ziomek435 Posted October 23, 2017 Posted October 23, 2017 Witam. jak odkręcić zapieczone jarzma z tyłu żeby nie urwać śruby ?
mix99 Posted October 23, 2017 Posted October 23, 2017 Mam ten sam problem, szykuję się do włożenia swapa i kiedyś profilaktycznie w wolnej chwili chciałem ruszyć śruby od jarzm, o ile z przodu poszło fajnie, to z tyłu ani drgnęły, w dodatku strasznie skorodowane...
Dev Posted October 23, 2017 Posted October 23, 2017 5 godzin temu, mix99 napisał: Mam ten sam problem, szykuję się do włożenia swapa i kiedyś profilaktycznie w wolnej chwili chciałem ruszyć śruby od jarzm, o ile z przodu poszło fajnie, to z tyłu ani drgnęły, w dodatku strasznie skorodowane... A czym się przejmujesz skoro chcesz robić SWAPa ?
mix99 Posted October 23, 2017 Posted October 23, 2017 A czym się przejmujesz skoro chcesz robić SWAPa ? No ja miałem na myśli śruby której trzymają jarzmo do piasty, pasuje je odkręcić
Dev Posted October 24, 2017 Posted October 24, 2017 18 godzin temu, mix99 napisał: No ja miałem na myśli śruby której trzymają jarzmo do piasty raczej jarzmo do zwrotnicy
mix99 Posted October 24, 2017 Posted October 24, 2017 14 minut temu, Dev napisał: raczej jarzmo do zwrotnicy No dokładnie. Mistrzu poratuj, jakie są długości przewodów sztywnych na tył, lewy i prawy, a4 b6 1.8t sedan, mam oba do wymiany... Nie mogę najpierw wyciągnąć na przymiarkę bo nie będę miał czym potem pojechać i kupić nowych
Dev Posted October 24, 2017 Posted October 24, 2017 41 minut temu, mix99 napisał: No dokładnie. Mistrzu poratuj, jakie są długości przewodów sztywnych na tył, lewy i prawy, a4 b6 1.8t sedan, mam oba do wymiany... Nie mogę najpierw wyciągnąć na przymiarkę bo nie będę miał czym potem pojechać i kupić nowych W ETCE jest info
mix99 Posted October 24, 2017 Posted October 24, 2017 3 minuty temu, Dev napisał: W ETCE jest info widocznie ślepy jestem, numer części itp jest, ale wymiarów nie widzę
audicoman Posted October 25, 2017 Posted October 25, 2017 Co do odkręcania śrub jarzma od zwrotnicy to najlepiej dzień przed zabiegiem zapsikać WD40. Łepek śruby w który wchodzi imbus powinien być oczyszczony z błota, kurzu itp. w przeciwnym wypadku nie będziesz w stanie wsadzić do końca imbusa i obrobisz śrubę. Można też parę razy delikatnie uderzyć śrubę np. przez pręt, punktak. W ekstremalnych przypadkach zostaje podgrzewanie palnikiem, odkręcenie tzw. "żabą" za łeb śruby.
Dev Posted October 25, 2017 Posted October 25, 2017 13 minut temu, audicoman napisał: Co do odkręcania śrub jarzma od zwrotnicy to najlepiej dzień przed zabiegiem zapsikać WD40. Łepek śruby w który wchodzi imbus powinien być oczyszczony z błota, kurzu itp. w przeciwnym wypadku nie będziesz w stanie wsadzić do końca imbusa i obrobisz śrubę. Można też parę razy delikatnie uderzyć śrubę np. przez pręt, punktak. W ekstremalnych przypadkach zostaje podgrzewanie palnikiem, odkręcenie tzw. "żabą" za łeb śruby. wystarczy zwykłą szlifierka
audicoman Posted October 25, 2017 Posted October 25, 2017 Podałem metody mniej drastyczne Ewentualnie można coś można przyspawać do łebka śruby i też pójdzie.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now