Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 Gorący temat , dosłownie !


wanio123

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy gorący temat i to dosłownie. Od kilku dni podróżując moją eską ,miałem dziwne uczucie jak by cały tunel środkowy mi się grzał - gorąca popielniczka , climatronic a po dłuższej jeździe nawet gałka się nagrzewała. Dziś znalazłem źródło kłopotu ,kiedy to zacząłem czuć ,że gorąco mi w stopy (nawiew LO , na zewnątrz 13 stopni ) więc mówie co jest....wsadziłem rękę pod kierownicę a tam prawie mnie poparzyło...zrobiłem postój no i szukam... widoczny czarny plastik gorący w cholerę !!! , zacząłem jeszcze głębiej grzebać...a tam metalowa rurka wręcz wrząca...paluch poparzony... jakieś pomysły?

Dodam ,że nawiew chodzi normalnie. Na LO - leci zimne , na HI - leci gorące.

Miałem wrażenie ,że czuć płynem gdy wyszedłem z samochodu.

IMG_20170912_173909_zpsxcbbpvhn.jpg

Edytowane przez wanio123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paluch poparzony bo za tym plastikiem jest nagrzewnica ;)
Miałem podobny problem, rozszczelnił mi się kawałek tej czarnej obudowy i przez dziurę dmuchało mi gorącem pod nogi i na tunel. Uszczelniłem i po problemie ;)
U Ciebie pewnie wali po całości skoro popielniczka, climatronic a nawet gałka się grzeje. 
Pzd.
 

Edytowane przez Marcinx52
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Marcinx52 napisał:

Paluch poparzony bo za tym plastikiem jest nagrzewnica ;)
Miałem podobny problem, rozszczelnił mi się kawałek tej czarnej obudowy i przez dziurę dmuchało mi gorącem pod nogi i na tunel. Uszczelniłem i po problemie ;)
U Ciebie pewnie wali po całości skoro popielniczka, climatronic a nawet gałka się grzeje. 
Pzd.
 

Gdyby się rozszczelniło to nie powinien lecieć gdzieś płyn? I czy ta rurka jest gorąca nawet wtedy gdy włączam ziemny nawiew? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, bo to jest osłona.
Zawsze jest gorąca bo to przecież nagrzewnica ;) 

Edytowane przez Marcinx52
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagrzewnica zawsze będzie gorąca - takie jej zadanie aby grzać.

Chłopakom chodzi o rozszczelnienie plastikowej obudowy nagrzewnicy, przez co leci ci ciepłe powietrze dosłownie wszędzie :)
Ty z kolei piszesz o rozszczelnieniu samej nagrzewnicy  i tu racja jak będzie nieszczelna to będzie wyciekać płyn na dywaniki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.09.2017 o 09:42, aiwer napisał:

Nagrzewnica zawsze będzie gorąca - takie jej zadanie aby grzać.

Chłopakom chodzi o rozszczelnienie plastikowej obudowy nagrzewnicy, przez co leci ci ciepłe powietrze dosłownie wszędzie :)
Ty z kolei piszesz o rozszczelnieniu samej nagrzewnicy  i tu racja jak będzie nieszczelna to będzie wyciekać płyn na dywaniki. 

A gdy dodać do tego zapach w aucie ,jakby wprost z silnika...? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powietrze z kratek idzie przez komorę filtra przy podszybiu. Chcąc nie chcąc, zawsze część zapachów bedzie z komory silnika, ALE jeśli nie masz nigdzie żadnych wycieków to będzie to zapach raczej zwykłego nagrzanego silnika (oczywiście złagodzone o filtr).
Jeśli masz jakies wycieki, np. olej kapiący na kolektor wydechowy to będzie śmierdzieć i to bardzo. Tu żaden filtr nie da rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...