Jump to content
IGNORED

zapieczone jarzma


Recommended Posts

Posted

Witam. jak odkręcić zapieczone jarzma z tyłu żeby nie urwać śruby ?

Posted

Mam ten sam problem, szykuję się do włożenia swapa i kiedyś profilaktycznie w wolnej chwili chciałem ruszyć śruby od jarzm, o ile z przodu poszło fajnie, to z tyłu ani drgnęły, w dodatku strasznie skorodowane...:facepalm:

Posted
5 godzin temu, mix99 napisał:

Mam ten sam problem, szykuję się do włożenia swapa i kiedyś profilaktycznie w wolnej chwili chciałem ruszyć śruby od jarzm, o ile z przodu poszło fajnie, to z tyłu ani drgnęły, w dodatku strasznie skorodowane...:facepalm:

A czym się przejmujesz skoro chcesz robić SWAPa  ?

Posted
A czym się przejmujesz skoro chcesz robić SWAPa  ?
No ja miałem na myśli śruby której trzymają jarzmo do piasty, pasuje je odkręcić :D
Posted
18 godzin temu, mix99 napisał:

No ja miałem na myśli śruby której trzymają jarzmo do piasty

raczej jarzmo do zwrotnicy 

Posted
14 minut temu, Dev napisał:

raczej jarzmo do zwrotnicy 

No dokładnie.

Mistrzu poratuj, jakie są długości przewodów sztywnych na tył, lewy i prawy, a4 b6 1.8t sedan, mam oba do wymiany... Nie mogę najpierw wyciągnąć na przymiarkę bo nie będę miał czym potem pojechać i kupić nowych :facepalm:

Posted
41 minut temu, mix99 napisał:

No dokładnie.

Mistrzu poratuj, jakie są długości przewodów sztywnych na tył, lewy i prawy, a4 b6 1.8t sedan, mam oba do wymiany... Nie mogę najpierw wyciągnąć na przymiarkę bo nie będę miał czym potem pojechać i kupić nowych :facepalm:

W ETCE jest info

Posted
3 minuty temu, Dev napisał:

W ETCE jest info

widocznie ślepy jestem, numer części itp jest, ale wymiarów nie widzę :facepalm:

Posted

Co do odkręcania śrub jarzma od zwrotnicy to najlepiej dzień przed zabiegiem zapsikać WD40. Łepek śruby w który wchodzi imbus powinien być oczyszczony z błota, kurzu itp. w przeciwnym wypadku nie będziesz w stanie wsadzić do końca imbusa i obrobisz śrubę. Można też parę razy delikatnie uderzyć śrubę np. przez pręt, punktak.  W ekstremalnych przypadkach zostaje podgrzewanie palnikiem, odkręcenie tzw. "żabą" za łeb śruby.

Posted
13 minut temu, audicoman napisał:

Co do odkręcania śrub jarzma od zwrotnicy to najlepiej dzień przed zabiegiem zapsikać WD40. Łepek śruby w który wchodzi imbus powinien być oczyszczony z błota, kurzu itp. w przeciwnym wypadku nie będziesz w stanie wsadzić do końca imbusa i obrobisz śrubę. Można też parę razy delikatnie uderzyć śrubę np. przez pręt, punktak.  W ekstremalnych przypadkach zostaje podgrzewanie palnikiem, odkręcenie tzw. "żabą" za łeb śruby.

wystarczy zwykłą szlifierka

Posted

Podałem metody mniej drastyczne :decayed: Ewentualnie można coś można przyspawać do łebka śruby i też pójdzie.

  • 2 weeks later...
Posted

wiertarką rozwierć śrubę i po sprawie

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...