Jump to content

drex87

Pasjonat
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About drex87

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Szówsko

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja miałem te od dzienne. Eu zamontowalem je chyba 4 szt w polo po roku czasu właśnie prze te spadki napięcia i ciągle włączanie wyłączanie padł jeden modol. Miałem zamontowane tez w new beetle ale tam chodziło ok u mnie w a 4 też był problem gdzy właśnie występowało to włączanie i wyłączanie. Po podpięcie teo kabla do plusa po stacyjce po zapłonie były światła. Później wymieniłem u siebie na modol od leopard am 0.10 i to jest odpowiedni modol moim zdaniem. Cyfrowy w pełni konfigurowalny masz możliwość ustawienia zakresu mocy świateł płyną legulacje napięcia przy jakim ma załączyć a przy jakim napięciu ma wyłączyć światła. Możesz w każdej chwili wyłączyć światła dzienne ma etka od długich. Tych już zamontowalem po rodzinie a chyba z 10 szt i każdy zadowolony. Jak jeszcze nie zakupiłem to rozważ zakup właśnie tego modułu.
  2. Tak kolego zgodzę się z tobą ale w module comozesz programować przec usb bo w tym zwykłym podpinasz plus po stacyjce i wtedt nie działa wykrywanie napięcia a światła dzienne zapalają się po włączeniu zaplonu
  3. Właśnie dla tego ten modol jest nie dobry do Audi gdyż wiadomo że Audi ma słabsze ladowanie. Musisz albo wymienić modol albo poszukać automatycznego włącznik do świateł i wpisać się na przewodzie zasilającym modol. Kiedyś tak w a3 robiłem bo był też taki efekt
  4. Nowy ori z ASO dziś pospraedzalem wszystkie opaski dwie dokrecilem a nagrałem co się dzieje w zbiorniczku Dźwięki się nagrał jakieś dziwne ale chodzi reakcje płynu przy zwiększony obrotach właśnie oko 2tys gdzie wtedy słychać wspomganie
  5. Ostatni raz wymiana zaworka na wezu przy maglownica w maju
  6. Ja rozumie że może się trafić felerna ale nowa wyla i dwie uzywki wyly. A po drugie dwa dni jest cisza na 3 dzień jest raz na zimnym raz na ciepłym. Ostatnio w 3 dni zrobiłem 1200 km i była cisz. Po trasie odpalam w garażu ruszam skręca i wyje. Dodam jeszcze że ta ostatnia nie wyla bo sam ją wyciągnąłem i sprawdzałem na aucie na szrocie bo dało się odpalić i sprawdzić. Po wymianie kilka dni spokój a później tak jak pisalem
  7. Witam. Mam problem z wyciem układu wspomagania. Ale od początku. Auto dostało strzała i pompa wspomagania poszła nowa z zamiennika. Auto zostało złożone i okazało się że jest problem ze wspomaganiem. Więc pompa poszła na reklamację została założona używa od kolegi z forum 100% sprawna. Problem nadal ten sam więc zakupiłem znów trzecia pompę ale toteż nie rozwiązał problemu. Objawy czasami podkreślam czasami nie za każdym razem jeśli manewruje na parkingu i kręcę kierownica zwiększając obroty słyszę wycie pompy ale to tylko w okolicach 2 2.5 tys obrotów. Raz jest to glosniejsze a drugim razem nie ma problemu. Części jakie wymieniłem to po wypadku zbirniczek bo stary pękł. Założona jest teraz już 3 pompa w uzywakach przed założeniem był myty zaworek w pompę. Płyn oczywiście ori z ASO za każdym razem. Ostatnio wymieniłem zaworek na wezu zasilajocym maglownica tzn ta śruba z zaworem wkrecana w magiel. Dodam jeszcze że płyn w zbiorniczku normalnie się przelewa bez żadnego bulgotania czy piany. Wyczytałem gdzieś że w węży zasilającym magiel jest teflonowe wkładka i tu pytanie czy podczas remontu jak wiadomo wąż był gdzieś tam zawijany przekładamy z miejsca na miejsce mogła czasami ta wkładka się uszkodzić i to ona daje taki objaw??? Może miał ktoś coś podobnego bo mi już brakuje sił a jest ten dźwięk strasznie wkurzają y bo raz jest a drugi raz z nienacka nie ma. Co do wspomagania działa super bez różnicy czy słychać wycie czy nie
  8. Witam potrzebuje numer kierownicy powietrza intercoolera lewa strona do zderzaka s-Line bo kupiłem jakąś i wygląda jak by była 1 cm za krutka
  9. Witam ja miałem tak ze po remoncie silnika załozyłem nowy ori i po wlaniu płynu lało sie z niego jak z kranu okazało isę ze był za cienki oring po wymianie na grubszy wszystko ok
  10. drex87

    Air bag pasazera

    Ok super dzieki wielkie Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  11. drex87

    Air bag pasazera

    Pomoze ktos? Po niedzieli odbieram auto od blacharza i chcial bym miec juz graty skompletowane, i nie wiem co robic czy szukac poduszki z literka B czy moze zostac ta z literka C? Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  12. drex87

    Air bag pasazera

    Witam mam pytanko mialem dzwona i musze wymienic poduszki kupilem deske od a4 b7 bo wiem ze sa inne mocowania poduszki noz w b6. Deska byla w komplecoe z poduszka ale poduszka rozni sie numerem a dokladnie ostatnia literka u mnie bylo 8E1 880 204 B a ta co dostalem z deska ma 8E1 880 204 C czy bedzie ona pasowac czy musze szukac z literka B?? Dodam jeszcze ze obydwie z wygladu sa takie sam z dwoma nabojami. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  13. koledzy w kwesti sprawdzenia bo trafił mi się bliżej cały kompletny pas przedni od 2.0 tfsi i mam rozumieć ze podwójny wentylator będzie pasował oczywiście jest ze sterownikiem ???
  14. drex87

    Peknieta glowica

    Kolego zrob prosty test. Po jezdzie dajmy na to tak okolo 10 km jak zgasisz auto wieczorem odkrec korek od plynu chlodzacego. Jak rano zapali dobrze to masz glowice walnieta. Bynajmniej ja tak mialem pekniecie w 4 miejscach. Plyn pod cisniniem dostawal sie do cylindrow a jak spuszczalem cisnienie to auto palilo jak zloto. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  15. Ok super dzieki Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...