Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Co wybrać ?


Damianekcj

Rekomendowane odpowiedzi

no własnie. Jechałem paroma innymi autami na 18'' i rzeczywiście nie było zbyt komfortowo (np. BMW), uważam jednak że b7 ma na tyle dobrze zestrojone zawieszenie że nie odczuwa się tej wielkości kół. Najlepiej jakbyś się przejechał b7 na 18'' to jestem pewien że byś się przekonał. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak, ale jest to związane nie z wiekością felgi a minimalnie złym ET. Ja mam ET45 bodajże i przy pełnym skręcie leciutko obciera o wewnętrzną strone nadkola. Myśle że ET44 lub ET43 by wystarczyło i nic by nie obcierało.

Felgi kupiłem na allegro, nie są ori.

Nie że polecam nie polerowane. Napisałem że ja bym wybrał niepolerowane. Po prostu bardziej mi się podobają i bardziej przypominają ori. :) :)

Damianekcj nie ma sensu kupować 17''. Nie będzie to jakoś super wyglądać. Naprawde lepiej kupić 18''.

O komfort sie nie martw. Ja też miałem duże opory przed 18'' a teraz jestem bardzo, bardzo zadowolony z wyboru.

Bałem się też czy się nie pokrzywią... Zrobiłem na nich w lecie ok. 18000km i nic się nie dzieje.

Pozdrawiam

Czyli mowisz ze z takimi nie powinno byc problemow (tzn. nie trzeba nic zmieniac w zawiasach itd.)

http://moto.allegro.pl/item536603149_oryginal_audi_18_c_a3_a4_a6_a8.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemian wiesz rozmawiałem z kilkoma osobami i naprawde szczerze odradzaja mi powyzej 17" mówia ze to wpływa negatywnie na komort jazdy ciezej się skreca no i cała zawiecha bardziej dostaje w dupe . Czyli do 43-44 Et powinno byc dobre nie powinno byc zadnych problemów tak ? :)

Głupie przekonania i opinie. Zazwyczaj jest tak że wiekszość tych osób nie jeździła na takich felgach. A skoro tak ktoś powiedział to oni to powtarzają. Nie słuchaj tego i bierz do B7 minimum 18" bo jak kupisz mniejsze to potem możesz żałować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak, ale jest to związane nie z wiekością felgi a minimalnie złym ET. Ja mam ET45 bodajże i przy pełnym skręcie leciutko obciera o wewnętrzną strone nadkola. Myśle że ET44 lub ET43 by wystarczyło i nic by nie obcierało.

Felgi kupiłem na allegro, nie są ori.

Nie że polecam nie polerowane. Napisałem że ja bym wybrał niepolerowane. Po prostu bardziej mi się podobają i bardziej przypominają ori. :) :)

Damianekcj nie ma sensu kupować 17''. Nie będzie to jakoś super wyglądać. Naprawde lepiej kupić 18''.

O komfort sie nie martw. Ja też miałem duże opory przed 18'' a teraz jestem bardzo, bardzo zadowolony z wyboru.

Bałem się też czy się nie pokrzywią... Zrobiłem na nich w lecie ok. 18000km i nic się nie dzieje.

Pozdrawiam

Czyli mowisz ze z takimi nie powinno byc problemow (tzn. nie trzeba nic zmieniac w zawiasach itd.)

http://moto.allegro.pl/item536603149_oryginal_audi_18_c_a3_a4_a6_a8.html

tak te felgi pasują idealnie, i super wyglądają :> :>

ja bym brał wzór nr 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak, ale jest to związane nie z wiekością felgi a minimalnie złym ET. Ja mam ET45 bodajże i przy pełnym skręcie leciutko obciera o wewnętrzną strone nadkola. Myśle że ET44 lub ET43 by wystarczyło i nic by nie obcierało.

Felgi kupiłem na allegro, nie są ori.

Nie że polecam nie polerowane. Napisałem że ja bym wybrał niepolerowane. Po prostu bardziej mi się podobają i bardziej przypominają ori. :) :)

Damianekcj nie ma sensu kupować 17''. Nie będzie to jakoś super wyglądać. Naprawde lepiej kupić 18''.

O komfort sie nie martw. Ja też miałem duże opory przed 18'' a teraz jestem bardzo, bardzo zadowolony z wyboru.

Bałem się też czy się nie pokrzywią... Zrobiłem na nich w lecie ok. 18000km i nic się nie dzieje.

Pozdrawiam

z TYM ET to ci sie chyba cos pokrecilo bo wg tego co tu pisza (http://www.a4-klub.pl/smf/znaczenie_et_felgi-t5262.0.html) to im wieksze ET tym bardziej sie fela chowa do srodka i nie obciera a nie na odwrót (no chyba ze ja cos zle rozumuje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tamtym poście jest mowa o obcieranie koła o nadkole ale od strony zewnętrznej (np. przy dobicu na dziurach koło odciera u góry), a mnie obciera przy pełnym skręcie o wewnętrzną część nadkola (bokiem opony). Mam nadzieje że napisałem to tak że rozumiesz o co chodzi. Pozdrawiam[br]Dopisany: 29 Styczeń 2009, 19:37_________________________________________________u mnie wlasnie koło się za bardzo chowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tamtym poście jest mowa o obcieranie koła o nadkole ale od strony zewnętrznej (np. przy dobicu na dziurach koło odciera u góry), a mnie obciera przy pełnym skręcie o wewnętrzną część nadkola (bokiem opony). Mam nadzieje że napisałem to tak że rozumiesz o co chodzi. Pozdrawiam[br]Dopisany: 29 Styczeń 2009, 19:37_________________________________________________u mnie wlasnie koło się za bardzo chowa

Ty masz 18 na ori zawiasie??? Jezdziles moze wczesniej na 16???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...