DeeJay_Kill Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 Wiem, ile razy na forum pada słowo "notlauf", tak więc uprzedzając fakty, powiem, co jest zrobione. Mam automatyczną skrzynię biegów i notlauf włącza się tylko na ostatnim (czwartym) biegu, przy ok 3500 rpm. Zdjąłem wąż na turbinie, wszystko wygląda ok, nie ma dużo oleju. Kierownice rozruszałem dość porządnie, N75 raczej ok. Jakie są objawy? Gdy nie wciskam gazu do oporu, to wszystko jest ok i notlauf się nie włącza, jak tylko wrzuci czwarty bieg i nie odpuszczę chociaż minimalnie gazu, to zaraz mam przeładowanie. Czy to jakiś problem z elektroniką? Wzrokowo wszystko obejrzałem i jest ok, więc wg mnie, opcje są takie - Turbo dobre, bo przeładowuje, więc może kierownice są zapieczone? (chociaż poprzedni 19'letni właściciel, raczej auta nie zamulał) Może wężyk, informujący ECU o ciśnieniu doładowania jest w jakiś sposób zaolejony, czy coś? Z błędów na kompie, to tradycyjnie 575 i 65536, czyli rzekome uszkodzenie ECU. Logów chwilowo nie mogę zrobić, ale jak tylko będzie to możliwe, to oczywiście zrobię. Druga sprawa - dzisiaj wyczyściłem sobie EGR, o dziwo niewiele było tego czyszczenia, ale zastanawia mnie, że gdy zapaliłem silnik bez podpiętego wężyka od siłownika EGR, to tylko chmura dymu i dźwięk, jakby chodził na 2 cylidnrach... Chyba nie tak powinno być? Oczywiście po podłączeniu wężyka, wszystko ok. Pomożecie?
boseron Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 mim zdaniem wymien sobie n75, to przeładowanie mnie zastanawia
DeeJay_Kill Posted January 26, 2009 Author Posted January 26, 2009 wczoraj wracałem w nocy, to trochę depnąłem - rozpędza się ok, z tym, ze nie dociskałem gazu do oporu, coby notlaufa nie mieć...Narazie nie sprawia mi to problemu, bo jeżdżę głównie po mieście.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now