Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Brak światła w popieliczce i zapalniczce


beni226

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zgineło mi swiatlo w zapalniczce i popielniczce chodzi mo oczywiscie o podswietlanie.

Powiedzcie mi czy jest to wina bezpiecznika ?bo nie wiem czy jest do tych dwoch bezpiecznik podlaczony czy po prostu trzeba zagladac do srodka i wymieniac zarówki.

Jesli tak to powiedzcie czy duze jest roboty przy dotarciu do tego podswietlenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co tu duzo pisac ja bym obstawial przepalona zaróweczka ja juz u siebie dwa razy wymienialem, co do roboty z tym to, musisz otworzyc kieszonke popielniczki, wyciagnac ja (trzeba pociagnac do siebie tylko trzeba uwazac zeby czegos nie popsuc) jak juz wyjdzie to zobaczysz dwie blaszki ktore trzeba podwazyc i wychodzi to co zostalo z zapalniczka, odpinasz wtyczke, i sie zaczyna...... zarowka nie wystepuje jako zamiennik niede sie jej wyjac i wlozyc inna, musisz ja obciac i w miejsce jej wlutowec jakas inna ja zalozylem taka jaka jest w podswietleniu klimatronika, tylko bez tej oprawki plastikowej, potem podlaczyc wtyczke sprawdzis czy swieci i zlozyc pamietaj jak bedziesz wlkadal kieszonke ze trzeba nakrecic sprezynke (taka zebatka)zeby popielniczka sama sie wysuwala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co tu duzo pisac ja bym obstawial przepalona zaróweczka ja juz u siebie dwa razy wymienialem, co do roboty z tym to, musisz otworzyc kieszonke popielniczki, wyciagnac ja (trzeba pociagnac do siebie tylko trzeba uwazac zeby czegos nie popsuc) jak juz wyjdzie to zobaczysz dwie blaszki ktore trzeba podwazyc i wychodzi to co zostalo z zapalniczka, odpinasz wtyczke, i sie zaczyna...... zarowka nie wystepuje jako zamiennik niede sie jej wyjac i wlozyc inna, musisz ja obciac i w miejsce jej wlutowec jakas inna ja zalozylem taka jaka jest w podswietleniu klimatronika, tylko bez tej oprawki plastikowej, potem podlaczyc wtyczke sprawdzis czy swieci i zlozyc pamietaj jak bedziesz wlkadal kieszonke ze trzeba nakrecic sprezynke (taka zebatka)zeby popielniczka sama sie wysuwala...

?? A wcale że nie !!!! :)

Wierzysz w to co napisałeś, czy myślisz że Audi zrobiło by taką fuszerkę, żeby nie można było wymienić żarówki??

Popielniczki też nie trzeba wyjmować, wychodzi całość, popielniczka+zapalniczka (nie ma problemu z nakręcaniem sprężynki w popielniczce), w weekend wszystko opiszę ze zdjęciami.

Żeby wyjąć żaróweczkę musisz wypchnąć balszkę, niestety nie mam aparatu więc nie pokaże jak to zrobić, lub wyciągnąć żaróweczkę szczypcami (uwaga żeby nie pękła). Idziesz z żaróweczką do dobrego sklepu elektronicznego i kupujesz identyczną, tylko blaszkę trzeba przelutować ze starej i po robocie. W weekend zrobię zdjęcia co i jak.

U mnie też się spaliła, dlatego się zainteresowałem i to chyba będzie żaróweczka o takich parametrach, ale nie jestem pewien, jak kupię to podam je dokładnie:

Napięcie (V) 12

Moc (W) 1,2

Trzonek W2x4,6d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też ta żarówka nie świeci się, ale zastanawiam się nad wstawieniem w jej miejsce jakiegoś LEDa, Ktoś już sprawdzał taki patent?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co LED?? Możesz założyć tylko biały, więc chyba lepiej już żaróweczkę.

Do LED-a będziesz musiał rezystor wlutować, nie będzie to łatwe bo jest bardzo mało miejsca. Drugim minusem będzie to że jak zmniejszysz intensywność świecenia tablicy rozdzielczej to LED nie będzie proporcjonalnie się ściemniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co tu duzo pisac ja bym obstawial przepalona zaróweczka ja juz u siebie dwa razy wymienialem, co do roboty z tym to, musisz otworzyc kieszonke popielniczki, wyciagnac ja (trzeba pociagnac do siebie tylko trzeba uwazac zeby czegos nie popsuc) jak juz wyjdzie to zobaczysz dwie blaszki ktore trzeba podwazyc i wychodzi to co zostalo z zapalniczka, odpinasz wtyczke, i sie zaczyna...... zarowka nie wystepuje jako zamiennik niede sie jej wyjac i wlozyc inna, musisz ja obciac i w miejsce jej wlutowec jakas inna ja zalozylem taka jaka jest w podswietleniu klimatronika, tylko bez tej oprawki plastikowej, potem podlaczyc wtyczke sprawdzis czy swieci i zlozyc pamietaj jak bedziesz wlkadal kieszonke ze trzeba nakrecic sprezynke (taka zebatka)zeby popielniczka sama sie wysuwala...

?? A wcale że nie !!!! :)

Wierzysz w to co napisałeś, czy myślisz że Audi zrobiło by taką fuszerkę, żeby nie można było wymienić żarówki??

Popielniczki też nie trzeba wyjmować, wychodzi całość, popielniczka+zapalniczka (nie ma problemu z nakręcaniem sprężynki w popielniczce), w weekend wszystko opiszę ze zdjęciami.

Żeby wyjąć żaróweczkę musisz wypchnąć balszkę, niestety nie mam aparatu więc nie pokaże jak to zrobić, lub wyciągnąć żaróweczkę szczypcami (uwaga żeby nie pękła). Idziesz z żaróweczką do dobrego sklepu elektronicznego i kupujesz identyczną, tylko blaszkę trzeba przelutować ze starej i po robocie. W weekend zrobię zdjęcia co i jak.

U mnie też się spaliła, dlatego się zainteresowałem i to chyba będzie żaróweczka o takich parametrach, ale nie jestem pewien, jak kupię to podam je dokładnie:

Napięcie (V) 12

Moc (W) 1,2

Trzonek W2x4,6d

wierze w to co napisalem!!!!!!! bo dwa razy juz ja wymienialem, i przeczytaj to co sam napisales, opcja gdzie musisz przelutowac blaszke jest naprawda .. :good: prawie p&p uwazasz ze to jest dobrze rozwiazane.... oooo nie popisalo sie, a przeciez to tylko podswietlenie zapalniczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po kłopocie, wymiana tej żaróweczki nie jest prosta, ale nie jest też taka trudna. Narazie to opiszę, a w weekend zamieszcze zdjęcia.

1. Otwieramy popielniczkę i wyjmujemy ten dekielek (koszyczek na popiół).

2. Pod nim są dwa wcięcia, służą one do tego żeby włożyć tam śrubokręt i wcisnąć blaszki (są dwie i szukać ich głęboko), należy je wcisnąć w podłogę i całość wyciągnąć (wychodzi wszystko koszyczek i zapalniczka).

3. Wyminamy żaróweczkę i jest ona w plastikowym koszyczku. Wystają dwie blaszki (blaszka srebrna jest poprostu do wypchnięcia, a z drugiej strony składa się z dwóch blaszek. Widzimy miedzianą, która jest nasunięta na srebrną. Należy miedzianą zsunąć, ja to zrobiłem w ten sposób że podgjąłem te półokrągłe trzymania. Teraz można spokojnie wyciągnąć żaróweczkę,

4. Jest ona delikatnie przylutowana do blaszek, ja to odlutowałem.

5. Teraz są dwie możliwości, jak się ktoś lubi bawić w lutowanie to może przelutować i włożyć już z zalutowanymi blaszkami, ja nie lutowałem tylko umieściłem blaszki na swoich miejscach i wsunąłem żarówkę, żeby jak następnym razem się spali nie trzeba było wyjmować blaszek a samą żaróweczkę.

:> Nic nie lutujemy, żadnych sprężynek nie skręcamy. :>

POZDRAWIAM

MILY[br]Dopisany: 25 Luty 2009, 14:33_________________________________________________Oniecałem, obiecałem i już są zdjęcia i opis dokładny na warsztacie:

http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/all_b5_wymiana_zarowki_podswietlenie_popielniczki-t68345.0.html;new

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam troszkę inny problem mianowicie we wtyczce sa 3 przewody chyba bialo- niebieski to masa ale reszta powinna miec napiecie z tego co sie orientuje a jeden tylko je posiada moze wiecie co może byc przyczyna bezpieczniki sa ok poroszeo porade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie włączam a tu nic sie nie świeci i nawet nie ma napięcia :(

A w kostce do radia działa, tam też idzie +12 ze świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...