaw. Sprawdź jeszcze szczelność tipa przepływomierz turbo u mnie dv nie dawała rady i rozwaliła tipa i dlatego dziwnie hałasowała turbina.
  14. Ostatnio przerabiałem p0300 i p0301 wymieniałem cewke i po problemie.
×
×
  • Create New...