Skocz do zawartości

Mgxv2

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mgxv2

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mgxv2

0

Reputacja

  1. Mgxv2

    Wymiana sprzęgła

    Witam, Zamierzam w swoim a4 b6 1.8t bfb ośka wymienić w ten weekend sprzęgło. Dwumasy niby nie słychać aczkolwiek chyba wymienię zapobiegawczo + wysprzeglik. Co jeszcze przy okazji ogarnąć ? Jakieś uszczelniacze czy jak to tam wygląda ? Zakupy będę robić i listę sobie robię pozdrawiam
  2. Witam, 1.8t bfb Mam problem, dziś przed pracą jak na złość po ruszeniu spod domu dosłownie 2m przy obrotach 1900. Wywaliło mi błąd niskiego ciśnienia oleju, sprawdziłem olej, pół bagnetu, jedna z rzeczy która przykuła moją uwagę to, że kolor oleju by troszkę brązowaty i były zauważalne białe smugi. Robiłem dziennie 28km, 14 w jedną i 14 w drugą - więc to może być przyczyną. Szukam jakichś porad, zajrzeć do smoka ? Olej zmienić ? Auto jest mi potrzebne i muszę działać na terenie Wrocławia przy okazji, jak by ktoś znał jakiś warsztat dobry i zaufany to by się przydał namiar. Pozdrawiam
  3. Być może nie wrzuciłem tego pliku co powinienem. Zerknę w wolnej chwili, jak będę w domu. Wiem że przez przypadek jedne zrobiłem na LPG a później ogarnąłem i zrobiłem tylko na pb.
  4. TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM nowy log z przepływką, powiem szczerze że troszkę niby lepiej to w logach wygląda ale szału nie ma.
  5. Ok, dzięki za info. Kupiłem oryginalną przepływkę i dziś sprawdzę po pracy czy będzie różnica
  6. Ponoć uszkodzona DV - dobrowadza do uszkodzenia odpowietrznika skrzyni korbowej w trójniku oraz odpowiada również za takie skoki obrotów do 2 tyś. Mówię ponoć, bo nie mam do końca pewności
  7. Mgxv2

    1.8t dziwnie pracuje

    Ewentualnie, wyjmij cewki i zobacz czy może olej się nie zbiera na świecach spod uszczelki pokrywy zaworów.
  8. Mgxv2

    1.8t dziwnie pracuje

    Przejrzyj wiązkę elektryczną cewki/ wtryski czasem izolacja lubi pękać i robią się spięcia. Najlepiej jak byś kompa podpiął i powiedział czy coś tam wyskoczyło z błędów
  9. Mgxv2

    1.8t dziwnie pracuje

    A jak schodzi z obrotów ? Wolno czy szybko ? Katalizator jeszcze jest ?
  10. A nie zawór DV przypadkiem ?
  11. Ktoś się orientuje jakie odczyty powinna dawać przepływka przy około 5k obrotów ?
  12. ok, a odnośnie logów 020 ? w kwesti wyższych obrotów ? powinny pojawiać się tam takie wartości ? nie powinny być zera ?
  13. 002 + 033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM tutaj mam chyba tylko na lpg, ale w wolnej chwili mogę zrobić tylko na pb
  14. Przed zmianą poduszek drżał tylko na zimnym, teraz to juz na zimnym i ceplym, i w sumie też tak zależy jak leży. Bo czasem stoje i czuć leciutkie, a innym razem to na kierownicy masaż rąk mozna sobię robić
  15. 002 + 003 + 032 https://log.tunezilla.com/s/jT0rMxAv 20 + 003 https://log.tunezilla.com/s/jwObruxk 115 + 118 https://log.tunezilla.com/s/eOd13EEs 090 + 093 https://log.tunezilla.com/s/h1C8skXK z takich dziwnych objawów jakie zauważyłem to, na lpg czasem na dobrze rozgrzanym silniku potrafią obroty lekko przykucnąć i wracają do swojego poziomu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...